Fijne samenwerking met gehele team!

Tevreden met de samenwerking en het uiteindelijke resultaat! Nemen alle tijd voor je!

• Betrokkenheid

Ik ben 15 jaar een meer als regelmatige klant van vanVliet advocatuur, en altijd deskundig geholpen

Mijn ervaring leert mij dat geen woorden de strekking van kwalitatief hoge gerechtsbijstand kunnen benaderen. En dus ga ik dat ook niet trachten te doen. Wel wil ik de nadruk leggen op de persoon Meester N. Van Vliet, dit is door 15 jaar heen steun en toeverlaat geweest en heeft nooit afgedaan aan het juiste moment benutten. Tevens streeft ze ver buiten haar beroepsbeleid, in persoonlijke mate heeft ze mij wellicht nog een grotere hulp meegegeven. Daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Mocht u verdere toelichting behoeven dan kunt u via Meester N. van Vliet mijn telefoon nummer toekomen voor een telefonische uiteenzetting omtrent mijn ervaring met Meester N. van Vliet. Hopende u hiermee voldoende in gelegenheid gesteld te hebben deze informatie op te volgen rest mij niks anders als u te bedanken voor de tijd en de moeite om dit alles mee te nemen in u ovetwegingen. Tevens zullen mijn laatste woorden voor mijn advocate zijn. Meester N. van Vliet. Dank je wel voor alles.

Super !

Na meerdere succesvolle zaken weer een bijgekomen super bijgestaan door mvr van vliet zeker aan te raden als advocaat !

Kan niet beter!

Vanaf dag 1 een goed gevoel gehad bij Nicola Van Vliet, Was makkelijk bereikbaar als ik ergens mee zat en stond meteen voor mij klaar. Haar hulp heeft erg veel stress weggenomen bij mijn rechtzaak. En uiteindelijk nog vrijgesproken ook! Bedankt Nicola.

• Betrokkenheid

Fijne en professionele ondersteuning.

Het was onze eerste ervaring met een advocaat en wij hebben het als erg prettig ervaren. Menselijk en zeer professioneel. We voelden ons gesteund en gingen met vertrouwen het onderzoek in. Ook de afhandeling en evaluatie waren prettig.

• Betrokkenheid

Gewoon een super advocaat en zeker Nicolla

Me dochter heb zoveel steun aan Nicolla gehad en door deze vrouw heb ik het gezag van me dochter terug na 10 jaar echt dit en deze kanjer is een aanrader me dochter van 15 nu is er super blij mee en nog deze vrouw sta echt voor haar cliënten dit is zo fijn en zeker heg luisteren naar een mens en de eerlijkheid na haar cliënten dat is zo fijn en vertrouwent met deze vrouw is super

• Betrokkenheid

Bevlogen adequate hulp mbt familie/jeugdrecht

Mr. N van vliet Bevlogen adequate hulp mbt familie/jeugdrecht Hoewel het soms lastig is om juist uit de emotie te blijven als de tegen partij hier volop inzet in deze emotionele toestanden waakt Nicola daarvoor en dat kan als client zijnde soms confronterend zijn. Maar ze is heel zakelijk en to the point en schermt liever met feitelijkheden en wetsartikelen dan op emoties. In het clientcontact legt ze zaken gelukkig genuanceerd uit en heeft ze een goede bereikbaarheid, daarnaast is ze erg integer ook in de gepaste adviezen die ik voorgeschoteld kreeg. Voor mij persoonlijk zal ik opnieuw van haar expertise gebruik maken mocht dit nodig zijn.

• Betrokkenheid

Top advocaat, en gaat er voor de volle 100% voor.

Nicola heeft mij een aantal keer bijgestaan, en altijd met succes, ze geeft der eigen altijd voor de volle 100% Ze is heel duidelijk naar je toe en zegt ook wat je wel of niet moet doen, Ze is echt een topper, En ze heeft echt overal verstand van, Nicola bedankt voor alles.

Professionele vakvrouw

Luistert goed naar je verhaal en maakt er direct werk van. Zeer prettige ervaring !

• Betrokkenheid

Aardige advocaat realistisch en doet haar werk uitstekend

Heb veel rechtzaken ondertussen met haar gehad en het was heel fijn ze was heel realistisch en aardig zij dacht heel erg mee over hoe en wat ik wou en wat realistisch was om te vragen ze heeft me juridisch heel erg geholpen

• Betrokkenheid

Zeer deskundige en betrokken advocaat!

