Prima, vakkundig personeel.

Correcte installatie door vaardig personeel, Tevreden

Een echte aanrader!!

Zeer professioneel. Klant staat centraal. Vriendelijk personeel. Goede communicatie. Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk en het contact.

X

Zorgvuldig en bekwaam en klantvriendelijk

Alles goed voorbereid...zorgvuldig gewerkt....overleg waar nodig....goede uitleg en keurig opgeruimd

Comptent personeel, heldere communicatie, kundig advies

Comptent personeel, heldere communicatie, kundig advies

Vakkundig, optijd en vriendelijk.

In 1 dag was alles goed en vakkundig geïnstalleerd.

Kundige medewerkers, werken conform afspraak, prima om gedurende installatie af te stemmen. Na oplevering was er iets niet goed. Dit werd direct opgepakt.

Prima bedrijf. Zeer tevreden.

Alles goed verlopen. Aardige en kundige monteurs.

Goede/duidelijke communicatie en uitvoering

Communicatie was duidelijk, offerte was goed opgesteld en kwam overeen met de uiteindelijke kosten. verder ging het inplannen van de afspraken vlekkeloos. Op de lever dag zelf waren de installateurs op tijd klaar en hebben ze goed werk afgeleverd.

Klantvriendelijk en deskundig

Deskundig advies en gedetailleerd offerte. Goede bereikbaarheid voor vragen en verdere adviezen. Installateurs zijn deskundig, vriendelijk en ze werken snel en netjes.

deskundig, vriendelijk, maatwerk.

Vriendelijk en kundig

Goed bereikbaar, snelle reactie. Airco doet het perfect

Keurig, meedenken en klantviendelijk

Offerte, advies, levering, nazorg: vlot, volgens afspraak, keurig werk en klantvriendelijk personeel.

Uitmuntend!

Ik kom zelf uit de installatie industrie en ben in staat een goed oordeel te geven. Dit bedrijf is zeker niet het goedkoopste bedrijf van de vele welke ik heb benadert. Ik heb alleen een selectie gemaakt van die bedrijven welke een goede organisatie en service gerichte en deskundige achtergrond hebben. En van die bedrijven is Kerkhof is kerkhof prijstechnisch goed. Als ik vervolgens kijk naar het team dat de operatie technisch heeft uitgevoerd zijn het in mijn optiek keurige technici, deskundige technici, is het team uitstekend op elkaar ingespeeld. Werkt men coordinerend, snel en ieder met zijn specialisatie. Bij een opmerking over een bepaalde instelling die nog niet goed werkte, stond de volgende dag er al weer een team die de zaak snel heeft opgelost. Ik ben zeer tevreden en kan dit bedrijf als deskundige echt aanbevelen voor uw technische installaties!

Professioneel aangelegd met goed advies vooraf en uitstekende dienstverlening

Wij doen ons best om ons huis te verduurzamen en om het verbruik van fossiele brandstoffen te verminderen. De adviezen die de medewerkers van Kerkhof Technische Installaties aan ons gaven, de duidelijke offerte en heldere planning, de professionele uitvoering en zeer begrijpelijke uitleg bij de installatie hebben ons uitstekend geholpen om de duurzaamheid van ons huis een stuk verder te brengen. Nu, ongeveer een maand, na de uitvoering zien we dat ons gasverbruik volgens de voorspellingen is verminderd en dat de door onze zonnepanelen opgewekte energie het meerverbruik van de elektrische energie opvangen.

Klant- en oplossingsgericht

Wij hebben diverse malen werk uitbesteed aan Kerkhof, inclusief het installeren van zonnepanelen, een laadpaal en airconditioning. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk, kundig en behulpzaam. Ze zijn pas klaar en tevreden als alles optimaal werkt en wij ook tevreden zijn. Voor ons een reden om Kerkhof weer in te schakelen de volgende keer!

Deskundig advies gekregen en alles snel en perfect geïnstalleerd en uitgelegd.

Vooraf duidelijk advies gekregen over de verschillende mogelijkheden die bij ons huis passen. Alles goed geïnstalleerd, snel en netjes opgeruimd. De uitleg over hoe het werkt vond ik erg prettig en nu hebben we er veel plezier van. Top!

Prettig contact met adequaat advies, op korte termijn uitgevoerd door bekwame,,meedenkend monteurs

Vlot contact en uitleg w.b. aanschaf hybride warmtepomp. Daarna heldere offerte en planning. Bij uitvoering werd goed nagedacht hoe ter plekke de montage het beste uitgevoerd zou kunnen worden. Keurige en goed werkende installatie en schoon opgeleverde werkvloer. Vakmanschap op alle niveaus!!

Goede afspraken gemaakt en nagekomen

Er is prima werk geleverd ; prettig personeel om mee samen te werken; Ze nemen goed de tijd ( geen werkdruk ) om netjes te werken ; alles functioneert naar behoren ; we zijn helemaal tevreden en zitten nu lekker in de “ hete lucht warmte “ G.en W. Van Kuppevelt.

Prettige en vriendelijke installateurs.

Montage nieuwe verwarmingsketel is naar mijn inzien keurig en vakkundig gebeurd. Ben hier zeer te vrede mee.

Super snel en goed uitgevoerd

Kan iedereen Kerkhof TI aanbevelen, netjes, snel, ruimen netjes op, echt een zeer goede ervaring.

deskundig en vriendelijk

Medewerkers zijn vriendelijk en leggen alles goed uit.

Vlekkeloos verlopen installatie CV en warmtepomp.

Sneller dan verwacht was de 8 kW warmtepomp beschikbaar. Inmiddels draait het systeem alweer een maand naar volle tevredenheid. De installatie liep zeer voorspoedig en nam ca 1,5 dag in beslag. Een team monteurs was overal in het huis bezig met verschillende werkzaamheden. Bij de oplevering van het systeem werd ook een duidelijke uitleg gegeven. Alle verpakkingen zijn meegenomen, de boel werd aangeveegd en onze stofzuiger werd ook ingezet. Prima!

Perfect geregeld. Afspraak is afspraak.

De installatie is keurig aangesloten.

Doen goed wat zij beloven, beleefde vaklieden

Goede voorlichting Goede begeleiding Goede prijs Alles conform op een prettige manier uitgevoerd conform afspraak

Over Kerkhof Technische Installaties

Kerkhof Technische Installaties is een familiebedrijf uit Rhenen waar kwaliteit, service en klanttevredenheid op de eerste plaats staat. Met inmiddels 3 generaties aan kennis en ervaring kunnen wij onszelf met trots een totaal installateur en specialist noemen. Vanwege onze 35 jaar aan ervaring in de installatietechniek heeft u aan ons een betrouwbare partner. U kunt zich bij ons vrijblijvend laten adviseren over airconditionings, cv-ketels, ventilatiesystemen, warmtepompen en zonnepanelen. Wij beantwoorden al uw vragen en kijken samen naar wat het beste bij uw situatie en wensen past. Dit kan zowel in onze showroom, als bij u thuis of in uw bedrijfsomgeving. Wij leveren, installeren en onderhouden technische installaties voor zowel particulieren als bedrijven, overheids- en onderwijsinstellingen en vereniging van eigenaars. Bent u nieuwsgierig geworden, twijfelt u of heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen u vrijblijvend persoonlijk advies geven en waar gewenst een offerte voor u uitbrengen.