Outstanding!

Always very helpful & professional That’s why I keep going back for the last 20 years :)

Fantastisch!

Snel, duidelijk, betrouwbaar, vriendelijk, onverwachtse reparaties werden ook direct opgelost!

Kundig en snel

Ruim 20 jaar al vaste klant bij Auto 2000 Hoofddorp. De heren zijn nooit te beroerd om te kijken wat er aan de hand is en geven vakkundig en eerlijk hun mening over de eventuele reparatie. Top bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Weer uitstekend zoals altijd!

Goed deskundig bedrijf met aardige werknemers die je op de hoogte houden van de werkzaamheden

Altijd behulpzaam in vinden van oplossingen en goed vakmanschap!

Gewoon een betrouwbaar vakbekwaam bedrijf!

scherpe diagnose, meedenken, meewerken en voortreffelijke oplossing

communicatief en klantvriendelijk en oplossingsgericht gewerkt aan reparatie. En in drukke tijd toch even tijd gemaakt. Dank.

prima werk geleverd

Accu vervangen, goede adviezen

De medewerkers van Auto 2000 staan altijd voor me klaar

Ik heb al jaren een hele fijne ervaring met de medewerkers van Auto 2000. Ze staan altijd voor je klaar, en besteden veel aandacht aan het onderhoud en reparaties van m'n auto. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben een hele fijne service.

• Reden bezoek Andere reden

Top service, snel geholpen en zeer duidelijk.

Airco gaf geen koude lucht meer (midden in een hittegolf) kon binnen een uur meteen langskomen. Koudevloeistof bijgevuld, ze vermoede een lek, dus meteen een fluoriserende stof er door heen gedaan zodat ze dat over een maandje eventueel voor mij kunnen vinden/oplossen. Mooie Schoone garage, aardige mensen en heldere goede service

Vakkundig en vertrouwd

Kom al jaren bij auto 2000 en ben altijd tevreden.

Alles correct zo als het hoort

De eerste kennismaking met uw bedrijf was goed.

• Deskundigheid N.v.t.

Altijd goed, klantvriendelijk en betrokken

Zie boven

Snel en goed geholpen

Lampje airbag bleef branden. Hebben ze meteen gecheckt en verholpen. En dat alles zonder afspraak. Geweldige garage.

• Reden bezoek Andere reden

Denken altijd met je mee

Deze vakgarage denkt altijd met je mee. Door een gebroken veer en een kapotte schokdemper was het niet verantwoord om verder te rijden en moest ik de auto achterlaten. Door vakantie van monteurs, kon de auto pas op z'n vroegst de week erop worden gemaakt. De volgende dag werd ik al gebeld dat ik de auto kon ophalen omdat ik terloops had gemeld dat je dat altijd zal zien als je al weken thuis zit en er niets aan de hand is en als je maandag moet beginnen met een nieuwe baan, je auto een mankement heeft. Echt heel erg lief dat er extra haast achter gezet is ondanks ik had gezegd dat ik een auto kon lenen. Vaker al goede ervaringen gehad met een oudere auto en er dan geprobeerd wordt om 2e hands onderdelen erin te zetten omdat de auto het 'niet meer waard is'. Top garage!! Ik kom er al jaren en ben heel tevreden.

zeer klantvriendelijk

Ze doen erg hun best om je te helpen

Snelle vriendelijke service

Goede snelle service vriendelijke medewerkers en goed op de hoogte gehouden!

Altijd goed en vriendelijk

Ik kom al sinds ik me kan herinneren bij deze garage en ben altijd heel tevreden! Vandaag moest er een lampje vervangen worden en dat kon ook tussendoor even gedaan worden. Ik weer blij! Ik raad iedereen deze garage aan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals altijd SERVICE met een !

Uitstekend!

Plezierig als altijd

Al eerder genoemd, hier kom ik al vele jaren. En blijf ik.

Professioneel

betrouwbaar en vakkundig

Goede, eerlijke communicatie en prettige service

Goede, eerlijke communicatie en prettige service

Vriendelijk en goed

Vriendelijke medewerkers, uitleg is goed, vakkundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom hier al vele jaren. Altijd goed geholpen.

Garage die een verregaande service geeft.

Bij een garagebezoek voor het uitlezen van een motorstoring vroeg ik of zo ook een wieldop voor mijn camper hadden liggen. Deze was ik ergens ik Frankrijk verloren. Nee die hadden ze niet maar zouden voor mij op zoek gaan en over een weekje bellen. Na een dag of 10 werd ik gebeld dat ze wat hadden gevonden en of ik even langs wilde komen zodat ze erop gezet konden worden. Omdat het een incourant model is kreeg ik 4 nieuwe. Kosten geen.

• Reden bezoek Andere reden

Eerlijk, goede prijzen, fijn bedrijf

Over Autovakmeester