Voor het eerst iets besteld zeer goede ervaring

Snelle levering zeer aardige chauffeur super blij met mijn salon tafel set.

Goede service en kennis

Ik vond het geweldig, wat een service

Heel goed. 4 4

Goed contact, goede service

Keurige mails, duidelijk. Goede service

Sneller dan het licht.

Correct snel en netjes.

Snelle levering mooie prijs En mooie tafels

het staat geweldig

het staat heel mooi service was heel goed vriendeljke jongen

Service zoals geadverteerd! Top.

Zeer vriendelijk en nette mensen, zijn zeer tevreden over onze meubels. Mocht ik tezijnertijd meer willen kom ik er zeker terug.

Uitstekende kwaliteit/prijs

Nu diverse meubelstukken besteld en geleverd gekregen. Goede kwaliteit en perfecte service. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een vorm van industriƫle look(combinatie van staal/mangohout).

Goede service.

Goede afhandeling, service en vriendelijk personeel.

Hele mooie eettafel met stoelen.

Hele mooie mango houten eettafel met stoelen en salontafel, redelijk snelle bezorging. Zeer tevreden. Goede kwaliteit

Alles super geregeld, goede kwaliteit

Super goede ervaring.

Ik word netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Blij met salontafels b keuze. Cotact ging vlot na bestelling belletje en afspraak gelijk kunnen plannen. Super vriendelijk en behulpzaam. Op naar volgende product.

Goede, snelle levering, service-oplossingsgericht, vriendelijk, correct, meedenkend, mooi stel ondernemers.

Vriendelijke mensen en mooie producten

Mooie producten en vriendelijke mensen. We hebben er nog meer besteld en kunnen ze van harte aanbevelen.

snelle levering en mooie producten

we hadden een nieuwe eethoek besteld en levering kwam sneller als we gedacht hadden. super!

Onze ervaring is super goed. Persoonlijk contact en onwijs snel geleverd!

Topbedrijf

Wij hebben er een set van 3 salontafels besteld. Een dag van tevoren zijn wij gebeld over het tijdstip dat ze de tafels zouden bezorgen. Op de dag zelf belden de bezorgers ook nog een keer om te zeggen hoe laat ze er precies zouden zijn. We konden betalen bij aflevering. Bezorgers ook zeer fijn. Wilden zelfs nog mee helpen met sjouwen en uitpakken. Daarbij zijn de tafels ook nog eens fantastisch.

Heel erg tevreden en een goede service

Erg blij met mijn tafeltjes, was heel verrast toen het bedrijf mij zelf belde om te zeggen dat zij de tafeltjes zelf kwamen brengen ipv een koeriersdienst!! Top ga zo door

Snel geleverd, super nette communicatie.

Keurig netjes gebeld voor een afspraak voor levering. Keurig bezorgd met uitleg over verzorging van de tafel ! Top

Er onbrake wat schroeven in mijn tafeltje. Na een app gestuurd kwamen ze de volgende dag het laptop tafeltje om ruilen En werd netjes te woord gestaan. Ga zeker bij jullie nog meer kopen Zeker aan bevolen bij vrienden. Top

Snelle levering geweldige salontafel

Snelle levering, goed geiformeerd over gebruik en uiteraard een geweldige salontafel

Keurig, correct en snel.

Prima zaak.