Nieuw en prettig

Helemaal top. De vrouw met blonde haren en bril. Ze heeft zeer veel ervaring en doet kon ik merk. Complimenten naar haar toe!

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel prettig
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Helemaal goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) N.v.t.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Leuke mensen, zorgvuldig en mijn kinderen gaan graag!

Leuke mensen, zorgvuldig en mijn kinderen gaan graag

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Top !
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Helemaal goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Prima, met de fiets
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Rustige uitleg tijdens behandeling maar wat onrustig voor mij tijdens binnenlopen van andere medewerkers wat een reden had. Tandarts zelf : snel handelen en weer weg.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Te lang

Vriendelijk, deskundig.

Ik ben erg tevreden. Ze zijn erg deskundig en vriendelijk. Laagdrempelige praktijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Heel snel.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Redelijk goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rosalinde Borgman

Betrokken en professioneel

Ervaar het al jaren als een erg fijne tandartspraktijk. Fijne service (zowel bij tandarts, assistente en receptioniste). Betrokken. Professioneel. Meedenken. Adviseren. Er zit altijd flinke snelheid in bij controles en andere behandelingen maar dat doet niet af aan de kwaliteit.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? N.v.t.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Ook daarin altijd goed bereikbaar via tel. Of mail.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Prettig, klantvriendelijk en deskundig geholpen

Prima ervaring, fijn, deskundig en klantvriendelijk.

Goede zorg

Vakkundige en vlotte behandeling. Duidelijke uitleg.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima

Op tijd, efficiënt, voorkomend, vakkundig en vriendelijk! Bravo Nina.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Zeer vriendelijk bejegend.

Zowel de tandarts als de mondhygiëniste waren zeer aardig. Ze kegden steeds uit wat ze gingen doen en ik kon aangeven als het te veel werd.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Uitstekend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima

Prettige en persoonlijke behandeling!

Erg fijne tandarts die zeer persoonlijk te werk gaat, geïnteresseerd is en alle handelingen vantevoren of tijdens benoemt zodat je weet wat er gebeurt.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel goed, duidelijk en grondig.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) prima
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

Helemaal prima!

Vriendelijke ontvangst, snel onderzocht, ruwe kies gepolijst.

• Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

Prettig en op tijd

Ik had een dubbele afspraak Ik weet niet welke tandarts de controle deed Was onduidelijk Verder prima behandeling

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Prettig contact, eerlijk advies, vakkundige controle van mijn gebied.

Vanmiddag eerst afspraak bij de mondhygiënist en daarna eindcontrole door de tandarts. Bezoek verliep prettig, werd op afgesproken tijd opgehaald en de behandeling en advies wat ik kreeg is goed verlopen. Om goed te monitoren wat mijn mond nodig heeft aan zorg, is iets eerder dan gebruikelijk een foto gemaakt. Hierdoor kan tijdig ingesprongen worden, om problemen te voorkomen. Al met al prettig bezoek, graag tot de volgende keer.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? uitstekend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed, vanwege drukte begrijp ik dat vervolgbehandeling iets langer duurt

zeer goed

Nina werkt zeer goed en grondig, ik ben heel blij met haar schoonmaak van mijn tanden; zij is behulpzaam, heeft luisterende oor, geeft goede uitleg en advies.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? heel goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Heel prettig en vriendelijk personeel

Ik werd goed ontvangen, het was duidelijk, kreeg tips en werd fijn behandeld.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Top!
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima!
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Heel goed!
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Ze stellen je op je gemak, rustig, deskundig, fijne uitleg, vriendelijk.

Ze stellen je op je gemak, rustig, deskundig, fijne uitleg, vriendelijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goed

Super ontvangst en verzorging.

Echt "teamwork" tussen tandarts, tandartsassistente, mondhygiënist en onthaal. Als patiënt ook getuige van een warme werksfeer.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? zeer goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? snelle beschikbaarheid in functie van probleem
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) zeer goed

vriendelijk en goed geholpen

rustige benadering en vriendelijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? helder
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima elk jaar

Goede hulp

Moest even wachten in de wachtkamer, maar toen goed geholpen. Vriendelijke mensen.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Ik kon meteen de volgende dag terrecht
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed via telefoon

Vriendelijke, aandachtvolle hulp.

Fijne ervaring. Vriendelijke, aandachtvolle hulp.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Het maken van een gnathologische afspraak is beperkt tot specifieke dagen/tijdstippen, dat maakte het voor mij wel lastig om vlot een afspraak te maken.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Duidelijke uitleg in alle rust.

Zie hier boven.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Te lang

Prettig en vertrouwd

Prettig om te merken dat ik geholpen word door iemand die weet wie ik ben en hoe het met me gaat. En daarnaast rekening houdt met wat ik prettig en niet prettig vind.

• Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Prettig en vakkundig.

Al jarenlang bij deze praktijk, altijd vakkundig en vriendelijk. Ik voel me in goede handen, duidelijke uitleg tijdens de behandeling, het is fijn om te weten wat er gebeurt. Knap dat een vulling snel en goed wordt vervangen en dat ik daarna geen enkele pijn of last ondervind.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Heel prettig, goed geholpen!

Na een breuk in mijn kies kon ik al snel terecht voor een reparatie. De behandeling op zich is nooit leuk, maar de aanpak is professioneel en rustgevend - voor zover dat mogelijk is.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed, ter zake.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend!
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt

Deskundig en correct

Naar volle tevredenheid behandeld