Snel en goed

Ik kon een dakraam dat er uit was gevallen binnen 2 weken laten vervangen, erg fijn. Montage was binnen een uur klaar en het ziet er goed uit

Positieve ervaring, deskundig, te gehaast.

De 3 mannen waren duidelijk deskundig en op elkaar ingewerkt. Ze werkten als een geoliede machine en waren voor het vervangen van een groot Velux raam in 45 minuten helemaal klaar. Het eindresultaat was degelijk maar wel wat summier. Wat mijn betreft hadden ze best 10 minuten extra mogen besteden aan het goed weghalen van de oude kitresten en even een schuurpapiertje langs de randen van het aftimmerwerk. Ook de inslaggaatjes van de tacker hadden even dicht geplamuurd kunnen worden. De installatie zelf werd deskundig uitgevoerd wat ik het belangrijkste vind.

Werkzaamheden goed uitgevoerd, opruimactie niet.

De mannen hebben goed werk geleverd maar de boel niet netjes achtergelaten. Jammer, want dit staat wel duidelijk in de opdrachtbevestiging vermeldt, we leveren de ruimte bezemschoon op. Mijn trap zat onder de moddersporen, de ruimte waar gewerkt werd zat ook onder de moddersporen en ook nog enkele plekken met zwarte kit? Ik heb dus de 2 trappen moeten stofzuigen en de werkruimte eerst geveegd, daarna gestofzuigd en gedweild. In mijn optiek niet echt een visitekaartje wat je achterlaat. Ik hoop niet dat ze dit ook in hun eigen woning doen.

Super bedrijf

Goed bedrijf, snelle offerte en snelle levering. Zeer aan te raden. Erg vriendelijke klantenservice en erg vriendelijke en professionele jongens die het raam kwamen plaatsen.

Alles heel snel geregeld én in kleine 3 uur 2 grote Veluxdakramen perfect vervangen, echt TOP!

Top firma om de klus te laten klaren. Wat zij beloven is 100% waargemaakt! Vriendelijke installateurs die heel efficiënt te werk gaan. Echte aanrader wat mij betreft.

Ze hebben gedaan wat ze gezegd hebben en gezegd wat ze gaan doen..

Werk is in een korte tijd, goed en volgens planning uitgevoerd. Vooruitbetaling was niet nodig.

Goede service. Denken mee.

Snel, deskundig en klantgericht

Prima en snelle plaatsing. Fijn dat het ook zo snel kon worden ingepland.

Top bedrijf

Werken netjes Ruimen als op Proberen het zodchoon mogelijk achter te laten.

Snelle afhandeling en goed werk

Duidelijke communicatie en vriendelijke medewerkers. Net resultaat.

Plaatsing netjes en zeer professioneel

Precies op tijd en netjes 3 Velux ramen op zeer professionele wijze geplaatst en afgewerkt. Wij zijn erg tevreden over het gehele proces van bestellen en uiteindelijk plaatsing van de grootste en zwaarste ramen.

Zeer professioneel!

Wij zijn heel erg tevreden met de werkwijze en het resultaat. Aardige en kundige medewerkers die de dakramen snel en professioneel geplaatst hebben.

Prima, zelfs een maand eerder geplaatst

Goede ervaring. Doordat een afspraak met een andere klant niet door kon gaan werden wij gebeld of wij bereid waren een afspraak naar voren te halen. Daarna was het raam binnen 1,5 uur vervangen.

Goed en snel geholpen voor een prima prijs

Na vastgesteld te hebben welk dakraam ik wilde hebben en wat prijzen opgevraagd te hebben kwam ik bij Dakraam Vervangservice terecht. Zij hebben snel en effectief het oude Veluxraam vervangen tegen een prima prijs.

Heel goed!

Nette monteurs, snelle service, goe vakwerk!

Zoals het hoort

Nette offerte, netjes te woord gestaan. Dakraam kon snel geplaatst worden door zeer vriendelijk personeel. Rommel netjes opgeruimd, uitleg hoe raam werkt en gewezen op de garantie die je krijgt op het raam en de montage. Kortom alles verliep zoal het hoort !

uitstekende service

Vriendelijkheid van u personeel, zeer efficiënt en proper !! Een plezier om zo mensen te ontmoeten

uitstekend

tweede ronde vervanging dakramen incl rolluiken senior slaapkamer, in een woord uitstekend

Een hele goede ervaring

Een hele goede ervaring

Prettige installatie, snel weer klaar, netjes achtergelaten.

Ze hebben bij ons een 3-in-1 dakraam geplaatst. Ze begonnen rond 9 uur en waren iets na 2 uur klaar. Ging erg vlot, ze hebben alles netjes afgewerkt en na de installatie ook de randen nog gekit. De eerste keer dat ze kwamen regende het de hele dag en konden ze het raam niet installeren, dus zijn ze meteen weer weg gegaan. Hier hebben we geen voorrijkosten voor hoeven betalen.

Fijne en nette service

Wij zijn heel tevreden over de plaatsing van ons dakraam. Afspraken werden nagekomen en het raam is super netjes geplaatst. Ze dachten met ons mee door te kijken of het raam door het trapgat kon zodat de steiger niet opgebouwd hoefde te worden. Super gedaan!

Snelle respons op mijn offerte aanvraag voor 2 kunststof kiepramen incl. raambekleding en binnen een paar dagen al geplaatst door 2 vakmensen. En dat alles tegen een scherpe prijs. Echt een aanrader!!

Heren kwamen aan op de afgesproken tijd. Ze hebben netjes en snel gewerkt. Zeer vriendelijk. Zeer zeker aan te raden voor anderen.

netjes gewerkt

2 jonge mannen stonden op tijd voor de deur. De 1 monterde de horen de ander de dakraam rolluiken. Het geheel is goed gemonteerd en ben er tot nu toe tevreden over. Het verpakkingsmateriaal werd netjes meegenomen en binnen het uur waren ze weer weg.

Goeie gasten vriendelijk netjes gewerkt, snel , zeer tevreden. dus

Obool 8 2353TG Leiderdorp