Bijzondere bekwame behandelaar

Ik ben zelf niet van het zweverig en ik weet dus ook niet goed wat ik ermee moet. Maar ik merk dat alles wat er wordt gedaan en verteld klopt. En ik merk ook verbetering in mijn lichaam. Ik geef het een kans! En denk dat ik hier zeker goed aan doe.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Pijnklachten in rug en stuitje
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Bijzondere ervaring waarbij dingen worden aangepakt waarvan ik niet eens wist dat dit met me rug te maken had.

Bedankt Cynthia, fijn als mensen kritisch blijven en toch de stap durven te maken.

Alles kwam uitstekend over, en de behandeling idem.

Alles kwam uitstekend over, en de behandeling idem.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? onbalans en pijnlijke benen.

Bedankt voor de mooie review, leuk!

heel positief

Ik word al een aantal jaren door je behandeld met een zeer goed resultaat , die hierdoor steeds beter worden. toch n klein min puntje....Als je in de wachtkamer zit te wachten hoor ik je praten met je patient , waar ik me een beetje ongemakkelijk bij voel. Misschien een idee om een radio in de wachtkamer te plaatsen , zodat de wachtende patient geen geluiden uit de behandelkamer hoort.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? pijn in de bil bij staand werk
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbetering van de pijn

Bedankt voor de mooie review en de goede feedback Anneke! Het is inderdaad gehorig, ik ben me ervan bewust, de geluidsbox is al in huis, maar ik had nog geen tijd kunnen maken om het op te hangen in de wachtkamer : )

eerste behandeling is goed bevallen. Uitwerking is nog even afwachten

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? uitstraling naar been
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. blokkades opheffen

Fijn Irene! Inderdaad nog even afwachten hoe de natuur verder zijn werk doet. Tot binnenkort.

Fijne, professionele, goede sfeer en behandeling

Ik heb baat bij mijn bezoek aan de osteopaat. Het voelt goed wanneer ik een behandeling heb gehad

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek en rug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Ja

Bedankt voor je mooie beoordeling Tiny! Mooi dat ik je op mijn manier mag helpen.

Voor de eerste x een behandeling gehad

De eerst x een behandeling gehad. Verder nog niet zelf meegemaakt. Kan het niet vergelijken. Heb het als goed ervaren. Groetjes Kathy

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? oren/ betere doorbloeding
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. betere doorbloeding

Bedankt Kathy, fijn om terug te lezen. We gaan ervoor!

Fijn om Jurriaan achter de hand te hebben voor lichamelijke ongemakken!

Bij problemen met mijn lichaam vanwege mijn fysiek zware werk en mijn soms wat hardzinnige motorritjes weet Jurriaan mij altijd weer op te lappen. Ook met de zenuwbeknelling in mijn bil/been was hij echt een uitkomst!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? zenuwbeknelling en pijn ledematen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Zeer goed en vakkundig

Leuk om je review terug te lezen Jan! fijn dat ik af en toe mijn steentje bij je mag bijdragen : )

Voel me thuis

Een zachtaardige ont-moeting met een krachtig mens

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rug/nek/darm
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Manueel en mondeling

Bedankt voor deze mooie review Peter, leuk!

Goed en zorgvuldig.

Prima en deskundig.

• Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. N.v.t.

Bedankt voor de mooie review en voor je waardering!

Heel blij dat ik gekomen ben.

Ik vond t heel fijn dat je de tijd voor Wes nam. Je gaf hem echt een luisterend oor. In de auto naar huis zei Wes: Ik vind hem heel erg aardig. Hij wil echt zijn best doen voor mij. Je benoemde wat je ging doen, je vertelde waarom. Wes werd er helemaal ontspannen van en ik kreeg t idee dat Wes het zelf ook echt begreep. Spanning in zijn nek bijv. die daarna beter waren. Thuis aangekomen zei Wes. Ik heb me nog nooit zo ontspannen gevoeld Dank je wel Jurriaan. (Duimpje omhoog)

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Onrust in zijn lichaan

Kijk hier wordt ik helemaal blij van om terug te horen Wes en Marijke, fantastisch! : ) Ik ben ook blij dat het overkomt dat ik mijn werk graag doe voor mijn cliënten en mezelf.

helemaal goed

uitstekend, zeer professioneel, klantvriendelijk,

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? onderrug bekken en restless leggs
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbetering van pijn, participatie

Hartelijk dank voor je review Jo, fijn om de waardering terug te lezen!

