Leuk

Toen ben ik naar sodrive overgestapt en was helemaal perfect gegaan met me examen

Ik heb nieuwe ervaring opgedaan.

Ik onderscheid verschillende situaties op de weg en mijn rijniveau is aanzienlijk gestegen!

Altijd moeilijk om een goede rijschool te vinden en ben niet snel tevreden. Maar ik ben gewisseld van rijschool en toen naar so drive overgestapt. Spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Goede rij instructeur. Houd rekening met de punten waar ik moeite mee had. In 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader!

Goeie duidelijke service

Vloeiend duidelijk en snelle klantenservice.

Een geslaagd pakket

Ik heb bij sodrive 10 blokuren afgenomen. Samen met een goede en behulpzame instructeur ben ik geslaagd voor mijn praktijk examen.!

De beste rijschool van Nederland!

Sodrive is de beste rijschool van Nederland!! Eerst leste ik bij een rijinstructeur in Rotterdam. Na mijn verhuizing naar Utrecht hebben ze een instructeur in Utrecht geregeld, allebei top Rijinstructeurs!!! De kantoormedewerkers zijn ook echt mee denkend, heel fijn! Jullie verdienen meer dan 10 sterren!!!

Veel onnodige stress

Dit ligt niet zo zeer aan sodrive, want die zijn wel met een oplossing gekomen, maar ik heb veel onnodige stress gehad door mijn eerste instructrice, ik werk 5 dagen in de week en had de vrijdag middag open staan voor lessen, maar een vaste dag met haar afspreken zat er niet in. Met wat pech leste ik 1x 50 minuten in de 2 a 3 weken. Haar wc tijden gingen van mijn tijd af, en als ik met werk een uitloper had en dit ook vantevoren aangaf dat ik mogelijk niet gelijk om 12 uur klaar kan staan, dreigde ze dit van m'n 50 minuten af te trekken. Uit eindelijk heb ik lessen op hold moeten zetten omdat ik m'n theorie nog niet had, instructrice wist hiervan, maar eenmaal gehaald een aantal maanden later wilde ik het weer oppakken, en kreeg ik heel brutaal te horen dat ze me had afgemeld en dat ik sodrive maar moest bellen voor een ander. Dit was al 20 van de 25 lessen verder. Sodrive heeft me een ander aangewezen, en dat was een redder in nood, met nog 15 lessen erbij heb dankzij haar m'n rijbewijs gehaald. **** van rijschool ANWB/woensel is geweldig. Super bedankt voor alles wat je in de korte tijd hebt gedaan voor me, want zat ik nog bij m'n oude instructrice had ik het zeker niet gehaald. So drive, sorry maar de hele ervaring heeft wel een zure nasmaak achter gelateten. Ondanks dat jullie het hadden opgelost, het had voorkomen kunnen worden. Had ik van te voren geweten dat dit zo zou lopen was ik nooit via jullie gaan lessen

Heel erg goed

Ik be

Hele goede rij instructeur!!

Ik heb de lessen gevolgd bij ***. Wat een topper is die man zeg! Echt petje af voor hoe hij les geeft. Super duidelijk, hele goede instructies en hulpmiddelen. Fijne lesauto en prettige sfeer!

Ja een uitstekende rijschool!

Ja een uitstekende rijschool!

**** was een goeie rij instructeur zo blij met hem. Hij was duidelijk en gaf goeie adviezen. Als me dochter mag rijden over 1.5 jaar dan zou ik graag weer **** als rij instructeur willen. Ga zo door

Goed, altijd op tijd, zeer behulpzaam!

In 1x Geslaagd voor mijn rijbewijs!!

In 1x Geslaagd voor mijn rijbewijs! Alles ging zo snel, behalve het wachttijd bij het CBR. Daar kan niemand iets aan doen. Dankzij de goede begeleiding van medewerkers op kantoor en de Rijinstructeur, ben ik in 1x geslaagd. Mijn advies naar iedereen is: luister goed naar je instructeur en wijk niet af van zijn advies, heb geen spijt!

Correct

Een zeer ervaren rij instructeur die me complimenten kan geven Waneer het goed gaat en serieus kan zijn Waneer ik fouten maakte , niet duur en top geregeld !

Goede begeleiding

Ik heb een fijne lestijd mogen hebben bij So drive. Ik werd super goed begeleid en Getraind door een lieve rij instructrice die Passie heeft voor wat ze doet. Ik ben super blij want zonder haar was het Niet gelukt!

Goed uitgelegd allemaal

De service van Sodrive is goed en snel

Ik heb niet vaak contact gehad met de rijschool zelf, want meestal doet mijn rijles instructeur dat. Maar in de korte keren dat ik met Sodrive gesproken had, had ik geen problemen.

*** the best instructor i got it!

*** the best instructor i got it!

Beste rijschool ooit, Ik adviseer iedereen om daar te gaan lessen!!

De uitleg van de lessen waren zeer duidelijk, je moet natuurlijk je verstand gebruiken tijdens het leren van rijden en ook de theorie nog in mind hebben!

Super goede service en erg professioneel!

Geen op of aanmerkingen. Super goede service en erg professioneel! Nooit spijt van gehad. Dit was 't allemaal waard. Dank jullie wel allen.

Goede kwaliteit

Ik heb de lessen als heel leuk en kwalitatief ervaren. Is zeker een aanrader! Dank aan de instructeur.

Best In Your Town !

Rijlessen gingen uitstekend ! Goede dienstverlening, klantvriendelijk en rij-instructeur lekker duidelijk met het uitleggen. Om je rijbewijs op een leuke manier maar ook op een leerzame manier te behalen, zou ik zeggen zoek niet verder en schrijf je in bij SODrive ! Owjaa... en natuurlijk in 1x GESLAAAGDDDD !!!! HUTSSS !!!

Leerzaam en effectief

De rijlessen waren goed naar mijn rijstijl aangepast en ik voelde mij zeer op mijn gemak. Door een proefrijles gereden te hebben voelde ik ook minder zenuwachtig in het examen waardoor ik het binnen 1 keer behaald heb.

Brabantsestraat 16 3074RS Rotterdam

(085) 016 1540