Prima behandeling

Fijne behandeling, goeie uitleg en de juiste punten gepakt!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Darmen/gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbetering darmen

Mooi zo Kittie, bedankt voor je positieve review!

Goed, vakkundig.

Na de eerste behandeling voelt mijn lijf al een stuk beter. Fijn en vakkundig geholpen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Ischias/ hernia
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van pijn en mobiliteit

Fijn dat het consult je weer goed op weg heeft kunnen helpen Martine. Ik ben blij te lezen dat je er een goede ervaring aan hebt overgehouden. Goed weekend!

Bevrijdend en energie-gevend.

Jurriaan weet plekken te bereiken, waar ik het bestaan niet van wist. Een ware verademing.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Energieniveau na Covid.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Fysieke behandeling en zowel mentale als voedingsadviezen

Haha, ja dat is een mooie woordkeuze Willem :) Dankjewel voor je mooie review. Goed weekend!

Prima, heel rustig, goede uitleg en een goed luisterende behandelaar

Er was voldoende tijd voor de intake, behandeling en informatie verstrekking. Ook goed advies en goede behandeling. Stuk minder pijn de afgelopen dagen

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? knie onderrug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. verbetering van pijn

Bedankt voor je mooie, kort en bondige review van het eerste osteopatische consult Conny! Fijn dat het je weer goed op weg heeft kunnen helpen. Goed weekend!

Zeer deskundig en vriendelijk. Ik heb enorme baat bij de behandeling.

Jurriaan geeft deskundig advies zonder opdringerig te zijn. Al zijn adviezen maakt hij eenvoudig en begrijpelijk erg prettig.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Hoofdzakelijk rug klachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Zijn holistisch benadering ervaar ik als zeer aangenaam

Hartelijk dank voor de vriendelijke omschrijving van het consult Carmel! Fijn dat de osteopatische benadering goed doet voor je lichaam.

De behandelingen van Jurriaan helpen enorm bij het herstel van lichamelijke problemen.

Jurriaan is een heel betrokken persoonlijkheid, hij schept vertrouwen. Deze vertrouwensband maakt dat zijn behandelingen nog meer effect hebben. Naast osteopathie kan hij nog veel meer, en hij blijft zich continu verbeteren door het zich eigen maken van nieuwe technieken op dat gebied. Ik ben enorm gebaat bij zijn behandelingen en merk geleidelijk aan dat mijn klachten verminderen, waardoor ik steeds beter functioneer in het dagelijks leven.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? rugklachten en stijfheid in gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Pijn en stijfheid zijn afgenomen

Bedankt voor de genomen tijd en moeite voor deze vriendelijke review Irene! Fijn en mooi dat het je zoveel verder brengt.

Deskundig en vriendelijk

Ik ben tevreden over de 2 behandelingen die ik gehad heb. Jurriaan is vriendelijk, deskundig en voelt problemen goed aan. Bij de holistische behandeling voel ik me op mijn plaats en heb vertrouwen in verbetering. Hartelijk dank!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Door holistisch te werken

Hartelijk dank voor de mooie review Elly, fijn om terug te lezen en ook weer leerzaam dat ik je mag helpen.

Zeer deskundig en heb er veel baat bij

Al meerdere behandelingen gehad en heb er echt baat bij.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? rug, nek
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. behandelingen en advies

Bedankt voor je mooie review Lizette, leuk!

Vertrouwd. Goede behandeling.

Het was de eerste keer, op het begin altijd wel zenuwachtig. Maar hij stelde me gelijk gerust. Voelde vertrouwd. En legde alles goed uit war hij deed en waarom. Echt super. Kan nu niet wachten op volgende maand

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rug nek
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Zeker weten

Bedankt voor de mooie review Danique, leuk om terug te lezen.

Zeer tevreden!

Tips qua voeding zijn erg fijn. Tijdens de behandeling reageert mijn lichaam al qua soepelheid/ bewegelijkheid gewrichten.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? darmen/ gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. onderhoud

Bedankt voor de mooie review Kittie, fijn dat ik je kan en mag helpen.

deskundig

deskundig 1 opmerking is mij bij gebleven dat is de operatie was een blinde darm operatie? De operatie in het VU in Amsterdam duurde 8(acht en een half),5 uur dat was dus meer dan een blinde darm operatie. het onderzoek was prime! Het voedsel advies was kort en niet op mij persoon gericht! ! En is een gevecht met de dietiste! Ik weet dan ook niet wat ik hiermee aan moet!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Pijn in de onderrug en opbouw voor een betere conditie
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. N.v.t.

