Heb me advocaat al zeer lange tijd,(Nicola van vliet.) En kan me geen betere advocaat voorstellen Top ! Uitstekend in haar werk. Neemt de tijd voor een zaak. Neemt de tijd voor een client. Geeft goede advies. En doet oprecht haar best om een zaak tot een goed einde te brengen. Me advocaat mevrouw van vliet boekt resultaten. Is zeer betrokken tot een zaak. En gedisiplineerd. Ze is goed in haar werk,&gespecialiseerd in meerdere doelgroepen. Mvg .

• Betrokkenheid

Nicola v Vliet zet ziel en zaligheid in voor haar client.

Hardwerkende dame de looks maar doet ook als de beste haar job. Nooit iemand zoals haar gekend! Ze gaat door het vuur voor je. En is als geen ander met haar client begaan.. inlevingsvermogen en kan daar perfect op antisiperent. Zit al vanaf haar 18 de in het vak! Wat betekend dat dit een echte cariere vrouw is. Bedankt voor je steun je zit in mijn hart

G

• Betrokkenheid

Altijd bij mijn zaken aanwezig, is oprecht en eerlijk Betere advocaat kan ik niet bedenken heeft me geholpen met alles ook al ging het niet om een strafzaak probeert toch mee te denken ben er allen maar positief over

Aller beste Advocaat!

Geachte lezer, Onze ervaringen met mevrouw Nicola van Vliet, is uitmuntend! Mijn broertje heeft een niet aangeboren hersenletsel (NAH), ga daar maar een advocaat vóór zoeken. Mevrouw van Vliet heeft ook laten zien, dat zij ook met die doelgroepen kan communiceren. Ze is zeer betrouwbaar, professioneel en deskundig. Ze is betrokken en hield ons op de hoogte Mevrouw Nicola van Vliet bespreekt uitgebreid het dossier een dag voor de rechtszitting, ze neemt de tijd en toont begrip. Je ziet dat ze passie voor het vak heeft. Mijn complimentjes vóór je geduld, deskundigheid, en je bewaakt de rust wanneer wij bijna opgeven. Alle lof voor deze advocaat. Met vriendelijke groet, Familie Dahmani

Super goede advocaat

Telefonisch of via app contact altijd prettig verlopen gaat gelijk over al achterbeen ben ook serieus genomen door deze advocaat zeker een aanrader ging allemaal erg snel super tevreden

Een TOP advocate

Ik ben zeer tevreden! Ze helpt je echt met alles, is altijd eerlijk tegen je. Ze houd overal rekening mee. Echt een super lieve advocaat!

Top advocaat

Beste Advocaat Nicola Van Vliet is de beste en een hele goeie Advocaat die maar Kan hebben Ik ben Nicola Van Vliet ontzettend veel dankbaar voor wat Nicola voor mij heb Gedaan Nicola Van Vliet je bent een Geweldige Advocaat je Lecht alles goed uit je ben een super Advocaat die ik maar kon wensen je bent een ontzettend Waar een wil is is een weg Nicola hen mij heel en heel goed gesteund en hele goede adviezen heb zij als Advocaat ik ben super trots op jou dat jij mij heb gelopen

Overweldigend wat een topper

Als je het vertrouwen in iedereen verloren hebt dat je bij een advocaat uitkomt die je het vertrouwen wel teruggeeft en zo goed alles uitpluist en objectief is kun je in je handen klappen dat een complexe zaak vol onrecht op deze manier opgelost word en op alles in de uitspraak onschuldig klinkt heb je de beste advocaat die je je maar kan wensen. Bijna 35 jaar werken om zeep geholpen door politie en justitie na een vechtscheiding met een ex maar Nicola van Vliet advocatuur wist het op te lossen door vastberaden en constructief te werken. De betrokkenheid zei genoeg bedankt Nicola en Anouk

Vertrouwd, persoonlijk en professioneel

Persoonlijke ervaring met Nicola, Nicola heeft mij de afgelopen tweeënhalf jaar bijgestaan inzake omgang met mijn dochter. Ik ken Nicola uit een ver duister verleden van verslaving en winkeldiefstallen. In die periode gaf zei mij de wijze raad een andere carrière te gaan zoeken, zodat ik een vader voor mijn dochter zou kunnen zijn. Die raad heb ik opgevolgd, maar ik kreeg geen eerlijke kans ook echt een vader te zijn. Na dat ik alle stukken had ingeleverd en Nicola het doorgenomen had, heeft Nicola uiterst zorgvuldig een onwaarschijnlijk mooi verzoekschrift opgesteld waarvan de advocaat van de tegen partij oprecht onder de indruk was. In de beginperiode heb ik één maling zonder overleg een brief gestuurd naar mijn ex. Toen heeft ze me heel terecht gewezen, dat dat niet de bedoeling is. Je neemt niet voor niks een advocaat in de arm. Vanaf dat moment heb ik mijn vertrouwen bij Nicola gelegd, en het los gelaten. Het was een lange soms zware strijd de. Maar Nicola stond klaar voor me waar het nodig was en stelde me gerust wanneer de frustraties mij soms te veel waren. Ze heeft mij op een zeer prettige manier begeleid en hier en daar bijgestuurd, wanneer ik weer een verweer moest of wilde schrijven richting mijn ex. Ik heb een blind vertrouwen gehad in Nicola en als je dat durft te hebben, komt het helemaal goed. Zoals het met mijn zaak goed is gekomen. Mijn dochter en ik genieten inmiddels van elkaars gezelschap en de band met mijn ex is ook aan het aansterken. Hierbij heeft de houding, professionaliteit en het onverminderde doorzettingsvermogen van Nicola en haar collega’s een hele grote rol gespeelt... Met vriendelijke groet, Joey Snijders