Nicola valt niet alleen op vanwege haar deskundigheid!!, maar zeker ook vanwege haar betrokkenheid. Ze neemt alle tijd voor haar jonge cliënten, bereidt ze goed voor op de zaak (geeft ze vertrouwen) en denkt ook echt mee (hoe kunnen we voorkomen dat dit weer gebeurt, waar heeft cliënt echt baat bij). Ze luistert goed en ook niet onbelangrijk: ze is heel laagdrempelig en goed bereikbaar. Echt oprecht een TOP advocaat.

Superprof 5zaken mee gewonnen

Helder duidelijk eerlijk en superslimme advocaat.ik beveel haar overal aan.ook het financiële plaatje valt altijd mee .vergeleken met andere advocaten.ik zal nooit meer een ander bellen

Erg goede ervaring

Ik vond het erg fijn omdat er goed werd gecommuniceerd. Ik kon altijd terecht als ik vragen had. Ik weet ook dat er het beste uit mijn zaak gehaald is. Kortom, erg tevreden.

• Betrokkenheid

Een echte advocate waar je op kan bouwen en vertrouwen

Mijn zoon had een nieuwjaars akkefietje met wat vuurwerk wat al dan wel of niet gegooid/afgestoken zou zijn, mijn zoon neemt, als het een langdraadig verhaal word, niet alles op en begrijpt vaak de zinnen niet of wat er bedoeld word, (zit daarom ook op een school waarbij hij hiervoor begeleid word) met het verhoor bij de politie kunnen ze moeilijke vragen stellen/formuleren en hierbij was Nicola een zeer oplettende en acurate advocate, en heeft Kyo er veel steun aan gehad, als er nog eens iets zou zijn wat kyo dan wel of niet gedaan zou hebben, zou ik Nicola zeker weer benaderen om hem weer bij te staan

• Betrokkenheid

Dat de hulp super goed is

Hele goede advocaat

Nicola denkt mee, is begaan met haar cliënt en haalt eruit wat erin zit. Ik ben zeer tevreden en ,als het nodig is, zal ik haar zeker weer vragen om mij te vertegenwoordigen.

Heldere communicatie

Goede advocaat. Duidelijke communicatie, weet duidelijke lijn neer te zetten en is inhoudelijk sterk.

• Betrokkenheid

Betrokken en bevlogen met goed advies

Wij als ouders hebben het contact met mr. Van Vliet als zeer prettig ervaren. Zij heeft ons goed uitleg gegeven en ons ook voorbereid op de zitting.

• Betrokkenheid

Uitstekend geholpen en begeleid door dit traject

Door mevrouw van Vliet in te schakelen als mijn advocaat heb ik het maximale uit mijn zaak kunnen halen. Heel dankbaar ben ik hiervoor en raad mevrouw van Vliet zeker aan!

Een goed doordenkende advocaat

Ze zoekt vooral naar het beste voor mij en dat is wat ik zo goed aan haar vind

Weet waar ze over praat

Neemt gelijk contact op Weet van je zaak af en staat je goed bij Top advocaat

hele lieve goeie advocaat

Advocaat heeft mijn goed geholpen in de gevangennis ben daarna vrij gekomen. Goeie gesprekken gehad met de advocaat en politie erbij zeer te vreden over haar een top advocaat

• Betrokkenheid

Duidelijke en heldere aanpak met een Snelle reactie

Nicola heeft mij duidelijk vertelt wat de plan van aanpak moet zijn. Heldere uitleg. Wat ik ook als prettig heb ervaren is het contact tussen ons. Updaten deed ze ook prima naar mij toe via mail of anders vaak telefonisch. Ook heel mooi hoe Nicola de allereerste mail heeft geschreven naar de tegenpartij waardoor de tegen partij een snelle en redelijke reactie teruggaf. Ook het benoemen van het probleem in de mail was bijzonder. Dat heeft de tegenpartij oprecht serieus genomen. Bedankt Nicola voor het helpen. Alle zaken zijn mooi opgelost en heeft rust gebracht in mijn situatie.

• Betrokkenheid

Altijd duidelijk, eerlijk en betrokken

Nicola is een betrokken advocaat. Je voelt je gehoord door haar en ze weet de zaak goed aan te pakken maar is eerlijk en realistisch.

Dankbaar, Betrouwbaar, Vriendelijk & Doorzetter

Dankzij Nicola voelde ik me begrepen, gesteund en kreeg ik weer hoop en zelfvertrouwen. Zij heeft mij altijd het gevoel gegeven dat ik serieus werd genomen. Zij heeft altijd gekeken naar wat passend is. Zij heeft doorzettingsvermogen, en ze laat het er niet zomaar erbij zitten. Zij geeft goed advies en doet alles in samenspraak. Ik zal haar zeker aanraden, en mocht ik je ooit nodig hebben. Weet ik je zeker te vinden! Heel veel geluk & gezondheid gewenst voor jou!

Over Advocaatscore.nl