Hartelijk bedankt voor de review en de feedback Cees. Ja 8,5 uur is inderdaad wel meer dan alleen een blinde darm operatie. De vraag was bedoeld of ik u wel duidelijk had begrepen want u had namelijk heel veel te vertellen. Dat geeft niks, maar dan moet ik het verhaal wel eens even samenvatten en terug horen of ik u wel duidelijk heb begrepen. Het voedingsadvies was door de tijd beperkt, maar daarin heb ik een paar dingen aangegeven waarmee u al zelf aan de slag kunt/ mag gaan. Dus in die zin was het woordelijk geheel persoonlijk. Een gevecht met de diëtiste is al helemaal niet nodig. Zoals ik u zei is het een verschil van inzichten en dat u het zelf mag bepalen wat u kiest en waar u zichzelf prettig bij voelt. Daarbij heb ik u ook gezegd dat mocht u vragen/ opmerkingen hebben dat u mij altijd mag mailen, bellen of appen en dat we het volgende consult o.a. verder met het voedingsadvies zullen gaan.

Ik voelde me na de behandeling een stuk soepeler

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Rugklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Door mij weer recht te zetten en tips te geven

Bedankt voor je mooie review Monique! Goed om terug te lezen.

Duidelijk, ervaren, prettig

Mijn ervaring is ronduit top. Jurriaan behandelt mij al lange tijd en hij onderhoudt mij om zo stabiel als mogelijk door het leven te laten gaan ondanks mijn beperkingen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Veel pijn en ongemak in nek, schouders, armen, handen, vingers, heup, rug, kaak etc.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verlichting dmv behandeling en oefeningen

Bedankt voor je top review René, het blijft een uitdagende klus. Succes!

Jurriaan is erg kundig en ik heb er veel baat bij

Jurriaan weet meestal snel te vinden wat er loos is in mijn lijf en hoe hij dat kan proberen te verhelpen. Voelt goed en vertrouwd. Ook qua voeding krijg ik goede adviezen. Na een behandeling kan ik er weer een poosje tegen.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? N.v.t.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Voel iedere Kerr weer verbetering

Mooie review Margriet, dankjewel!! Fijn dat we nog steeds stappen vooruit kunnen maken.

Veel kennis en een vriendelijke en professioneel.

Er wordt zorgvuldig en op een vriendelijke manier de tijd genomen voor de algehele anamnese. Duidelijke uitleg over wat er precies gedaan wordt en de behandeling verloopt op een kalme en vriendelijk manier.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Evenwichtsstoornis
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Verbetering van doorbloeding en later meer gericht op evenwicht.

Super, bedankt voor de mooie review Wes! Ik hoop dat we snel een verbetering mogen verwachten in je balans.

Jurriaan heeft op een professionele, prettige, rustige wijze letterlijk de vingers op de zere plek g

Het was mijn eerste kennismaking met Jurriaan. Ik had al eerder behandelingen bij een andere osteopaat. (Ook positief). Deze intake en 1e uitgebreide behandeling was toch beter!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Schouderklacht na val fiets
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Manuele behandeling

Bedankt voor de mooie review Jos! Leuk om terug te horen, we gaan voor een fijne terugkeer naar het sporten!

vriendelijk,

Verteld wat hij doet, is vriendelijk en deskundig.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? klachten na operatie
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. kan ik nog niet beordelen

Bedankt voor de mooie review Brigitte, we gaan ervoor!

fijne en kundige man

Het voelt goed om een behandeling van Jurriaan te ondergaan. Hij weet veel over het lichaam en voeding. We hadden fijne gesprekken over een gezonde leefstijl! Gedeelde passie.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? knieklachten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. sport en mobiliteit lichaam totaal.

Super bedankt voor de vriendelijke review Esther! Fijn om weer eens even bij te praten en over de gedeelde passie een gezonde leefstijl. Hoop dat het sporten alweer met meer plezier lukt ondertussen!

overrompelend

Beste Jurriaan, hierbij mijn ervaring: vlak na de behandeling was ik verward, wat was er gebeurd, wat deed je toch allemaal? waar ik voor kwam, weet ik niet meer, maar je zag dat ik scheef stond. Dat was een onverwachte kijk op mij, en ik had tijd nodig om dat te accepteren/begrijpen/in mij op te nemen. Verder vond ik al die vragen ook een beetje vervelend. Een paar weken later werd er oedeem geconstateerd in mijn oksel en ik werd verwezen naar oedeemtherapie. Langzamerhand begon het kwartje te vallen waarom ik scheef sta. En dat jij dat goed had gezien. Ik krijg nu therapie voor gesleten schouder en oedeem. En kijk ernaar uit om weer bij jou te komen. vr gr ada de haan

• Advies N.v.t.
  • Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? pijnlijke gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. nog niet goed te zeggen na een keer

Beste Ada, Bedankt voor je beschrijving van jouw ervaring op mijn praktijk! Sorry voor het spervuur aan vragen, maar een osteopaat moet naast een gedegen onderzoek nu eenmaal veel vragen stellen om tot de kern van het probleem te komen en ook om veel dingen uit te sluiten. Snap dat dat best overrompelend kan zijn. Volgende behandeling zal ik minder vragen hoeven stellen : )

Klachten weg na 2 behandelingen!

