Klantvriendelijk

Goed advies en prima service

TOP service

Altijd even vriendelijk en behulpzaam als je komt. Kan altijd snel terecht en alle afspraken zijn duidelijk. Als er echt iets is met je auto en er komen extra kosten bij wordt je eerst netjes gebeld.

Ga met al mijn auto's al jaren naar deze garage.

Kom hier al jaren, met een diversiteit aan auto's. van oldtimers tot de "normale" auto's. Sterke punt is toch wel dat ze mee denken hoe de klant het beste is of kan worden geholpen. No nonsens garage met veel kennis en liefde voor het vak.

Vriendelijk ?behulpzaam en correct

Voor de eerste keer bij Autobedrijf Greijmans geweest en mijn ervaring was goed.

Mijn auto moest de jaarlijkse beurt hebben en APKkeuring. De afspraak die ik had gemaakt is volledig nagekomen. Auto ‘‘s morgens gebracht en in de middag weer opgehaald. De factuur was ook duidelijk. Dus…ik was tevreden

Goede service en ze denken met je mee

Town bleek dat de reparatie uitgebreider was dan eerst gedscht kreeg ik netjes een leenauto mee

Uitstekende service, vakkundig en betrouwbaar

Zo lang als we autorijden zijn we al klant, zowel voor de aankoop van een auto als het onderhoud ervan. Altijd naar volle tevredenheid en zelfs meer!

Gewoon goed

Service verlening is goed, garage geeft een prima terugkoppeling over de voortgang van de werkzaamheden

Vriendelijk maar ook zakelijk!

Ik heb een mooie auto gekocht. Voor een goede prijs.

Gewoon top!

Gewoon top!

Goede snelle en vooral eerlijke service

Snel en eenvoudig afspraak gemaakt. Gemaakte afspraken worden nagekomen met een juiste kwaliteit/prijs-verhouding.

goed en snel

klachten worden snel verholpen.

Band kapot, lichte paniek want verre trip gepland.. supersnel geholpen!

Goede snelle service

Een telefoontje en direct actie goed en naar tevredenheid geholpen.

Heel goed geholpen

Goed werk.

alles is prima geregeld

Apk-keuring ging volgens afspraak en was snel klaar. Ik had er op kunnen wachten.

Service zoals altijd.

Vriendelijk en betrouwbaar.

Denkt mee met de klant.

“ouderwets” goede service

Zeer goed.

Heb mijn auto altijd bij Greymans in onderhoud gehad en ben zeer te spreken over hierover. Klantvriendelijk en betrouwbaar hebben ze hoog in hun vaandel staan. Staan klaar als je se nodig hebt. Fam Pleunis.

Prima service en zeer klantvriendelijk

Een goede ontvangst en een prima aankoop van een gebruikte KIa. Heb het gevoel, dat beide partijen tevreden zijn over de inruil.

duidelijk correct

top

Zij doen hun werk met verve. Eerlijk en oprecht. een top bedrijf

Alles heel goed

Goed en snel geholpen

Kleine beurt en APK

Joep en Ivonne doen altijd meteen hun best om mij weer op weg te helpen of in te plannen ook al is het nog zo druk, voor mij super belangrijk omdat ik niet zonder mijn auto kan