Gewoon tevreden

Tevreden

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Prima

Werken preventief met resultaat

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed duidelijk
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) N.v.t.
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Jeanne Baggen

Uitstekende behandeling door mondhygiëniste Nina Rougoor. Compliment !

Nina is bijzonder vriendelijk in de ontvangst en omgang. Attent in het oppikken van wat ik zeg. De behandeling verloopt professioneel. Ik word steeds op de hoogte gehouden van wat er gebeurt en Nina checkt hoe het met mij gaat. Ik ben zeer tevreden over haar .

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Zeer goed

Helemaal goed

Weinig wachttijd. Vriendelijk, betrokken contact. Voelt niet afstandelijk. Snel, vakkundig geholpen. Geeft vertrouwen. Duidelijke antwoorden op mijn vragen en helder advies.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Helder. Volledig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Robin Geurten

Goed vakkundig geholpen en alle handelingen werden duidelijk uitgelegd.

Ze leggen alles duidelijk uit en word op een hele fijne geruststellende manier behandeld.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Duidelijk en helder
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? ging zeer snel
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) nooit problemen mee
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Marieke Schutijser

Prettige ervaring

Goed geholpen, duidelijke uitleg en vriendelijk

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Romy van Bommel

Zeer tevreden met het resultaat, minder met de tijd.

Vooropgesteld wil ik zeggen dat ik heel tevreden ben met de controle die bij mij is uitgevoerd. Ik heb al enkele jaren een nep stuk op een van mijn voortanden, maar de kleuring was nooit precies goed. De laatste tijd begon ook een streep in dat neppe stukje erg geel te worden, maar na de behandeling zijn mijn voortanden voor het eerst in jaren weer precies dezelfde kleur. Erg blij mee! Een minpuntje is echter wel de wachtkamer, ik zit al mijn leven lang bij het Weeshuis, en mijn ervaring is wel dat ik bijna altijd 10-20 minuten later aan de beurt ben dan dat mijn afspraak gepland staat.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed

Vriendelijk en deskundig geholpen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Super snel
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Mijn eerste controle plus mondreiniging prima gedaan

Goed de info van mijn vorige tandarts bekeken

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed

Zorgvuldig, vriendelijk, geruststellend en zeer professioneel.

Ik voel me in de beste handen wat betreft mijn tanden.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Uitstekend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend

Prettige behandeling

Op afgesproken tijd behandeling en heel helder in uitleg

Altijd netjes 10 punten

Zijn aardige mensen . Alles goed voor mekaar

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed geregeld

Vriendelijke deskundige behandeling

Zorgvuldige behandeling. Vriendelijke benadering.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Zorgvuldig secuur en geruststellend
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? ok
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) ok
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nina Rougoor

Altijd goed advies en goed werk aan mijn gebit

Uitgebreide informatie.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? prima
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? OK
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) OK

Voor mijn spoedgeval was heel snel plaats en de service was heel goed

Voor mijn spoedgeval was heel snel plaats en de service was heel goed

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Geweldig
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt

Behandeling ging vlot en zorgvuldig. Nergens last van gehad.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed bereikbaar
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rosalinde Borgman

Een half jaar geleden is een afspraak ingepland bij Robin Geurten. Gisteren werd ik geholpen door Nina Rougoor. Overigens ben ik prima geholpen, maar had het fijner gevonden als ik op voorhand was geïnformeerd dat ik bij een halfjaarlijks bezoek de ene keer wordt geholpen door de mondhygiënist en de andere keer door de tandarts. Ik dacht dat Robin aan het einde van de rit nog kwam, omdat ik met hem een afspraak had (zoals dat in het verleden vaker ging, eerst mondhygiënist en dan de tandarts).

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? goede uitleg over gebit
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) prima

Fijne praktijk, duidelijk en rustige uitleg en behandelingen

Fijne praktijk, duidelijk en rustige uitleg en behandelingen

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Nina Rougoor

Heel tevreden, zoals gewoonlijk!

Ik ben heel blij met de mondhygiëniste en ook met de tandarts, Robin, ben ik heel tevreden.

Vriendelijk en open

Altijd prettige controles. Er wordt duidelijk verteld wat ze gaan doen, nemen je daar echt in mee en vragen ook naar je eigen ervaringen. Ik vind het echt een verademing!!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel duidelijk en open
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Proberen samen met jou naar een oplossing te komen, luisteren goed, geven goed advies

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goed

Heel goed behandeld

Plezierig, zorgvuldig en aandachtig.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Heel goed

Zeer professioneel

Goed advies / behandeling!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Zeer goed! Prima gemotiveerd advies

Geen vergelijkende ervaring

Ik kan me niet heugen hoe ik andere tandarts ervaar het is zo lang geleden. Dat ik op 10 punten ben uitgekomen zou mijn ervaring met andere tandartsen geen verschil uit maken, de team die mij heeft geholpen gaven me een geruststellende gevoel en al met al een prettig ervaring op gedaan (tandartsen zijn niet de personen waar je graag op bezoek ga)

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Uitstekend
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt