Hele goede raadsvrouw

Fijne en goed benaderbare advocaat, duidelijke en vlotte communicatie goede kennis van zaken!

Zeer vastberaden

Mr Spithoff geeft je het gevoel dat je er niet alleen voor staat en geeft echt duidelijk haar mening en advies.

Daadkrachtig, lef, duidelijk & integer

Marcella is een advocaat die weet waar ze het over heeft. In mijn situatie was ik ontzettend emotioneel en heeft Marcella het gehele contact met de andere partij over genomen!. Dit heb ik al zeer prettig ervaren. Een snelle eerlijke afhandeling waar ik een goed gevoel aan over heb gehouden. Bedankt.

Heldere communicatie en empathie

Bij een arbeidsconflict had ik dringend een expert nodig. Gelukkig kon ik op zeer korte termijn bij Mr. Spithoff terecht. De gehele zaak is nauwkeurig en aandachtig door haar behandeld en ik voelde me dan ook flink gesteund. Met Mr. Spithoff zit je niet met een koud en formeel stereotype voor je, maar iemand die gedreven en gepassioneerd voor en met je aan de slag gaat. Geweldige samenwerking.

snel en zorgvuldig!

mijn ervaring met mvr.spithoff is mij zeer goed bevallen. \ er was hoge tijdsdruk in mijn zaak. ondanks het op vakantie zijn van zowel mijzelf als de tegenpartij heeft ze alles in kannen en kruiken laten lopen. zelfs toen ze bed gebonden was door corona ging ze nog bezig met mijn zaak en dat mag geprezen worden. en dus zijn ik en de tegenpartij er goed uitgekomen zonder dat daar een rechtzaak van gemaakt is. gr, mathijs weisel

• Betrokkenheid

Behulpzaam met hart voor haar professie

Ik heb mr. Spithoff ervaren als iemand die het beste met je voorheeft en erg betrokken met je is. Zowel telefonisch als via mail reageert ze snel op je en ze denkt écht met je mee. Ik heb ons contact als zeer prettig ervaren.

In één woord…..GEWELDIG!

Nog niet eerder ben ik zo prettig, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Mr. Spithoff verstaat haar vak en handelt snel en professioneel, maar met betrokkenheid en oog voor detail. Alle verschillende opties worden rustig en duidelijk uitgelegd en besproken, inclusief de financiële consequenties. Zeer transparant. Je weet waar je aan toe bent. Communicatie gaat erg prettig en vlot. Na een telefoongesprek, waarin alle tijd wordt genomen om je verhaal te doen volgde binnen een half uur de bevestiging per mail en een begeleidende tekst over de in te zenden stukken. Nog dezelfde dag ontving ik een conceptbrief in mijn mailbox. Binnen een paar dagen was het geschil met mijn werkgever afgerond! Wat een prestatie!! Geweldig!! Niet normaal, wat een vakvrouw!

Super goed geholpen

Positief, vriendelijk, en alles verliep mooi vlot! Werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang!

Heel positief

Ik ben heel positief over mijn ervaring. Ik kreeg voldoende informatie om te snappen hoe het proces zou lopen. Ook werd ik constant op de hoogte gehouden van hoe het ging en waar we stonden.

• Betrokkenheid

erg goede en duidelijke advocaat

mijn ervaring met mevrouw spithoff was erg goed! ze heeft me goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd. een top advocaat!

Ontzettend ervaren in arbeidsrecht

Mr. Spitthof geeft je het gevoel dat je je niet al te druk moet maken alhoewel je dat wel doet. Door snel te handelen heeft ze mij enorm geholpen zodat ik vol vertrouwen de toekomst in ga.

Warm, betrokken en accuraat

Ik heb Mr. Spithoff als heel betrokken ervaren in haar advies. Wat ik ontzettend fijn vind, is dat zij snel en accuraat reageert en communiceert, en daarin ook flexibel is. Ook heb ik het als zeer prettig ervaren dat alle afspraken correct en zakelijk op papier stonden. Mr. Spithoff haar kennis heeft zeer geholpen in een goede en correcte afronding van mijn zaak, en heeft mij een goed en vooral zelfverzekerd gevoel gegeven in het proces.

