Prettig contact, eerlijk advies, vakkundige controle van mijn gebied.

Vanmiddag eerst afspraak bij de mondhygiënist en daarna eindcontrole door de tandarts. Bezoek verliep prettig, werd op afgesproken tijd opgehaald en de behandeling en advies wat ik kreeg is goed verlopen. Om goed te monitoren wat mijn mond nodig heeft aan zorg, is iets eerder dan gebruikelijk een foto gemaakt. Hierdoor kan tijdig ingesprongen worden, om problemen te voorkomen. Al met al prettig bezoek, graag tot de volgende keer.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? uitstekend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed, vanwege drukte begrijp ik dat vervolgbehandeling iets langer duurt
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) prima
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rosalinde Borgman

zeer goed

Nina werkt zeer goed en grondig, ik ben heel blij met haar schoonmaak van mijn tanden; zij is behulpzaam, heeft luisterende oor, geeft goede uitleg en advies.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? heel goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? N.v.t.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) N.v.t.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Heel prettig en vriendelijk personeel

Ik werd goed ontvangen, het was duidelijk, kreeg tips en werd fijn behandeld.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Top!
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima!
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Heel goed!
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Ze stellen je op je gemak, rustig, deskundig, fijne uitleg, vriendelijk.

Ze stellen je op je gemak, rustig, deskundig, fijne uitleg, vriendelijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goed

Super ontvangst en verzorging.

Echt "teamwork" tussen tandarts, tandartsassistente, mondhygiënist en onthaal. Als patiënt ook getuige van een warme werksfeer.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? zeer goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? snelle beschikbaarheid in functie van probleem
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) zeer goed

vriendelijk en goed geholpen

rustige benadering en vriendelijk.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? helder
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima elk jaar

Goede hulp

Moest even wachten in de wachtkamer, maar toen goed geholpen. Vriendelijke mensen.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? N.v.t.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Ik kon meteen de volgende dag terrecht
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed via telefoon

Vriendelijke, aandachtvolle hulp.

Fijne ervaring. Vriendelijke, aandachtvolle hulp.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Het maken van een gnathologische afspraak is beperkt tot specifieke dagen/tijdstippen, dat maakte het voor mij wel lastig om vlot een afspraak te maken.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Duidelijke uitleg in alle rust.

Zie hier boven.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Te lang

Prettig en vertrouwd

Prettig om te merken dat ik geholpen word door iemand die weet wie ik ben en hoe het met me gaat. En daarnaast rekening houdt met wat ik prettig en niet prettig vind.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? N.v.t.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Prima
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Prettig en vakkundig.

Al jarenlang bij deze praktijk, altijd vakkundig en vriendelijk. Ik voel me in goede handen, duidelijke uitleg tijdens de behandeling, het is fijn om te weten wat er gebeurt. Knap dat een vulling snel en goed wordt vervangen en dat ik daarna geen enkele pijn of last ondervind.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Heel prettig, goed geholpen!

Na een breuk in mijn kies kon ik al snel terecht voor een reparatie. De behandeling op zich is nooit leuk, maar de aanpak is professioneel en rustgevend - voor zover dat mogelijk is.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed, ter zake.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend!
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt

Deskundig en correct

Naar volle tevredenheid behandeld

• Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Ze namen goed de tijd voor mijn vragen.

Ik had een zwelling in mijn mond die weer wat is geslonken en ze hebben een foto genomen en me gerustgesteld. Ik mag altijd bellen als deze weer groter wordt.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Preventie assistent

Zeer behulpzaam

Behulpzaam en vakbekwaam

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima

Snel en vakkundig geholpen

Warme sfeer, genoeg tijd, rustige uitleg, ik voel me hier altijd in goede handen

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? supersnel
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) super
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Goede uitleg en deskundige uitvoering.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Al jaren goede ervaring.

Ik kom al jaren bij jullie . Jullie zijn super vriendelijk en zeer kundig met de mra beugel.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Voor mij heel goed
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Goede tandartspraktijk, duidelijke uitleg.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed en duidelijk

Geruststellend

Rustig en met aandacht behandeld na een nare valpartij. Heldere communicatie, duidelijke uitleg.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Duidelijk
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Ok
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed, snel.
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

zeer vriendelijk personeel met een goede uitleg van wat er komen ging!

Ben goed geholpen door zowel Jara als Jeanne die beiden prima hebben uitgelegd wat er allemaal ging gebeuren en wat de verdere voortgang wordt.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goen voor als je niet met de auto komt
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Professioneel, doortastend en helpend.

Dankbaar wat deze tandarts voor me gedaan heeft.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend, kon niet beter

Prettig.

Er wordt accuraat gewerkt, door een heel vriendelijk team van personeel.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima

Goede en prettige behandeling

Ben tevreden over de behandeling

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel duidelijk
  • Welke tandarts heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Het personeel is betrokken en de behandelingen zijn goed op maat!

Ik wordt altijd goed en met zorg behandeld. Er wordt goed naar je geluisterd en met je mee gedacht.

• Welke discipline heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Zeer goed en op maat
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed bereikbaar