Dat je een goed pleidooi hebt gegeven groetjes peter

• Betrokkenheid

Fijne advocaat doet goed haar best!

Ik ben tevreden met nicola van vliet als mijn advocaat ze doet haar werk goed en kent mij ook goed vind het fijn om haar als advocaat te hebben

• Betrokkenheid

Een advocaat die doet waar ze voor staat

Via een vriend van mij ben ik tijdens een strafzaak in contact gekomen met Nicola, niet wetende dat zij ook civiele zaken deed. Ik heb haar mijn problemen kort uitgelegd rondom de voogdij en moeizame omgang door aanraden heb ik haar overgenomen voor civiele zaken en ze is altijd realistisch en doelgericht met mij te werk gegaan en had in een korte tijd alles op orde dankzij haar. in de tussentijd heb ik ook een aantal strafzaken gedaan en kan oprecht zeggen Petje af Ze is goed op de hoogte van de meeste Zaken voor mij is ze is goed bereikbaar, en inmiddels Is ze al jaren mijn advocaat voor iedereen een aanrader.

Top advocaat

Alleen maar positief al een tijdje lang kan niks slecht vertellen over mijn advocaat

• Betrokkenheid

Mijn ervaring was uitstekend zonder meer

Mijn ervaring was perfect super gastvrij. Kijken denken en geven mee om jou. En doen hun werk fantastisch en zou ze aan iedereen kunnen aan bevelen

• Betrokkenheid

Zeer goed kantoor zeer goede hulp

Ik heb met dit kantoor en mr van Vliet een zeer goede ervaring de heeft me goed bij gestaan en de communicatie is ook zeer goed er werken zeer vriendelijke mensen ik zou het kantoor van Vliet advocaten Zeker aanraden echt top mensen dus zoekt iemand een advocaat bel Zeker een goede service kunt u verwachten

• Betrokkenheid

Een topvrouw met flair die niets schuwt of uit de weg gaat...

Een fijne partner waar je blind op kunt vertrouwen. Nicola zet haar tanden ergens in en geeft niet op. Ze vecht voor je als het nodig is, verzet zich als zij (of jij) wordt aangevallen, maar is de rust zelve waar dat gepast is. Dit in combinatie met haar flair en de rust en vertrouwen die ze jou geeft maakt haar de meest prettige advocate die ik me kon wensen.

Vakkundig en betrokken!

Ik heb contact gezocht met Nicola van Vliet omdat ik op haar website kon vinden dat zij veel ervaring heeft met jeugdrecht. Voor mijn zoon had ik à la minute haar hulp nodig. Nicola nam snel contact met me op, ze gaf me een vertrouwd gevoel, ze maakte een goede inschatting van de situatie en ging gelijk tot actie over. Ik merkte aan alles dat ze erg bekwaam is en weet wat ze doet. De communicatie tussen ons was heel prettig en duidelijk. Ze was goed bereikbaar. Ook schatte ze prima in hoe ze het beste met mijn zoon om kon gaan. Ze heeft ons in een moeilijke periode heel goed geholpen.

• Betrokkenheid

Is een top advocaat begeleid je goed en denkt met je mee

Altijd de beste bijstand

Ik ben altijd voor volle 100 % geholpen

Ontzettend goed geholpen! 10/10

Ontzettend goed geholpen door zowel Nicola als haar assistent Anouk. Super fijne en duidelijke communicatie, ze zaten overal bovenop en hebben uiteindelijk het hoogst haalbare resultaat behaald. Enorm opgelucht dat zij deze fantastische uitkomt behaald hebben voor mij.

• Betrokkenheid

Geweldig geholpen zo goede advocaat

Nicola van vliet is geweldig advocaat heeft ons geweldig goed bij gestaan ze is heel sociaal goed in haar vak ik kan haar echt aan iedere aan bevelen

Sinds 2005

Zeer betrokken

Ze is echt een goede advocaat

• Betrokkenheid

Ongeacht dat ik in het buitenland woonde werd ik goed vertegenwoordigd door Nicola en haar team. En ik ben zeker zeer tevreden met het behaalde resultaat.

• Betrokkenheid

Zeer prettige vertrouwelijke samenwerking.

Mr. N. van Vliet heeft mij in mijn zaak op alle fronten op een zeer goede en vertrouwelijke manier bijgestaan en mij gerustgesteld daar dit voor mij allemaal nieuw was. Ik ben dan ook zeer blij met de voor mij positieve uitslag van mijn zaak.

Sophiastraat 40

4811 EM Breda