• Informatievoorziening
  • Datum uitgevoerde diensten 18-08-2021
  • Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Aardige jongens, maar lieten ons wel wachten

Verhuizing van mijn ouders naar een verzorgingshuis. Spannende dag voor mijn ouders. Helaas liet de verhuisploeg op zich wachten, ruim een uur, omdat één van de mannen zich had verslapen. Uiteindelijk kwam alles toch nog goed, en de mannen waren niet te beroerd om een stoel die niet meer paste weer terug te brengen.

• Informatievoorziening N.v.t.
  • Deskundig advies N.v.t.
  • Vriendelijkheid verhuisteam
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs
  • Datum uitgevoerde diensten N.v.t.
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Reclamespotje
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Misschien

Beter kan niet

Het was in een woord: geweldig. Super vriendelijk heel voorzichtig en enorm behulpzaam. Een volgende keer wordt het zeker weer Condor

• Informatievoorziening
  • Deskundig advies
  • Vriendelijkheid overige medewerkers
  • Deskundigheid overige medewerkers
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 16 juli 2021
  • Ik ben Vaker klant geweest
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Eerdere ervaring
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.