Keurig, correct en snel.

Prima zaak.

Perfect!

Super snelle levering! Heel vriendelijke bezorgers die de tafel op zijn plaats hebben gemonteerd, zelfs nog even afgenomen met een doekje en goede tips voor gebruik gegeven. Kortom, top ervaring ik zou hier zeker nog een keer bestellen!

Duidelijke communicatie, snelle levering.

We ontvingen snel een bevestiging met duidelijke info over het ophalen. Bij het ophalen kregen we de gelegenheid het product te bekijken (via internet) besteld en konden we alsnog annuleren wanneer het product tegen zou vallen. Er werd ons verzekerd dat het product bij eventuele schade teruggestuurd kon worden om te repareren en mooi te maken

Top ervaring.

Alles perfect geregeld, prachtige meubels, thuis gebracht en gemonteerd door hele nette en kundige jongens.

Zij maken hun beloften helemaal waar.

De producten die wij besteld hadden voldeden precies aan wat wij op hun website hadden gezien. De communicatie met dit bedrijf is zeer goed. Zij hielden ons goed op de hoogte van de levertijd. De levering zelf wordt zeer correct uitgevoerd. Het verpakkingsmateriaal werd zelfs weer meegenomen. We konden meteen gaan genieten van onze aanschaf!

Goeie services

Hele goeie snelle levering . Gelijk reactie op een berichtje . zag te laat dat er korting op was ,gereageerd en ook gelijk reactie en kreeg de korting . Beveel jullie aan en zal vast nog wel wat in de toekomst bestellen. bedankt

top!

Aardig personeel en hebben een super service.

Erg goed

Tv meubel moest besteld worden stond ook keurig vermeld op de site. Kwam netjes binnen met vermelde leverdatum.

Goede service snelle lerevibg

Vriendelijk snelle behandeling en goede service Prijs betaalbaar Reageren snel