Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Geweldige service

Ik ben privé al heel lang klant en nu sinds een half jaar ook zakelijk. Altijd vriendelijk. Persoonlijk contact. Eerlijke en goede service. Ze zijn vakkundig en denken mee. Je kunt er gewoon binnenlopen, ook zonder afspraak. 'Dringende' reparaties kunnen snel. Ze bellen netjes voor reparatie-overleg of als de auto opgehaald kan worden, ofwel ze komen hun afspraken na (wat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is bij veel bedrijven). Ik voel me klant en geen nummer!

Nog nooit een slechte ervaring mee gehad

Bij dit autobedrijf komen wij nu al meer dan 40 jaar. Ze staan altijd voor je klaar. Helpen je altijd zo snel mogelijk. Zijn er vragen dan zijn ze er voor je evt gezellig met een bakje koffie. Hopen dat ze nog lang mogen doorgaan.

Prima geholpen!

Goede service en fijne uitleg.

Altijd prima

Altijd correct en netjes

Goed is goed!Alles volgens afspraak.

Zie vorige.

Wij zijn al heel lang heel tevreden over garage Greijmans

In een vorige review hebben we wat uitvoeriger onze ervaringen beschreven. Die ervaringen zijn nog altijd positief!

Topservice, vakkundig en staan altijd voor je klaar.

Altijd al een goede service. Nu waren we op zoek naar een bedrijfsbus. De vraag bij hun neergelegd, want dan weet je dat ze een goede bus voor je zullen vinden. Dat je hierin kan vertrouwen geeft heel veel rust.

Super garage en super goede service

Ben zeer tevreden over autobedrijf Greijmans. Is een echte aanrader zullen mij bij een dealer nooit meer aantreffen.

Klantvriendelijk, snel en kundig

prima service

prima service

Zeer service gericht bedrijf en vriendelijke bediening.

Eerste contact zeer positief. Betrouwbaar en vakkundig. Korte wachttijd na het maken van een afspraak voor een servicebeurt.

Prima garage

Altijd prima geholpen

Ik wordt er altijd goed geholpen. Niks is teveel gevraagd voor dit bedrijf. Dus zeer tevreden!!

Bij controle bleek veer gebroken direct actie ondernomen en hersteld . Kleine beurt en APK gedaan alles in een keer.. Uitterust tevreden

zoals altijd prima geholpen

Altijd klantvriendelijk en meedenkend in probleem oplossingen. Ook niet te duur.

Spreekt voor zich……..kom er al jaren.

Al 46 jaar een tevreden klant!

Ik was al klant bij hun ouders en blijf dat graag bij nu de kinderen.

vakkundig en zeer goede service!

Al jaren klant. Fijn bedrijf.

Betrouwbaar

Zeer goede service

Goed en vriendelijk personeel en kennis

Snelle en vriendelijke benadering met de juiste informatie

De contacten zijn altijd vriendelijk, ze komen hun afspraken na en kunnen duidelijk uitleggen waarom eventueel zaken aan de auto verricht moeten worden. Je voelt je hier nog klant zoals het vroeger bijna overal was. Je ben hier geen nummer maar ze kennen je naam en dat geeft een stuk vertrouwen. Complimenten voor iedereen die daar werkt!

Kevelaerstraat 3

6002BL Weert