Vakkundig en vriendelijk

Facings laten plaatsen. Super tevreden met het resultaat. Liza is een vakkundige en vriendelijke tandarts. Alles gaat in goed overleg en ook de assistenten zijn erg aardig. Ik voel me er altijd op m'n gemak.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Zeer goed
  • Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt

Vriendelijke adequate behandeling

Geen lange wachttijden. Prettige en vertrouwen gevende behandeling

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Uitstekend

Fijne tandartsenpraktijk!

Vriendelijke, rustige en duidelijke benadering, ook voor de kinderen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima, duidelijk
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima

Invoelende oplossingsgerichte tandarts en haar assistenten

Het was een wortekanaalbehandeling onder een brug. Fikse ontsteking. Nu geen pijn meer en mijn brug is gespaard. Super team. Bedankt

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Zeer snel in de avond
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Super

altijd aardig en kundige mensen

Er wordt goed naar me geluisterd, er is altijd overleg en ik word vakkundig geholpen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? duidelijk
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? kon op korte termijn iets afspreken
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) goed

Respectvol.

Cliënt vriendelijk en respectvol .

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Preventie assistent
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Goed
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Goed makelijk te bereiken.

mijn ervaring is goed

ik voel mij vertrouwd in de praktijk en dat mijn tandheelkundige problemen op een zorgvuldige manier opgelost worden

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? goed
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed

Ondanks angst, voel ik me zeer op mijn gemak.

Jaren niet meer bij tandarts geweest, ondanks mijn angst voelde ik mij zeer op mijn gemak, duidelijk plan van aanpak en lieve medewerksters. Klein puntje van kritiek, soms iets meer tijd nemen als het druk is.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? goed

Vriendelijk, kundig en geruststellend

Ze doen hun best om een ontspannen sfeer neer te zetten, dat is fijn.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Voldoende
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Voldoende

Prima no nonsens tandarts

Goede uitleg en snelle hulp.

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Prima

Mijn ervaringen met de behandelingen en nazorg zijn prima

Mijn ervaringen met de behandelingen en nazorg zijn prima

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? prima

Veel specialistische expertise aanwezig

Mijn tandarts is zeer deskundig en expert op verschillende terreinen. Daarnaast is er in de praktijk veel aandacht voor opleiding. Ook zijn alle medewerkers heel vriendelijk en er heerst een prettige sfeer.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Prima.
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Heel goed

Kundig, zorgvuldig, persoonlijk.

Zeer prettige tandartsenpraktijk. Prettige sfeer, open en persoonlijk. Zeer kundige tandartsen en mondhygiënisten.

Best tandarts van nijmegen

Ben super tevreden iedereen die daar werkt is gewoon top!

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Super
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Super snel
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Heel fijn

Fijne tandarts.

Uitstekende tandarts.Zeer betrokken en ik voel me, tijdens de behandeling, rustig en ontspannen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Uitstekend
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) Uitstekend

Toppraktijk met superspecialisten op elk gebied van tandzorg

Vandaag door Nina ( mondhygiënist) gebit weer top schoongemaakt. Vorige behandeling door tandarts liza 6 voortanden boven als nieuw laten op bouwen met composiet , echt een super staaltje werk zeg, wist niet wat ik zag maar ben ik ben erg blij mee. Kan niet wachten dat ik onder ook kan laten doen. Voor mij zit alle goede zorg in het Weeshuis.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Top
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Snel geregeld

snel geholpen. fijn.

We zijn snel geholpen. Erg fijn.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? helder
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? snel gegaan
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) niet altijd even goed

niks te klagen, vlot en met humor

• Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? prima
  • Wat vindt u van de bereikbaarheid van de praktijk? (telefonisch/email etc.) prima, met de fiets

Was heel erg op mijn gemak. Iedereen stelt je gerust.

Fijne ervaring geen aanmerkingen

Ervaring is goed

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Duidelijk en correct
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Ging zeer snel

Prima zoals ik gewend ben

Ze legt goed uit wat ze doet en doet dit.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Mondhygiënist
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Correct

Heel fijn!

Vriendelijke, goede, fijne tandarts. Ze leggen altijd goed uit wat ze gaan doen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Heel prettig

Toegenomen klantgerichtheid

Correcte bejegening en adequate behandeling

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Tandarts
  • Wat vindt u van de uitleg en/of informatie die u kreeg tijdens de afspraak? Voldoende
  • Wat vindt u van de termijn voor het maken van een afspraak? Voldoende op basis van ervaren noodzaak

Super meelevend

Bij problemen direct geholpen

Super tevreden

vandaag 5 maart facings laten plaatsen samen kleur uitgezocht en mijn wensen kenbaar gemaakt perfect uitgevoerd

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Liza van de Rijt