Alsof ik een harnas heb uitgedaan.

Fysieke problemen die jarenlang beperkend waren zijn opgelost. Deskundig, waarbij naar hele lichaam en beweegketen gekeken wordt. Hierdoor kan ik weer vrij en zonder beperking bewegen. Hartstikke blij mee!

• Osteopaat Jeroen
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel tof, dank Laura. Nu de kilometers weer oppakken in het wandelen. Zet 'm op!

Mirjam kan toveren.....

Verbaasd over de manier en snelheid waarop Mirjam mijn klachten helpt verminderen en waar mogelijk ook laat verdwijnen. Erg dankbaar voor. Naast dat ze als professional ook een erg prettig en aangenaam persoon is. Kan Mirjam van harte aanbevelen.

• Praktijkruimte Schoon

Hoi Monique, Wat ontzettend leuk om te lezen! Heel erg bedankt voor je lieve woorden! Groetjes, Mirjam

Excellente osteopathiepraktijk

Graag wil ik mijn oprechte waardering delen voor de uitstekende service die ik heb ontvangen bij Barbara. Na meerdere behandelingen gedurende een langere periode, kan ik met zekerheid zeggen dat Barbara en haar praktijk een niveau van zorg bieden dat echt boven het gemiddelde uitsteekt. Een aspect dat ik echt waardeerde, is de mogelijkheid om soms een andere osteopaat, zoals Wes, te raadplegen voor een second opinion. Dit geeft niet alleen vertrouwen in de expertise van het team, maar ook in de openheid van de praktijk om verschillende perspectieven te omarmen voor het welzijn van de patiënt. Wat me ook opviel, is de duidelijke communicatie en het goede overleg dat plaatsvindt binnen de praktijk. Het geeft me het geruststellende gevoel dat mijn behandelingen gebaseerd zijn op een zorgvuldige afweging en overleg tussen professionals. Hierdoor heb ik het volste vertrouwen dat ik de optimale behandeling ontvang die specifiek is afgestemd op mijn behoeften. Een ander aspect dat ik zeer waardeer, is de follow-up zorg die wordt geboden. Ondanks dat mijn huidige klachten zijn opgelost, waardeer ik het ten zeerste dat Barbara adviseert om toch 2 tot 3 keer per jaar terug te komen voor een soort 'APK-check-up'. Deze proactieve benadering helpt om mijn lichaam in een goede conditie te houden en voorkomt dat eventuele nieuwe klachten zich kunnen ontwikkelen tot grotere problemen. Het voelt als investeren in mijn welzijn op de lange termijn, in plaats van telkens opnieuw te moeten beginnen bij een nieuwe klacht. Kortom, mijn ervaring bij Cadena is ronduit uitstekend. De combinatie van professionele zorg, open communicatie en proactieve benadering maken deze praktijk echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardige osteopathische zorg.

• Osteopaat Barbara, Wes
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Zo Desiree, ik weet even niet wat te zeggen...Je hebt écht even de tijd genomen om dit allemaal op te schrijven, wat bijzonder. Ik ben je enorm dankbaar voor hetgeen je hebt genoemd. Je pakt precies een paar kernpunten eruit waar ik probeer Cadena voor te laten staan. Het is dan verwarmend als ik zo een compliment terug krijg. Dankjewel! Liefs, Barbara, en zeker ook van Wes.

Heel professioneel met aandacht voor de cliënt. Duidelijke en prettige benadering. Goed resultaat.

• Praktijkruimte Schoon

Beste Karin, Namens Maren dank ik je hartelijk voor de mooie review! Fijn dat u een goed resultaat heeft behaald. Hartelijke groeten, Barbara

In het begin sceptisch, maar verbluffend goed resultaat!

