Trustworthy

They always do as they say. Knowledgeable proactive team.

Professionele en vakkundige service

Echt super garagebedrijf. Snelle diagnose van mijn autopech. Heel netjes telefonisch doorgegeven, inclusief offerte. Daarna keurig uitgevoerd met toelichting op de werkzaamheden.

Altijd top service

Word hier al jaren goed geholpen

Nog geen ervaring na 1 bezoek

Tot nu toe een goede ervaring.

Vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

Na jaren ervaring met Auto 2000 heb ik een groot vertrouwen in hen opgebouwd. Prima service, Auto 2000 heeft mij nooit het gevoel gegeven dat er onnodige of onjuiste reparaties zijn uitgevoerd. Altijd duidelijk over wat er is gedaan aan je auto en als men iets onverwachts tegenkwam werd er altijd eerst met mij overlegd. Ik weet dat mijn auto in goede handen is en dat geeft een veilig gevoel.

Zeer ervaren garage met vriendelijke mensen!

Ik had een probleem met mijn handrem zeer snel opgelost zo vlak voor het weekend zodat ik met een goed gevoel verder kon rijden!

Prima service.

Top!!!

Ik werd zoals altijd erg goed geholpen door Jos en zijn team. Jos had gezien dat de banden versleten waren en toen ik ging kijken dacht ik, ja hij heeft gelijk. En veiligheid voor alles. Dus meteen 2 nieuwe banden geregeld en kleine beurt. De auto kon ik de volgende dag alweer ophalen. Goede service en betaalbaarder dan de Audi garage.

• Reden bezoek Andere reden

Goede info gehad

Eerlijk

Ze doen wat je vraagt, en geven goed advies.

Fijn dat je een leenfiets kan gebruiken. Auto was binnen paar uur klaar. Duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren.

Vriendelijk en vakkundig

Ik ben erg blij met Autovakmeester2000. Vriendelijk, duidelijk, alles in goed overleg, vakkundig en servicegericht. Ik kom hier al een aantal jaren.

Eindelijk een vaste garage!

Na twee jaar op zoek te zijn geweest naar een goede garage in Amsterdam en omstreken ben ik uiteindelijk op aanraden van mijn ouders naar Auto 2000 gegaan. Zij gaan daar al zo'n 20 jaar heen, voor mij was het niet zo voor de hand liggend omdat ik niet in de buurt woon. Topkeuze geweest. Ontzettend vriendelijk en professioneel personeel die duidelijk zijn in wat er gaat gebeuren en aan de hand is met jouw auto. Mooie, moderne en schone garage. Heb verschillende garage's in Amsterdam bezocht en het nooit helemaal vertrouwd op basis van vreemde adviezen etc., maar bij Auto 2000 voelde het direct goed. Ik blijf hier terugkomen.

Geweldige garage

Ik had de pech dat mijn distributieketting vervangen moest worden, achteraf bleek dat ik hele motorblok moest vervangen toen ze hem eenmaal open hadden. In goed overleg en meedenken van de garage is uiteindelijk de motor vervangen door een nieuw exemplaar. Van de week gekregen en rijdt als een zonnetje. Ben zeer tevreden met resultaat maar het is niet voor niks dat ik hier al ruim 20 jaar kom voor al mijn auto's

Prima Service duidelijk en inzichtelijk

De communicatie is er goed verlopen en de uitleg van de reparatie ook. Fijne ervaring, dit word mijn vaste vak garage.

Direct en goed geholpen

Direct en goed geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service bij een heel klantvriendelijk bedrijf

Vakmensen die je altijd willen helpen met goede service en die ook altijd meedenken in betaalbare oplossingen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijke offerte vooraf en heldere afspraken, prima toelichting op de uitgevoerde werkzaamheden

Goede ervaringen met deze garage voor service en APK.

x

Altijd perfect geregeld

Al jaren naar volle tevredenheid auto's in onderhoud. Werkzaamheden worden altijd op tijd en met zorg uitgevoerd. Medewerkers staan altijd voor ons klaar en denken mee in oplossingen. Prettig en uitstekend lokaal bedrijf.

Uitstekend geholpen als altijd

Vriendelijke en deskundige mensen en een heel prettige garage

Service gerichte mensen die hun vak meer dan 'meester' zijn!

Zoals ook bij eerdere bezoeken adviseert men adequaat, voert de werkzaamheden uitstekend uit en lost eventuele problemen daadwerkelijk op.

Alles prima geregeld

Ik heb de mazzel dat Jos bij mij onze hoek woond en dat hij dan de auto mee neemt smorgens en savonds weer terug zet. Dus ja top

Mijn ervaring nog steeds goed en mijn overleden man was er ook heel goed tevreden over. Groetjes,. Elly Been

Over Autovakmeester