Erg fijn en duidelijk

Yvette heeft ons goed geholpen met de scheiding, heeft goed naar ons geluisterd, duidelijk dingen uitgelegd en geregeld.

Heel fijn en prettig

Yvette stemde het af op onze wens en nam het goed met ons door en wat alles inhield. Dit was erg prettig ervaren.

• Reactiesnelheid

ondanks een vervelende situatie had ik er toch een goed gevoel van over gehouden

ze nam de tijd voor je en luisterde goed heb er een goed gevoel van over gehouden

Doet goed werk

Leuke advocaat die weet wat ze doet!

• Reactiesnelheid

Prettige ervaring. Ben tevreden met de service.

• Reactiesnelheid

Yvette heeft mij uitstekend geholpen!!

Beste Chantal, Bedankt voor je beoordeling! Groet, Yvette

Heel goed geholpen.

Mevrouw Seen heeft onze zaak goed opgepakt. Snelle actie, duidelijk wat er gaat gebeuren en altijd open geweest.

Beste Stephanie, Dank voor deze mooie beoordeling! Groet, Yvette

Hele goede advocaat,wordt meteen en goed geholpen

Ik ben heel blij dat ik bij seen familierecht terecht kon,ik ben goed geholpen en heb we hebben de zaak gewonnen.top

• Reactiesnelheid

Beste Miranda, Bedankt en leuk dat je zo'n fijne beoordeling voor me achter laat! Groet, Yvette

Menselijk, duidelijk, correct, vriendelijk en vakkundig

Ik kwam binnen met veel dingen die onduidelijk waren. Mevrouw Seen is bij mij overgekomen als betrokken, rekening houdend met mijn onzekerheden. Legde alles heel duidelijk uit, was vooral bezig om alles fair af te handelen. Heeft vooral een adviserende rol gespeeld en heeft alle scenario's goed doorgegeven. Je bent zelf een leek op het gebied. Ook hield zij veel rekening met mijn emoties en wist precies wat er wel en niet gezegd zou moeten worden. Ze was absoluut in staat om mijn onzekerheden weg te nemen. Ik heb ook een dikverdiende bos bloemen gebracht de laatste keer.

Beste Paul, Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Yvette

Super tevreden !!

Enorm blij met onze samenwerking in mijn rechtszaak. Had geen betere advocaat kunnen wensen !

• Reactiesnelheid

Ondanks vakantietijd, vlot en goed geholpen!

Seen helpt je goed bij het maken van de juiste keuzes. En kan prettig onderhandelen. Ze staat je op een vriendelijke en begrijpelijke manier te woord. En heeft verstand van zaken!

Super advocaat

Ik ben erg tevreden,heb mijn doel wat ik minimaal wilde halen gehaald, ben super vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen, daarover zeer tevreden. Ik ben alleen zelf niet echt fan van de mail en ben ivm corona weinig op kantoor geweest om de dingen te bespreken dat vond ik jammer, maar weet niet of dit dus altijd zo is!. Yvette is een aanrader, zij heeft mij super goed geholpen in de zaak! Bedankt dikke 9.5

• Reactiesnelheid

Ik ben fantastisch goed geholpen door Mr. Seen!

Hele goede uitleg gehad in een vrijblijvend eerste advies gesprek. Vervolgens, stap voor stap diverse keuzes voorgesteld door mr Seen. Hierin had ik altijd het gevoel dat ik zelf de keuze had welke stap het beste voor mij was, maar werd hier heel goed in begeleid door Mr Seen. Op kritische momenten is mr Seen heel vaak goed bereikbaar voor mij geweest.

• Reactiesnelheid

Begrepen en gehoord en wat mee gedaan.

Erg gemoedelijk en zeer deskundig.

• Reactiesnelheid

Geen moeilijke taal maar wel professioneel

Ik heb alles goed uitgelegd gekregen zonder al te veel vakjargon waar ik niet zo goed in ben, vriendelijk, eerlijk.

Bedankt!

Gewoon erg fijn!

Toegankelijk, open en eerlijk. Zegt waar het op staat, wat wel en niet haalbaar is en legt goed uit wat je te verwachten staat.

• Reactiesnelheid

Dankjewel Emma, fijn om te horen!

Goed!

Duidelijk verwoorden/vertalen van documenten. Prettige communicatie en energie!

• Betrokkenheid

Bedankt Leonie! En je weet me te vinden als er weer iets is :)

Over Seen Familierecht

Seen Familierecht is de overkoepelende naam van Seen Advocatuur en Seen Mediation. Het familierechtkantoor is gevestigd in Enkhuizen. mr. Yvette Seen is gespecialiseerd familie- en jeugdrecht advocaat en scheidingsmediator. Of het nou om een echtscheiding gaat, een verzoek om gezag of alimentatie, het uitgangspunt is altijd: eerst samen in overleg. Bij voorkeur via mediation, behoort dat niet (meer) tot de mogelijkheden dan door gezamenlijk overleg met ieders eigen advocaat. Mocht dat ook niet tot de gewenste resultaten leiden dan schroomt zij niet om naar de rechter te stappen en zal zij helemaal voor uw zaak gaan, waarbij zij uw belang, alsmede die van de eventuele kinderen, voorop stelt.