Zeer fijne en persoonlijke praktijk

Men neemt goed de tijd voor je en neemt je serieus. Zorgt ervoor dat jij je overal comfortabel bij voelt en vraagt ook steeds feedback. Geven eerlijke adviezen en denken met je mee. Je voelt je goed geholpen!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hoi Lonneke, wat aardig dat je een review schrijft, fijn!! En weer hele mooie woorden, goed om te horen. Op naar een mooi en gezond 2024! Hartelijke groeten, Barbara

Super praktijk

Wij kennen Barbara vanuit onze woonplaats, toen ze nog in dienst van een andere praktijk was. Ze luistert goed en kijkt naar het gehele plaatje. Jammer dat ze elders ging werken, maar we waren om toen we hoorden, dat ze niet zover weg haar eigen praktijk ging opzetten. We zijn dus mee verhuisd.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Ha J en M, Bedankt voor de review. Lief dat jullie zo trouw zijn haha. Fijne jaarwisseling! Liefs, Barbara

Goede en professionele behandeling

Afgelopen periode ben ik door Maren behandeld voor zenuwpijn aan mijn hoofd (occipitalis neuralgie). Maren is een fijne en professionele osteopaat, die met aandacht luistert naar de klachten en vervolgens start met de behandeling. Na drie behandelingen waren mijn klachten verdwenen. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze praktijk.

wat een mooie review. Heel erg bedankt! Groetjes, Maren

Fijne en behulpzame behandeling

Er werd echt even de tijd genomen voor de behandeling van onze kleine jongen. Barbara is een hele lieve vrouw, legt goed uit wat ze doet en behandelde ons zoontje rustig. Waardoor hij het als prettig heeft ervaren. Dank je wel Barbara!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel erg bedankt voor je mooie review Isabelle. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes, Barbara.

Erg veel lichamelijke winst behaald!

Mirjam is een hele rustige osteopaat die vakkundig te werk gaat, ze is eerlijk en helder over vooruitgang. Erg tevreden over het behaalde resultaat!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Super bedankt voor de mooie review! :-) Geniet van de kerstdagen en een mooi 2024 gewenst! Groetjes, Mirjam

Fijne behandeling

Fijne locatie waar ik de behandeling erg fijn vind met goed resultaat ook.

Heel erg bedankt voor je mooie review! Een mooie 2024 gewenst. Groetjes, Maren

een fijne, vertrouwde, veilige en effectieve behandeling

Mijn ervaring bij Cadena omschrijf ik als een fijne, vertrouwde, veilige en effectieve behandeling die ik zeker kan aanraden.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dankjewel voor deze mooie review, Marijn! Heel leuk om te lezen. Fijne feestdagen gewenst en een heel mooi 2024! :-) Groetjes, Mirjam

Zorgvuldig,klantvriendelijk

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Dank u wel voor de review mevrouw van Gessel. Fijne feestdagen gewenst! Team Cadena.

Heel kundige, fijne behandelingen met verassend goed resultaat.

In een aantal behandelingen bij Mirjam werden mijn rug/nekklachten van de afgelopen 20+ jaar een soort van afgepeld. Je lichaam blijkt een verhaal te zijn, wonderlijke ervaring is dat. Ondertussen konden we nog gezellig kletsen ook. Ik vond het heel fijn dat ik alles kon vragen en dat al mijn vragen gelijk serieus werden genomen. Ik voel me na de behandelingen veel lichter, jonger bijna en mijn lijf voelt toegankelijker. Zodat als er weer eens pijn is, het niet is alsof ik zomaar weer helemaal verkreukeld onder een paar blokken beton lig, maar gewoon iets herleidbaars voel. Waarbij het ook makkelijker is om weer mijn lijf te gaan voelen en het bewust te ontspannen.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Wauw, super bedankt voor deze mooie en leuke review David! Heel fijn om te horen dat het je geholpen heeft! :-) Fijne feestdagen gewenst en een mooi 2024! Groetjes, Mirjam

Hele fijne ervaring!

Ons zoontje werd heel veel wakker door onrust, krampjes etc. Na één behandeling sliep hij meteen door! Je merkt dat de klachten verminderd zijn. Daarnaast is de hele behandeling heel fijn met hele lieve mensen. Zeker een aanrader!