Elke keer weer fantastische resultaten!

Elke keer weer fantastische resultaten. Het menselijk lichaam is altijd in beweging, Jurriaan beweegt hierin heel mooi mee. Jurriaan weet hoe dan ook als weer soepel en op zo'n plek te krijgen :)

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Slijtage gehele ruggenwervel
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Vermindering van pijn, stabiliteit en opbouw.

Haha, bedankt voor je leuke review! Ja het lukt me (bijna :) altijd wel, om het weer lekker te laten bewegen in het lichaam Semantha.

Legt handen op de zere plek

Jurriaan is een vriendelijke rustige man die luistert naar jouw verhaal en verder kijkt dan de klacht. Hij legt letterlijk de handen op de zere plek. Na de behandeling ervaar ik minder pijn en meer ruimte in mijn lijf en ledematen. Heel prettig.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Pijn in gezicht en nek
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijnklachten weg en daarnaast inzicht hoe om te gaan met eigen lichaam.

Bedankt voor de mooie woorden Karin, heel fijn dat het zo uitwerkt!

Deskundig

Er wordt goed uitgelegd wat hij doet Neemt de tijd Vriendelijke man, en nu afwachten of het helpt

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Van alles
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Zet alles weer op zijn plek

Vriendelijk bedankt Frans! Ja het is altijd weer even afwachten wat je lijf als reactie op de behandeling geeft.

Professioneel en vakkundig

Jurriaan wil je graag echt verder helpen. Erg hartelijk. is echt op zoek naar een oplossing voor je probleem. Geeft naast zijn behandeling ook veel extra informatie of tips.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Eczeem
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Eczeem verminderen, hoofdpijn klachten

Veel dank voor je mooie review Maaike. Bedankt voor jullie vertrouwen. Nogmaals een fijne vakantie toegewenst!

zeer kundige osteopaat van onschatbare ware

Voor onze baby een belangrijke rol in zijn ontwikkeling.

• Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Levenskwaliteit bevorderen

Hartelijk dank voor jullie mooie complimenten en review ouders van Julius! Fijn dat hij zo vooruit blijft gaan. Veel geluk toegewenst in Zweden!

Kreeg alle aandacht.

Juriaan, luisterde echt naar wat ik vertelde, en de behandeling was in alle rust en zeer. Ik heb de behandeling als zeer prettig ervaren.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? een aantal kleinere klachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. heeft me weer in balans gezet.

Bedankt voor de mooie review Henneke, leuk!

Letterlijk van top tot teen

Jurriaan behandelt je letterlijk van voeten tot aan je schedel. Zo loopt hij het lichaam helemaal na. Super hoor!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek en tennis elleboog
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijn klachten verminderd

Super leuk! Bedankt voor je mooie review Kirsten! Fijn en mooi om te ervaren dat je vertrouwen in me houdt als ik weer iets voor je kan betekenen.

Meteen resultaat en goede( voedings) adviezen

Respectvol voor de ander omdat er toestemming wordt gevraagd om je te mogen behandelen/aanraken. Uitgebreide analyse .ondeling en van het lichaam en pijn klachten. Fijne uitleg. Adviezen over voeding( vrijblijvend hoever je wil gaan met natuurlijk producten) . HEEL BLIJ met het directe resultaat.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek klachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Minder pijn, losse maken nek, en rug, houding verbeteren. Ook inwendige organen checken. . Kan weer sporten is judoën

Hartelijk dank voor je fijne review Petra! Mooi dat ik meteen verlichting heb kunnen brengen voor je zoon zodat hij meteen naar de eerste behandeling weer kan judoën. Veel sportplezier toegewenst!

zeer goed vanwege de klachten die hierdoor verminderd zijn

erg goed en weet waar hij mee bezig is

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Voornamelijk schouders
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. ja en helpt ook met andere onderwerpen

Leuk Kim! Bedankt voor je fijne review, hoop dat de examens goed zijn verlopen voor je.

Hele rustige jongen die alles goed uitlegd

Ik was erg op mijn gemak , en hij is goed met zijn vak bezig .