Zaak naar tevredenheid opgelost

Voor mijn moeder heeft mr. Spithoff een beroepsprocedure gevoerd zodat mijn moeder met urgentie een nieuwe woning toegewezen zou krijgen van de woningstichting. Hoewel de beroepsprocedure werd afgewezen door de beroepscommissie is de zaak door de inspanningen van mr. Spithoff toch uiteindelijk opgelost. Buiten haar normale werkzaamheden om heeft zij naast het beroepsschrift ook contact opgenomen met de woningstichting. Deze gesprekken hebben er toe geleid dat mijn moeder alsnog een woning toegewezen heeft gekregen waar zij wel in goede gezondheid kan wonen.

Zeer tevreden!

Mr. Spithoff gaat zeer nauwkeurig en doeltreffend te werk. Ik heb heel veel aan haar gehad. Zowel juridisch als mentaal.

• Betrokkenheid

Mensen, dus ook advocatenzijn niet gelijk, maar met Mr.Spithoff durf je te strijden tegen onrecht.

Menselijk, begripvol en kennis van zaken

• Betrokkenheid

Heeft een luisterend oor en pakt graag een uitdaging aan.

Mr. Spithoff luistert goed naar wat de vraag is. Ze vertelt ook duidelijk wat ze wel en niet haar vakgebied is. Geeft een luisterend oor en doet er ook wat mee.

• Betrokkenheid

Ik ben erg tevreden over de gegeven adviezen en het uiteindelijke resultaat.

Mr. Spithoff heeft veel ervaring op gebied van het arbeidsrecht. Ze heeft goede kennis van het recht en is creatief in het bedenken van oplossingen. Ik ben erg tevreden over haar adviezen en het uiteindelijke resultaat.

Uitstende advocaat!

Onze ervaring was beter dan goed ze luisterd naar je verhaal en verplaats haar zelf ook in je schoenen geeft goede advies ook voor alles voorbij is waar je mee verder kunt gaat in welk opzicht dan ook. Ik zou haar zeker aanraden aan andere mensen en zelf ook terug keren naar haar toe als ik nog eens een advocaat nodig hebt!

Snel ,helder, duidelijk ,persoonlijk

Goede communicatie. Deskundig advies. Goed resultaat.

• Betrokkenheid

Slim, accuraat, betrokken en scherp.

Heeft complexe dossiers snel in het hoofd, is zeer communicatief en werkt uiterst nauwgezet. Houdt het overzicht, maar pakt door op de punten waar het moet. Is er op gericht om een probleem op te lossen en niet om het te vergroten. Maar als het moet, bijt ze lelijk door. Gedegen moderne advocaat.

Voortreffelijk

Zeer sociaal, professioneel, maar vooral persoonlijk betrokken! Deze dame kreeg in één week voor elkaar, waar ik zelf al maanden mee zat te sollen. Wanneer je tot een oplossing komt, valt er een last van je schouders! Ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben met wat zij voor mij heeft gedaan en in de toekomst misschien nog voor mij en anderen kan betekenen. Ik kan haar daarom zeer zeker aanbevelen!

Betrokken en kundige advocaat

Mr. Spithoff heeft ons bij een zaak over huurrecht goed en zorgvuldig bijgestaan. Ze gaf blijk van betrokkenheid en gedegen kennis van het dossier.

• Betrokkenheid

Communicatief en zuiver, zoals het moet zijn.

Zie bovenstaande

Staat altijd 100% naast je

Mr. Spithoff werkt hard en nauwkeurig. Ze gaat niet over één nacht ijs, is heel kordaat waar nodig en het contact is altijd snel, duidelijke en efficiënt. Wij hebben haar ervaren als een betrouwbare advocate die haar vak verstaat en heel goed kan schakelen. Met Mr. Spithoff aan je zijde ben je goed vertegenwoordigd in rechte. Van harte aanbevolen.

• Betrokkenheid

heldere en begrijpelijke communicatie wat resulteerde in een prettige samenwerking

Over Mr. Spithoff

Mr. Spithoff behandelt zaken op het civiele rechtsgebied en heeft als missie de advocatuur moderner en toegankelijker te maken. Mr. Spithoff is gevestigd in Zwolle, maar het werkgebied van Mr. Spithoff behelst het noorden en midden van Nederland. Mr. Spithoff vindt het namelijk belangrijk om zo flexibel mogelijk te zijn; ook dat behoort met de huidige techniek tot de moderne advocatuur. Mr. Spithoff is een moderne advocate, creatief, vasthoudend en recht door zee, met werkervaring op meerdere rechtsgebieden en buiten de advocatuur.