Goede tip gekregen om volgende verstopping te voorkomen

Op tijd, snel geholpen en goede tip gekregen om deze terugkerende verstopping te voorkomen,

Beste Ingrid, Bedankt voor uw reactie en wij vinden het fijn om de klanten tevreden achter te laten. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen en riool ontstoppen.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en zeer snelle service En laten alles netjes achter

Beste H Portogies, Bedankt voor uw reactie en wat fijn dat u het zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Afdeling planning en advies, Spoedservice duurzaam verwarmen en riool ontstoppen.

Deskundig

Deskundig en vriendelijke vakman

Beste Theo, Hartelijk dank voor u bericht en wat fijn dat u tevreden bent. Alvast een goed weekend! Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Probleem snel en goed opgelost. Goede service

Lekkage snel en goed opgelost. Aardige mannen en goede service

Beste Jochem, Dank voor u reactie, wij zijn blij te lezen dat u zo een goede ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Super snelle service

Snelle service, duidelijk verhaal, netjes, zeer positieve ervaring.

Beste Carla, Wat fijn om te lezen dat u de afspraak zo goed heeft ervaren, wij zijn blij u te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Toppertjes

Vlot, snel bedrijf dat bovendien zeer professioneel te werk gaat! Heel duidelijk met prijzen en afspraken! Aanradertje!

Beste Lia Hendriks, Wat ontzettend fijn om deze berichten te lezen van tevreden klanten. Wij zijn blij u geholpen te kunnen hebben. Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Toppers!!

Probleem snel in kaart gebracht en opgelost. Kortom alles wat je mag verwachten van deze service. Aanrader voor iedereen met een spoedprobleem.

Beste Susan, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons bedrijf, wij waren blij dat wij u konden helpen met u probleem. Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Beste Susan, Bedankt voor u tevreden reactie, wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Top, snelle service en vriendelijke mensen

Heel erg blij met de snelle service.

Beste Patrick, Wij zijn erg blij om te lezen dat u een goede ervaring heeft met ons bedrijf, bedankt voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice riool ontstoppen.

Snel en goed

Fijne mensen met verstand van zaken.

Topservice en supersnel

Verstopping was snel opgelost.! Perfecte service hoofddriool was in no time ontstopt

Prima service en probleem opgelost

Prima vakmannen! Riool verstopt, maar probleem snel verholpen. Netjes in communicatie. Goedkoper worden loodgieters alleen niet, maar het mag gedeclareerd worden.

Topklasse geleverd

Mijn keukenafvoer liep niet meer door. Uiteindelijk bleek het een klus die bijna de hele dag duurde.enorme klus onder de grond, maar de afvoer werkte weer naar volle tevredenheid! Aanrader!

Een aanrader. Vriendelijke geholpen en een schappelijke prijs

Snel hulp gekregen en probleem verholpen.

Snel en accuraat geholpen

Beste Andre, Wij zijn blij dat wij u hebben kunnen helpen en dat u tevreden bent, dank voor de reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Riool Ontstoppen.

Snel goed zonder rommel

Vriendelijk ervaren personeel. Alles snel opgelost.

Beste Willem, Allereerst hartelijk bedankt voor u reactie, wat goed om te lezen dat u de afspraak zo prettig heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Spoedservice Riool Ontstoppen.

Snel, kundig en zeer klantvriendelijk

Met veel vriendelijkheid het probleem van een verstopping verholpen. Echt een aanrader bij rioolproblemen

Beste Jan, Als bedrijf vinden wij het ontzettend fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn met de werkzaamheden van onze monteurs, dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Riool Ontstoppen.

Goed bedrijf

Gebelt werd keurig te word gestaan door de telefoon. Afspraak gemaakt, prima en vrij snel . Monteur heeft verstand van zaken en heeft het prima in orde gemaakt. Mijn ketel draait weer zoals het hoort. Vriendelijk en goed bedrijf aanrader

Beste René, Het was even zoeken maar gelukkig is alles opgelost, zowel riool als cv. Dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Riool Ontstoppen.

Perfecte service

Ik belde naar Spoedservice Riool Ontstoppen omdat mijn toilet helemaal verstopt zat. Ik werd netjes te woord gestaan aan de telefoon en ik ben diezelfde dag nog geholpen, alles werkt weer zoals het hoort. Vriendelijke monteur, kortom echt een aanrader!

Beste Zoey, Hartstikke fijn om te lezen dat u een tevreden klant bent, dank voor u reactie! Met vriendelijke groet, Spoedservice Riool Ontstoppen.

Marumstraat 38

2012XW Haarlem