Ons traject begon allemaal bij de geboorte van onze zoon. Hij had moeite met borstvoeding, waarna we het advies kregen om de tongriem te laten klieven. Tijdens het bezoek aan TandInzicht in de Bilt (specialist in tongriem klieven) kregen we het advies om nog niet de tongriem te klieven (twijfelgeval), maar eerst een andere fles te proberen en naar de osteopaat te gaan. Onze zoon had enorm veel spanning rondom zijn mondje en zijn nekje wat ervoor kon zorgen dat voeden makkelijker zou gaan (eerst via fles en dan eventueel met de borst). Indien het resultaat onvoldoende zou zijn, dan zouden we alsnog de tongriem kunnen klieven. Zo gezegd, zo gedaan. We kwamen uit bij Mirjam van Cadena. Na een warm ontvangst begon ze met de behandeling van onze zoon. Hij vond het niet altijd even leuk, maar Mirjam was rustig zeer kundig en enorm meegaan met onze zoon. Positief keerden we huiswaarts, en het resultaat was er na 1 sessie al! Toch hebben we ervoor gekozen om er nog 2 sessies aan vast te plakken. In het begin was ik wat sceptisch, maar het resultaat is verbluffend! Onze zoon is veel relaxter, en drinkt enorm goed. Ik raad iedereen aan om langs Mirjam te gaan als je een osteopaat zoekt voor je kleintje!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hoi Jorien, Heel erg bedankt voor je mooie review! Super lief dat je hier even de tijd voor hebt genomen en je woorden toveren een grote glimlach op mijn gezicht. Hier doen we het voor! Ik ben blij dat ik jullie verder heb kunnen helpen. :-) Groetjes, Mirjam

Heel erg fijn!

Heel erg fijn om bij Barbara terecht te kunnen voor mijn zoontje. Zij is professioneel en heeft oprechte interese en aandacht voor mijn kind.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Beste Myrthe, Dankjewel voor je review Zeker, baby's en kinderen zijn gewoon geweldig :-) Hartelijke groeten, Barbara

Fijne en professionele hulp voor onze baby!

Mirjam heeft ons heel goed geholpen met onze pasgeboren baby! Professioneel advies en goede tips waar we echt resultaat mee hebben geboekt.

Heel fijn om dit te lezen! Super bedankt voor de mooie review! Groetjes, Mirjam

Zeer kundig en vriendelijk

Na 4 behandelingen zo goed als pijnvrij. Met "harde" hand weet Maren precies de juiste plek te raken. Zeer kundig, helemaal top!

Super bedankt voor je Review Simone. Groetjes, Maren

Goede behandeling voor mijn rug

Met pijn aan de rechterkant van mijn rug ging ik hier naartoe en na drie behandelingen is de pijn zo goed als verholpen! De vrouw die mij behandelde was ook erg vriendelijk!

Heel fijn om dit te lezen. Enorm bedankt voor je review! Groetjes, Maren

Geweldige praktijk!

Ik (en mijn baby) zijn door zowel Barbara als Mirjam behandeld. Beide dames zijn ontzettend kundig, enthousiast en leggen alles heel goed uit. Wij hebben heel veel baat bij de behandelingen!

• Osteopaat Mirjam, Barbara
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hi Kim, Enorm bedankt voor je review! Fijn dat je even de tijd neemt om dit te doen, top! Goed om te horen dat zowel jij als je kleine meid baat hebben bij de behandelingen. Het is ook voor Mirjam en mij erg leuk om zowel moeder als kind te behandelen, prachtige combinatie. Lieve groeten, zeker ook namens Mirjam, Barbara.

Positief

Positieve ervaring, zowel qua resultaat als qua ervaring van de behandeling/sessies. Deskundig en zeer vriendelijk.

• Praktijkruimte Keurig

Dankjewel voor de mooie review Lucette! :-)

Ik ben in twee behandelingen van mijn rugklachten af!

Na een aanrijding had ik onderrugklachten. Jeroen is deskundig en luistert aandachtig. Hierdoor wisten we snel wat er aan de hand was en wat de verwachtingen waren. Een zeurende spierpijn die hier het gevolg van was werd in een keer verholpen. Ook de rest van mijn lijf werd gecheckt en recht gezet, top! Ik kan Jeroen aan iedereen aanbevelen!

• Osteopaat Jeroen
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Ha Ineke, wat een fijne review. Dank je wel. Zet 'm op!

Onze baby van 4 maanden had last van wat spanning in haar lijfje. Door Mirjam 2x behandeld en dit heeft haar heel erg geholpen! Mirjam is daarnaast echt heel lief voor baby's (en hun ouders)! Dankjewel :)

• Praktijkruimte Schoon

Hoi Shila, Wat een super mooie review, dankjewel! Verwarmt echt mijn hart :-) En jullie hebben een schat van een dochter! Ik wens jullie alle geluk toe samen! Lieve groetjes, Mirjam

Hele fijne osteopate

Ik heb een paar behandelingen bij Barbara gehad. Ze legt goed uit wat het behandeltraject is en wat ze doet. Daardoor kan ik meedenken. Barbara is betrouwbaar en empathisch en daardoor voelde ik me goed op mijn gemak. Ze werkt echt vanuit haar hart. Niets anders dan complimenten voor de praktijk.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Beste Sarah, Bedankt voor de review, fijn om te horen dat je tevreden bent. Lieve groeten, Barbara

Op maat en professioneel

Wij voelen ons helemaal thuis bij Mirjam, ze neemt de tijd voor alle vragen van mijn dochter en zorgt ervoor dat zij zich geheel op haar gemak voelt.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hoi Nina, Dankjewel voor jullie mooie review! Super fijn om te horen! :-) Lieve groetjes, Mirjam

Vriendelijk en kundig

Fijne locatie, vriendelijk contact, kundig geholpen.

