Alles heel goed

Goed en snel geholpen

Kleine beurt en APK

Joep en Ivonne doen altijd meteen hun best om mij weer op weg te helpen of in te plannen ook al is het nog zo druk, voor mij super belangrijk omdat ik niet zonder mijn auto kan

afspraak goed nakomen

service is goed

Altijd goed te woord gestaan . Snel geholpen goede garage

TOP service

komen hun afspraken na

betrouwbaar bedrijf

Goede service en komen afspraken na.

Klantvriendelijk, vakbekwaam

Een autobedrijf waar je altijd terecht kunt. Meedenkend en oplossend gericht. Ze staan altijd voor je klaar.

Meedenkend, vriendelijk en no nonsens

zeer goed

je word er altijd snel en vakkundig geholpen

Tevreden en kwaliteit

Wederom weer tevreden. Erg word mee gedacht om de kosten lager te houden. En de communicatie is altijd goed.

Super service!!

Goede service, vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Top!!

Ben tevreden over de afspraken en de werkzaamheden die uitgevoerd zijn aan mijn auto. Klein minpuntje was dat ik geen berichtje heb gekregen dat de auto klaar was. Kan gebeuren.

Goede service zonder nonsense

Afspraak snel gemaakt en kon twee dagen later al terecht voor keuring en kleine beurt! aardige mensen met een vriendelijke service. Mijn Nissan Cabstar kan er weer een jaartje tegen

Prettig

Perfect geholpen!

Super service, heel klantvriendelijk en betaalbaar!

doen wat ze beloven

doen wat ze beloven

Snel en goed geholpen.

Vriendelijke mensen, fijne garage, goed en snel geholpen. Volgende keer weer naar garage greijmans.

top bedrijf!

Doen wat ze moeten doen en meer. Ze denken en kijken mee

Zeer klantvriendelijk en professioneel.

Geweldige service

Ik ben privé al heel lang klant en nu sinds een half jaar ook zakelijk. Altijd vriendelijk. Persoonlijk contact. Eerlijke en goede service. Ze zijn vakkundig en denken mee. Je kunt er gewoon binnenlopen, ook zonder afspraak. 'Dringende' reparaties kunnen snel. Ze bellen netjes voor reparatie-overleg of als de auto opgehaald kan worden, ofwel ze komen hun afspraken na (wat tegenwoordig niet vanzelfsprekend is bij veel bedrijven). Ik voel me klant en geen nummer!

Nog nooit een slechte ervaring mee gehad

Bij dit autobedrijf komen wij nu al meer dan 40 jaar. Ze staan altijd voor je klaar. Helpen je altijd zo snel mogelijk. Zijn er vragen dan zijn ze er voor je evt gezellig met een bakje koffie. Hopen dat ze nog lang mogen doorgaan.

Prima geholpen!

Goede service en fijne uitleg.

Altijd prima

Altijd correct en netjes

Goed is goed!Alles volgens afspraak.

Zie vorige.

Kevelaerstraat 3 6002BL Weert