Goed geholpen, ben zeer tevreden

Mijn gehoorapparaten voldoet mijn verwachting.

Prima geholpen.

Er was alle tijd voor je en alle vragen goed beantwoord. Prettige sfeer.

Tevreden

ben goed geholpen

Initiële klacht naar beider tevredenheid opgelost.

Wij hebben het beiden achter ons gelaten.

Geachte klant, wat spijtig dat u deze ervaring had. Uw aankoop viel precies in de korte periode van wijziging van rechtsvorm van ons bedrijf, waardoor er administratief inderdaad iets niet goed verliep. Dat heb ik rechtgezet en met u gecommuniceerd, evenals de vergoedingen volgens de tabel van de zorgverzekeraars en waarom wij ervoor kiezen om zonder contracten te werken. Uw zorgverzekeraar bepaalt uw vergoeding, onder aftrek van uw eigen risico. Mogelijk werd hierdoor uw vergoeding lager dan u verwachtte. U hebt bij uw aankoop een tevredenheidsverklaring getekend, dus jammer dat u dan deze onterecht lage waardering geeft.

goede ervaring

goede ervaring mee, ruime keuze uit merken hoortoestellen. goede service en kantvriendelijke winkel.

Kan de hoor apparaat er nog steeds niet in krijgen en bellen er mee wil niet

Heel goed en positief

Deskundige hulp en advisering

Van A tot Z uitstekend geholpen, zodanig dat Hoorcentrum "Westerkwartier" te Zuidhorn mij kan aanmerken als een vaste tevreden klant.

Een hartelijk ontvangst en goede uitleg

Voor en na de gehoortest vakkundige uitleg van werking en mogelijkheden van het hoortoestel.

Grote expertise, vriendelijk en behulpzaam

Geen momentopname deze ervaring maar al jaren constant

Prima hoorcentrum met tijd voor de klant.

Is goed, zoals ik in bovenstaande zin beschreef. Ander puntje van aandacht is op dit moment: Enkele weken terug was ik bij u op de zaak en is mijn hoortoestel - op afstand - door u ingesteld op stand 2. Dan hoefde ik dit niet dagelijks zélf in te stellen. Maar ..... het werkte enkele dagen en blijft nu tóch weer staan op stand 0 ..... Ik kom dus graag binnenkort weer langs.

Goede uitleg en deskundigheid

Correcte behandeling, ik heb geen vergelijk met andere hoorcentra maar ik voelde me wel op de juiste plek

Er wordt de nodige tijd aan je besteed. Tevens is er de nodige deskundigheid.

Ik ben tevreden over de behandeling. Ik heb nog een paar vragen die komen binnenkort aan de orde. Zoals bv. geluid TV.

Ze zoeken naar oplossingen tot het goed is.

Ben erg tevreden. Ze zoeken naar oplossingen voor jouw problemen.

De gehoortoestellen zijn prima. Maar mijn gehoor zegt nee. Het gehoor is al weer een stuk minder geworden. Sinds September. groetjes Griet

Goede, vriendelijke en vakkundige begeleiding en uitstekende service!

De eigenaresse heeft heel goed haar best gedaan om een maximale bijdrage van de zorgverzekering te verkrijgen.

Oog en oor voor het zorgen van een tevreden klant

Alle mogelijkheden aanreiken zodat de klant een perfecte keuze kan maken. Diverse mogelijkheden laten uitproberen waarbij ook de eigen wens voor een bepaald systeem niet afgeraden wordt. Wijzen op nieuwe systemen die binnen een nabije tijd uitkomen zodat de klant niet achteraf spijt heeft dat hij dat nieuwe systeem niet genomen heeft.

Deskundig geholpen

Advisering en benadering prima in orde.

Kwaliteit en service!

Dankzij hun heb ik nu eindelijk de stap gezet naar gehoorapparaten en het bevalt me erg goed!

Ik werd naar alle tevredenheid geholpen

Omdat ik slechtziend ben geeft een goed gehoor mij meer mogelijkheden

Vriendelijke, aardige, maar bovenal deskundige mensen

interessant

Gemengd. Het was voor mij een behoorlijke drempel te moeten toegeven dat ik niet meer zonder gehoorondersteuning optimaal kan functioneren. Doordat ik Oticon zelf genoemd heb als optie is daar het advies op gericht. De 'praktijk', ruim twee maanden , is te kort om een afgewogen oordeel te kunnen vellen. Mede gelet op de beperkingen die Corona met zich mee brengt. Van echt goed testen kon geen sprake zijn. Merk wel dat, beginnend om 07.30 uur de kwaliteit van het gehoor vanaf 18.00 uur afneemt.

Super goede service zoals ik al 10 jaar gewend ben van Hoorcentrum Westerkwartier!!

Kan mij niet voorstellen dat de service en kennis van zaken bij een andere audicien beter kan zijn. Ben blij met Hoorcentrum Westerkwartier in Zuidhorn.

Fijn en deskundig geholpen

Er was veel tijd beschikbaar om tot een juiste keuze en instelling van de gehoorapparaten te komen

Geweldig ik hoor weer alles

Ik ben heel gelukkig met mijn gehoor apperaten