Nette monteurs, vriendelijk en vakbekwaam.

Prima net bedrijf. Komen na wat ze beloven.

Snelle goede service

Communicatie met planning liep goed. Eenmaal monteurs aan het werk was meteen duidelijk dat het harde werkers waren. Ook duidelijk op vragen van mijn kant, service dus ook goed.

Goede communicatie, snel reactie en perfecte werkuitvoering.

Goede communicatie en perfecte werkuitvoering

Perfect niets op aan te merken.

De lichtkoepel met een glasplaat (HR++) eronder is mooi. Het geheel is ook netjes geplaatst. De communicatie met de binnendienst (Stef en Luuk) was prettig en er werd meegedacht, waarna een duidelijke scherpe offerte werd gemaild. Na akkoord werd een vlotte montage datum in overleg afgesproken. Op de montage datum werd er netjes gebeld dat het 10 minuten later werd; hetgeen ook klopte. De monteur Oskar (Oscar) is een positieve, prettige en vlotte monteur, die weet wat te doen. Het overleg met hem was duidelijk. Keurig opgeruimd. Oftewel een compliment voor het product en zeker ook voor het personeel. Jullie bedrijf is een aanrader!

Alles volgens afspraak

De levering en montage verliep zoals af gesproken . Vriendelijk personeel aan de telefoon . De monteurs 3 man hebben de klus netjes geklaard

Ik wilde jullie ( en de monteurs ) een groot compliment geven. Alles is prima verlopen, netjes gemonteerd en zelfs het kamertjes nog even gestofzuigd. Erg vriendelijke, nette jongens en jullie zijn ook erg klantvriendelijk. Even een belletje geven voor de exacte tijd. Wij zijn dik tevreden en zullen jullie zeker aanraden bij familie en kennissen!

helemaal goed

zie boven

Geweldige service en communicatie

Bestaand dakraam laten vervangen. Goede en snelle service. Vrijwel meteen reactie en offerte gekregen. Hele duidelijke communicatie. Waargemaakt wat ze afgesproken hebben. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op de afgesproken tijd waren ze er en dakraam is vakkundig geplaatst. Zal ze zeker bij anderen aanbevelen

Uitstekende ervaring met dit bedrijf.

Twee dankramen laten vervangen. Door het bedrijf goed geinformeerd over de mogelijkheden en snel een duidelijke offerte met direct een goede prijs. Heldere afspraken over plaatsing en betaalcondities. Alles keurig op tijd geleverd en goed gemonteerd. Alles schoon achter gelaten en duidelijke uitleg over de werking en onderhoud van de dakramen. Wij zijn zeer tevreden

Dakraam weer helemaal top!

Het oude lekkende dakraam was er zo uit en al vervangen voordat de koffie koud was. Daarna geen lekkage meer gehad. Ziet er allemaal weer helemaal fris en nieuw uit.

Keurig !

Nette jongens, weten waar ze het over hebben en lekker meedenkend . Als een 11 kon geven kregen ze die ook .Ga zo door mannen

Een echte aanrader.

Snelle en heldere offerte. Flexibel in de (snelle) uitvoering. Wij zijn zeer tevreden over deze job en kunnen Dakraam Vervangservice van harte aanbevelen.

Aanbeveling

Binnen 3 weken kon raam geplaatst worden In 3 uur tijd dakraam geplaatst Afval opgeruimd, alles netjes achter gelaten. Goede kwaliteit (velux)

Goed en vriendelijk geholpen door Maaike! Plaatsen ging vlot en netjes!

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan door Maaike! ook werd mail vlot beantwoord! De vriendelijke installateurs hebben hebben 2 oude dakramen vervangen door nieuwe! Dat verliep vlot in 2uur! Kwamen netjes op afgesproken tijd en lieten alles netjes achter!

wat een vlotte en goede service!

Binnen 3 weken na mijn eerste telefoontje is ons dakraam vervangen. Alles keurig volgens afspraak. Maaike is heel vriendelijk en behulpzaam via de telefoon. Douwe en Delano hebben heel vlot en netjes ons raam geplaatst. Dank jullie wel

Het ziet er prachtig uit!

Heel blij met ons mooie nieuwe dakraam, de vorige bleek echt aan vervanging toe. Nette werkers, harde werkers, snel klaar en alle rommel wordt gewoon afgevoerd. Het aanbevelen waard!

Snel en goed

Ik kon een dakraam dat er uit was gevallen binnen 2 weken laten vervangen, erg fijn. Montage was binnen een uur klaar en het ziet er goed uit

Positieve ervaring, deskundig, te gehaast.

De 3 mannen waren duidelijk deskundig en op elkaar ingewerkt. Ze werkten als een geoliede machine en waren voor het vervangen van een groot Velux raam in 45 minuten helemaal klaar. Het eindresultaat was degelijk maar wel wat summier. Wat mijn betreft hadden ze best 10 minuten extra mogen besteden aan het goed weghalen van de oude kitresten en even een schuurpapiertje langs de randen van het aftimmerwerk. Ook de inslaggaatjes van de tacker hadden even dicht geplamuurd kunnen worden. De installatie zelf werd deskundig uitgevoerd wat ik het belangrijkste vind.

Werkzaamheden goed uitgevoerd, opruimactie niet.

De mannen hebben goed werk geleverd maar de boel niet netjes achtergelaten. Jammer, want dit staat wel duidelijk in de opdrachtbevestiging vermeldt, we leveren de ruimte bezemschoon op. Mijn trap zat onder de moddersporen, de ruimte waar gewerkt werd zat ook onder de moddersporen en ook nog enkele plekken met zwarte kit? Ik heb dus de 2 trappen moeten stofzuigen en de werkruimte eerst geveegd, daarna gestofzuigd en gedweild. In mijn optiek niet echt een visitekaartje wat je achterlaat. Ik hoop niet dat ze dit ook in hun eigen woning doen.

Super bedrijf

Goed bedrijf, snelle offerte en snelle levering. Zeer aan te raden. Erg vriendelijke klantenservice en erg vriendelijke en professionele jongens die het raam kwamen plaatsen.

Alles heel snel geregeld én in kleine 3 uur 2 grote Veluxdakramen perfect vervangen, echt TOP!

Top firma om de klus te laten klaren. Wat zij beloven is 100% waargemaakt! Vriendelijke installateurs die heel efficiënt te werk gaan. Echte aanrader wat mij betreft.

Ze hebben gedaan wat ze gezegd hebben en gezegd wat ze gaan doen..

Werk is in een korte tijd, goed en volgens planning uitgevoerd. Vooruitbetaling was niet nodig.

Goede service. Denken mee.

Snel, deskundig en klantgericht

Prima en snelle plaatsing. Fijn dat het ook zo snel kon worden ingepland.

Top bedrijf

Werken netjes Ruimen als op Proberen het zodchoon mogelijk achter te laten.