• Advies N.v.t.
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.

Bedankt Anneke, ja fantastisch vak heb ik, erg blij mee : )

Prima geholpen.

Weet waar hij mee bezig is

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Stekende pijn in mijn onder rug tijdens het voetballen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Met alles van ze plek halen en oefeningen mee geven

Bedankt Jurre, fijn om terug te lezen en fijn dat het sporten weer plezier zal brengen!

Deskundige, oplossingsgerichte en praktische therapie!

Jurriaan legt snel het verband tussen oorzaak en gevolg en behandelt heel praktisch met snel resultaat. Icm simpele leefstijladviezen is mijn mobiliteit en mijn algehele gezondheid enorm verbeterd.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek, schouder en armklachteb
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering in pijn, souplesse en tips mbt leefstijl

Mooi samengevat Jeannette, dankjewel! Top dat het zo vooruit gaat!

Van klachten afgekomen die chronisch leken

Jurriaan is een vriendijke, betrokken en zeer deskundige osteopaat. Dankzij een aantal behaldelingen ben ik van klachten afgekomen die chronisch leken.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Vermoeidheid, energiegebrek, maagzuur en pijn aan het heiligbeen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Vermindering van pijn en toename energie

Bedankt Amalie! Fijn om terug te lezen en dat het zo uit heeft gepakt. Stap voor stap kom je weer tot nieuwe mogelijkheden, trots op je!

deskundige osteopaat

Vriendelijk, luistert goed naar problemen die ik ervaar en past daar zijn behandeling op aan. Geeft advies over voeding, beweging en probiotica. De praktijk is keurig ingericht, hygiënisch en heeft een prettige uitstraling. Gemakkelijk bereikbaar en parkeren op eigen terrein.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? nek/schouders
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. behandeling en advies

Bedankt voor de mooie omschrijving Anne-Miek, erg blij met je review!

Nieuwe Steen 24 B

1625HV Hoorn

06 18211979

Over Osteopathie Alderlieste

Osteopathie Alderlieste zit op Nieuwe Steen 24B 1625HV in Hoorn, vlakbij het gemeentehuis. Iedereen kan baat hebben bij een osteopatische behandeling; van baby's t/m ouderen. Bij klachten maar zeker ook preventief. U kunt denken aan zwangeren en (top)sporters. Wat is osteopathie en wat doet een osteopaat? Alles in het menselijk lichaam is beweeglijk, op pariëtaal niveau (botten, gewrichten en spieren), op visceraal niveau (organen) en op craniaal niveau (schedel en zenuwstelsel). Elk bewegingsverlies in ons lichaam veroorzaakt een minder goed doorbloed gebied en verlies aan energie. Eveneens kan dit gebied minder goed de afvalstoffen kwijt. Dit veroorzaakt op een bepaalde termijn pijn, zwelling, verdikking en/of verkorting van bindweefsel, of een combinatie van deze stoornissen. Dit beïnvloedt vervolgens het geheel en geeft compensaties, blessures en is op den duur ziekmakend. Bewegingsverlies kan bijvoorbeeld ontstaan na een val of verstappen, een kneuzing, ziekte, littekens na operatie of letsel, overmatig sporten, een bevalling, verkleving van weefsel door ontstekingsreacties, emotionele spanning, stress, verkeerde voeding, enzovoort. Mensen zijn zich echter niet altijd bewust van deze bewegingsverliezen en zullen hier onbewust op compenseren. Als een compensatie langdurig aanwezig is, of als er meerdere aanwezig zijn wordt het compensatievermogen van het lichaam op den duur opgebruikt en ontstaan er klachten. Het is aan de osteopaat om te bepalen waarom iemand op een bepaald moment, in een bepaalde lichaamsregio een bewegingsverlies heeft. De osteopaat spoort de oorzaak van de klacht op en behandelt deze met zijn handen om het potentieel tot zelfgenezing, dat elk lichaam in zich draagt, te stimuleren. Het is dan aan het lichaam zelf om het werk te doen. Een osteopaat behandelt daarom het lichaam als één geheel en gaat dáár aan het werk waar hij/zij de oorzaak van de klacht aantreft. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar www.osteopathie-alderlieste.nl