Zorgvuldig en adequaat

Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad. Dat ging prima, maar duurde behoorlijk langer dan voorzien (70 min bij offerte). Het lukte niet goed om 1 van de 4 wortelkanalen te behandelen. Dat was merkbaar voor mij als patient. De uitleg daar over tijdens de behandeling ontbrak. Tandarts en assistente communiceerden met elkaar, maar niet met mij. Was fijn geweest als tussendoor iets was gezegd ('deze kost wat meer moeite, want...; gaat t nog goed?) De uitleg kwam achteraf wel, toen ik er naar vroeg. Verder was de behandeling prima.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Mag tijdens de behandeling meer worden uitgelegd, zeker vanwege de lange duur (wortelkanaal)
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rosalinde Borgman

Hele fijne tandartsen

Ze leveren goed werk af en handelen snel bij spoed

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Snel, bij een afgebroken tand kon ik een tijd terug binnen een uur terecht
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

Deskundig, duidelijk en vriendelijk. Goede samenwerking met assistente.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed

Ze nemen mijn angst serieus

Ik heb echt heel erg angst om er naar toe te gaan,maar ze zijn super lief ♡

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Prima
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Fijn contact, goed gesprek, heldere uitleg.

Fijn contact met mevr Baggen. Daarna snelle afhandeling van div behandelingen. Afspraak voor plaatsen van het bitje wat aan de lange kant (6 Wk). Je wil dan ook snel met bitje beginnen tenslotte. Verder complimenten voor fijne behandeling, duidelijke uitleg, filmpje en foto’s en scans.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Zeer goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Wat aan de lange kant, maar begrijp het wel.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Parkeren moeilijk. Ingang Praktijk onduidelijk (via p-pl of hoofdingang?)

Heel goed en fijn

Moest gisteren na de Gnatholoog voor de eerste keer, wist niet wat dat allemaal inhield. Maar ze hebben alles heel duidelijk uitgelegd, en nemen echt de tijd voor je het zijn ook zeer vriendelijke mensen. Ben zeer tevreden.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed goed

Prettige praktijk

Prettige praktijk

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Duidelijk

Vriendelijke en kundige zorgverleners

Vandaag had ik m'n eerste afspraak bij deze tandartspraktijk, na te zijn overgestapt van een tandarts in een andere plaats. Alle aanwezige medewerkers waren erg vriendelijk, behulpzaam, kundig en zorgvuldig: kortom, dit lijkt me aanbevelenswaardig.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Uitstekend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Uitstekend

Was goed verzorgd

Goede behandeling was compleet. Maar wel een aandachts punt heb in de laatste jaren te veel verschillende tandartsen gehad heb toch liever een vast iemand.

Superfijn

Na jaren angst voor de tandarts nu weer het vertrouwen terug gekregen!

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Super
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Minder, vooral de parkeerplekken
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Adequate, professionele en vriendelijke werkwijze en houding.

Adequate, professionele en vriendelijke werkwijze en houding. Zowel de mondhygiënisten als de tandarts.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? snel
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

Prima en prettige behandeling zoals altijd

Als altijd heel prettig. Enige dat ik zou kunnen aanmerken is dat we veelal pas ruim na onze eigenlijke afspraaktijd aam de beurt zijn.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Snel geholpen, persoonlijk en heel transparant in de communicatie.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel helder
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Oké, niet snel maar ook niet heel ver weg

Is al 32 jaar mijn tandarts en ik heb mijn tanden nog steeds

Positief

0k

ok

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? prima
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) prima

Prettige en adequate begeleiding

Positief: brede aanpak.

• Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Met een probleem naar binnen, met een oplossing naar buiten

Ik vind het altijd spannend om naar de tandarts te gaan maar hier loop ik toch wel op mijn gemak binnen. Vriendelijk, begripvol, duidelijk.

• Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Professionele maar ook persoonlijke benadering

Goede behandeling en uitleg. Patiënt vriendelijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Gied

Heel goed gedaan

Heel goed gedaan

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed info
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Moest een beetje wachten
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Telefonisch
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt

Vriendelijk en flexibel

Nemen de tijd en gaan flexibel met je om.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed

Zorgzaam en zorgvuldig

Ik werd snel uitgenodigd voor een extra controle en kreeg heldere uitleg en etrokkem advies. Helemaal top dus!

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Helder.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? N.v.t.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Top!

Een prettige ervaring

Mijn ervaring was prettig door het vriendelijke personeel. Er werd duidelijk antwoord gegeven op mijn vragen en er werd voorzichtig en goed omgegaan met de behandeling van mijn tanden.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? N.v.t.

Goed. Wel een haastig/drukke sfeer

Zie boven

Fijne sfeer

Prettig

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Zeer goed