• Osteopaat Barbara, Jeroen
  • Praktijkruimte Keurig

Hoi Annet, Geweldig :-) Dankjewel voor de mooie review. En leuk om deze keer met Jeroen samen behandeld te hebben. Hartelijke groeten en geniet van de feestdagen! Barbara - en vast ook van Jeroen.

Deskundig

Prettig en professioneel. Behandeltraject wordt goed toelicht en regelmatig geëvalueerd.

Dag Ron, bedankt voor de review! Groetjes, Wes Coesel

Zeer goede ervaring.

Ze hebben me zeer goed geholpen. Het was een stap in de goede richting, begrijp m’n lichaam nu veel beter.

Dag Marja, goed om te horen dat er stappen worden gemaakt! Groeten, Wes

Erg kundig en betrokken!

Ik heb hele fijne en goede behandelingen gehad, waarin duidelijk werd dat er veel expertise is op het gebied van chronische vermoeidheidsklachten en tot rust brengen van het zenuwstelsel. Het heeft zeker bijgedragen aan mijn herstel! Ook zijn de behandelaren erg vriendelijk en persoonlijk betrokken. Al met al een aanrader!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Hi Eline, bedankt voor je mooie review! Ontzettend leuk om te lezen. Hartelijke groet, Judith

Goed voor zowel acute problemen als onderhoudsbeurten!

Zeer vriendelijke, intuïtieve, professionele mensen

• Osteopaat Judith, Barbara
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Dankjewel Stephanie, voor je mooie review. Liefs Judith en Barbara.

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring met de behandeling van Jeroen Dethmers is zeer positief. Hij is deskundig, weet waar hij het over heeft en is betrokken

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Dank je wel Hermine! Wat een mooi compliment.

Heel fijn!

Mijn dochter heeft niet alleen baat bij de behandeling, ze vindt het ook heel fijn om er te komen omdat de behandelaar op een prettige manier met haar omgaat waardoor ze zich helemaal op haar gemak voelt.

• Osteopaat Judith, Barbara
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dankjewel Linde, heel fijn om te horen dat D. het fijn vindt om te komen. Liefs, Barbara en zeker ook van Judith.

Hele goede ervaring met Judith

Als heel prettig en professioneel.

Kundig

Goed luisteren, de juiste snaar raken en ernaar gandelen

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Wat fijn om te horen Albert. Dank voor deze review.

Er wordt echt naar je geluisterd.

De behandeling gaf me het vertrouwen in mezelf terug door de rust, vriendelijkheid en deskundigheid waarin de behandeling plaats vindt . Er is echte aandacht voor je probleem. En je houdt de vrijheid om te stoppen of verder te gaan met de behandeling wanneer je maar wilt.

Super bedankt voor je lieve feedback. Groetjes, Maren

Persoonlijke en fijne praktijk

Ik heb zeer goede ervaringen bij Ostheopathie Cadena. Judith is een super fijne ostheophaat die je meteen welkom laat voelen en echt luistert naar je klachten, goede tips geeft en positief is. De ruimtes hebben een fijne sfeer en zijn schoon en fris.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Hi Mandy, bedankt voor je mooie review! Ontzettend leuk om te lezen. Hartelijke groet, Judith

Zorg met aandacht

Jeroen is in staat om met rustige aandacht te luisteren met zijn handen naar wat mijn lichaam nodig heeft.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dank je wel Lisette. Wat een mooi compliment.

Duidelijke behandeling

Heeft geduld veel baat bij gehad

Mijn ervaring is goed.

Er wordt op tijd gewerkt. Voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk, rustig en goed klantgericht. Goede communicatie. Goed telefonisch bereikbaar en via andere contact mogelijkheden.

Hey Helena, wat een mooie review! Bedankt! Groetjes, Wes

positief.

Heel positief heb er veel baat bij. En heel vriendelijk.

• Praktijkruimte Professioneel

Dankjewel voor de mooie review John! Hier doen we het voor. :-) Warme groetjes, Mirjam

Professioneel

Ik ben tot nu toe zeer kundig geholpen door Mirjam. Het gaat al veel beter met me.

• Praktijkruimte Schoon

Hoi Marjolein, Dankjewel voor je lieve woorden! Heel fijn om te lezen! Warme groetjes, Mirjam

Kritzingerlaan 45 A

3707TB Zeist