• Osteopaat Wes
  • Praktijkruimte Schoon

Hey Sophie, wat een mooie review. Bedankt! Groetjes!

Prettig, zorgvuldig en professioneel.

Prettig, zorgvuldig en professioneel.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Heel erg bedankt voor de mooie review Rozemarie!

Super - persoonlijk en gerichte zorg

Heel professioneel, persoonlijk en doelgericht. Heeft mij enorm geholpen met bekken gerelateerde klachten. Meedenkend, adviezen gevend en met succes.

• Osteopaat Judith
  • Praktijkruimte Schoon, Professioneel

Beste mevrouw Annemiek, Heel erg bedankt voor de mooie woorden voor Judith. Fijn om te horen dat u zo positief bent over haar en de praktijk. Hartelijke groeten en zeker ook namens haar. Barbara.

Erg goed.

Ik ben heel erg blij met de deskundige behandeling van Mirjam. Duidelijke uitleg en rustige benadering, Na een aantal behandelingen gaat het veel beter met mij:)

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Dankjewel voor de mooie review A-M! Heel fijn om te horen :-)

Holistische behandeling met betrokken behandelaar

Met een klacht binnenkomen en door de holistische bril bekeken, blijkt er een andere oorzaak dan waar de klacht voelbaar is. Fijn dat het hele lichaam wordt meegenomen in de analyse en heel tevreden over de warme, betrokken en zeer kundige behandelaar (Barbara). Hier een heel tevreden klant!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel erg bedankt voor de review Noortje!

Zeer fijne en persoonlijke praktijk

Men neemt goed de tijd voor je en neemt je serieus. Zorgt ervoor dat jij je overal comfortabel bij voelt en vraagt ook steeds feedback. Geven eerlijke adviezen en denken met je mee. Je voelt je goed geholpen!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Hoi Lonneke, wat aardig dat je een review schrijft, fijn!! En weer hele mooie woorden, goed om te horen. Op naar een mooi en gezond 2024! Hartelijke groeten, Barbara

Super praktijk

Wij kennen Barbara vanuit onze woonplaats, toen ze nog in dienst van een andere praktijk was. Ze luistert goed en kijkt naar het gehele plaatje. Jammer dat ze elders ging werken, maar we waren om toen we hoorden, dat ze niet zover weg haar eigen praktijk ging opzetten. We zijn dus mee verhuisd.

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Ha J en M, Bedankt voor de review. Lief dat jullie zo trouw zijn haha. Fijne jaarwisseling! Liefs, Barbara

Goede en professionele behandeling

Afgelopen periode ben ik door Maren behandeld voor zenuwpijn aan mijn hoofd (occipitalis neuralgie). Maren is een fijne en professionele osteopaat, die met aandacht luistert naar de klachten en vervolgens start met de behandeling. Na drie behandelingen waren mijn klachten verdwenen. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze praktijk.

wat een mooie review. Heel erg bedankt! Groetjes, Maren

Fijne en behulpzame behandeling

Er werd echt even de tijd genomen voor de behandeling van onze kleine jongen. Barbara is een hele lieve vrouw, legt goed uit wat ze doet en behandelde ons zoontje rustig. Waardoor hij het als prettig heeft ervaren. Dank je wel Barbara!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Heel erg bedankt voor je mooie review Isabelle. Fijne feestdagen gewenst! Groetjes, Barbara.

Erg veel lichamelijke winst behaald!

Mirjam is een hele rustige osteopaat die vakkundig te werk gaat, ze is eerlijk en helder over vooruitgang. Erg tevreden over het behaalde resultaat!

• Praktijkruimte Schoon, Professioneel, Keurig

Super bedankt voor de mooie review! :-) Geniet van de kerstdagen en een mooi 2024 gewenst! Groetjes, Mirjam

Kritzingerlaan 45 3707TB Zeist

+31 6 34872828