Ik kwam bij Jurriaan omdat ik bij toeval zijn naam zag staan in het gebouw op de nieuwe steen. En dacht " zal ik het nog een keer proberen," na verschillende hulpverleners gehad te hebben. En zowaar bijna alle klachten weg. Jurriaan geeft naast de behandeling goede life style adviezen, en is een vriendelijk man die zeer gedegen werkt!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Nek klachten en verkramping in onderbuik links en doof gevoel in linkerbeen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Naast behandeling, advies over voeding, specifieke lichaamsbeweging.

Bedankt je mooie omschrijving en beoordeling Lida, fijn dat het zo uitpakt!

Open duidelijk en geruststellend

Zeer duidelijk en open over wat de behandeling inhoudt en wat je doet en wat de effecten zijn.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Pijn in schouder o.a.
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Vermindering pijn en losser

Bedankt voor de mooie review Nicolette. Lekker dat het de goede kant op gaat!

Zeer prettig een professional

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Overmatig spugen en slapen
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Energie niveau is omhoog en klachten verminderd..

Bedankt voor jullie mooie review, fijn dat het zo goed gaat!

Prima!!

Deskundig advies dus ook stof tot nadenken. Voedings advies ook zeer welkom!

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Darmen en gewrichten
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. totaal plaatje

Bedankt Kittie, mooi om terug te horen dat ik je heb kunnen laten nadenken over bepaalde zaken! Succes ;-)

Ik voel me 10 jaar jonger.

Juriaan Alderlieste heeft mij geholpen bij verschillende pijnklachten. Na de eerste behandeling van een uur voel ik me herboren en zijn bijna alle klachten weg. Echt een aanrader.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Elleboog en onderrug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Minder last van me lijf.

Mooi om terug te ontvangen Ischa, bedankt ! Haha! Straks willen mensen nog langskomen om zich jonger te voelen Ischa :-p

Uitstekend geholpen.

Vriendelijk en professioneel.

• Behandeling
  • Voor welke klacht(en) bent u bij mij terecht gekomen? Lichamelijke klachten. Rug
  • Hoe helpt de osteopaat jou? Verbetering van pijn, activiteiten, participatie, ADL, etc. Behandelingen.

Bedankt Aike! Lekker dat je rug weer pijnvrij wil bewegen!

Nieuwe Steen 24 1625HV Hoorn

06 18211979

Over Osteopathie Alderlieste

Osteopathie Alderlieste zit op Nieuwe Steen 24B 1625HV in Hoorn, vlakbij het gemeentehuis. Iedereen kan baat hebben bij een osteopatische behandeling; van baby's t/m ouderen. Bij klachten maar zeker ook preventief. U kunt denken aan zwangeren en (top)sporters. Wat is osteopathie en wat doet een osteopaat? Alles in het menselijk lichaam is beweeglijk, op pariëtaal niveau (botten, gewrichten en spieren), op visceraal niveau (organen) en op craniaal niveau (schedel en zenuwstelsel). Elk bewegingsverlies in ons lichaam veroorzaakt een minder goed doorbloed gebied en verlies aan energie. Eveneens kan dit gebied minder goed de afvalstoffen kwijt. Dit veroorzaakt op een bepaalde termijn pijn, zwelling, verdikking en/of verkorting van bindweefsel, of een combinatie van deze stoornissen. Dit beïnvloedt vervolgens het geheel en geeft compensaties, blessures en is op den duur ziekmakend. Bewegingsverlies kan bijvoorbeeld ontstaan na een val of verstappen, een kneuzing, ziekte, littekens na operatie of letsel, overmatig sporten, een bevalling, verkleving van weefsel door ontstekingsreacties, emotionele spanning, stress, verkeerde voeding, enzovoort. Mensen zijn zich echter niet altijd bewust van deze bewegingsverliezen en zullen hier onbewust op compenseren. Als een compensatie langdurig aanwezig is, of als er meerdere aanwezig zijn wordt het compensatievermogen van het lichaam op den duur opgebruikt en ontstaan er klachten. Het is aan de osteopaat om te bepalen waarom iemand op een bepaald moment, in een bepaalde lichaamsregio een bewegingsverlies heeft. De osteopaat spoort de oorzaak van de klacht op en behandelt deze met zijn handen om het potentieel tot zelfgenezing, dat elk lichaam in zich draagt, te stimuleren. Het is dan aan het lichaam zelf om het werk te doen. Een osteopaat behandelt daarom het lichaam als één geheel en gaat dáár aan het werk waar hij/zij de oorzaak van de klacht aantreft. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar www.osteopathie-alderlieste.nl