• Betrokkenheid

Ik had geen andere advocaat kunnen wensen

Lieve nicola Wat ben ik blij dat jij onze zaak heb gedaan ik ben zo blij wat u voor mij heeft gedaan Bij nicola ben je geen nummertje maar een gewaardeerd persoon waar ze heel veel tijd in stopt en helpt zo goed als mogelijk is en gaat tot het uiterste mocht je een goede advocaat zoeken neem mvr van vliet Tot bij de volgende zaak!!!!!

Top advocaat

Mevrouw van Vliet vindt ik een hele goede advocaat daarom krijgt zij voor mijn 5sterren

• Betrokkenheid

Nicola is een topadvocate!

Nicola heeft mij erg goed begeleid met een strafzaak waarin ik ter verantwoording ben geroepen. Ze onderscheidt zichzelf doordat ze heel veel kennis heeft en zichzelf erg goed voorbereidt. Als je een advocaat nodig hebt die echt voor jou gaat dan moet je echt Nicola benaderen.

Zeer tevreden.

Ik ben op een professionele wijze bijgestaan. Goede uitleg en goede communicatie.

Top advocaat.

Nicola van vliet is een topper. Ze is al jaren mij advocaat. En ze gaat door het vuur tot het einde. Ze is heel duidelijk en weet direct goed te handelen. Ik heb de volste vertrouwen in wat ze doet. En geeft ook super advies. Nicola geeft echt altijd de volle 100% Het is echt een pitbul. Nicola bedankt. Mvg Erwin

• Betrokkenheid

Nicola is een zeer fijne en behulpzame advocaat, ze luisterd goed naar je verhaal en gaat ook echt samen met jou opzoek naar een oplossing. Ze is straight to the point maar dat is alleen maar positief. Ik zou Nicola Van Vliet zeker aanraden om te nemen als advocaat. Keep up the good work!

Betrokken en vriendelijk

Ik heb met mevrouw van Vliet een goede samenwerking gehad en heb dankzij haar meer voor elkaar gekregen.

Altijd top goeie service

Ik ben al jaren klant en altijd tevreden Ze staat altijd klaar en vecht ook echt voor je

• Deskundigheid N.v.t.

Top!!!

Ik ken al jaren op mevr. V.Vliet bouwen als m’n advocaat en ervaar haar altyd als een persoon die echt voor my strijdt, wanneer ze optreedt als myn advocaat en dat geeft me echt in 1woord het gevoel dat zij gewoon ‘TOP’ is!!!

Super goed werk gedaan!

Dankzij Nicola heb ik precies de omgang met mijn kinderen die ik wil hebben.

• Betrokkenheid

Ik vind Nicole van der vliet en hele goede professionele zorgzame lieve advocaat. Ze doet haar werk super goed en daar heeft ze en talentje in hoor. Ik ben super blij met haar en ze heeft me uitstekend geholpen. En ik had het Ook niet anders verwacht van haar ze is echt heel goed in haar werk je kan zien dat ze super veel moeite doet voor een zaak om alles als haar plan te krijgen. Ga zo verder je ben goed bezig Nicole. Super bedankt.

• Betrokkenheid

Mijn zoon lee had nicola vroeger en ze is goed nu had ik zelf haar hulp nodig en stond meteen voor me klaar als iemand me zou vragen of ik een goede advocaat weet zou ik ze zeker nicola aanraden en mss dat ik zeer snel in de toekomst weer nodig zal hebben groeten lieke

• Betrokkenheid

Hele goede ervaring Mijn ervaring met Nicola van vliet is heel goed. Ik heb Mvr Van vliet als advocaat gehad ( voor meerdere zaken) en ze heeft mij heel goed en geduldig te woord gestaan en alles in details uitgelegd en alles op de hoogte gehouden. Ik zou zeker mijn fam, vrienden willen aanraden om bij Nicola van vliet te gaan als ze een advocaat nodig zullen hebben.

• Betrokkenheid

Zonder advocaat had het vonnis er anders uitgezien.

Dank zei de advocaat heb ik het hele dossier ingezien en konden emissies worden aangevuld. Er ontstond een vertrouwensband en samen hebben we aanvullende bewijzen et cetera aangeleverd bij de rechtbank. Daar was ik uit mijzelf nooit opgekomen. Het slotpleidooi gaf de beslissende doorslag voor het eindvonnis en in mijn geval volledige vrijspraak. Klasse.

Scherp, snel en betrokken

Ik ben heel erg blij met de bijstand die ik kreeg van Nicola en Anouk. Zij waren scherp, snel en betrokken. Over het resultaat van mijn zaak ben ik meer dan tevreden, deze heeft een grote, positieve invloed op ons leven. Nogmaals heel erg bedankt voor jullie hulp!

Over Advocaatscore.nl