Service en kwaliteit als altijd

Altijd maatwerk (alleen vervangen/vernieuwen als het echt noodzakelijk is) en duidelijke info voor besluitvorming m.b.t. reparaties.

Hele snelle en uitstekende service

In de middag de auto langsgebracht omdat hij bij de originele garage niet de brug om ging en paar uurtjes later de auto al weer klaar! Auto2000 zeker aan te raden!!

Goede vakkundige service

Goede, vakkundige en vriendelijke service.

Prettig, vriendelijk, meedenkend

Een bedrijf waar mensen werken en waar mensen ontvangen worden als klant. Recht is recht en krom is krom. Prima bedrijf.

Topservice

Mijn auto deed raar en bleek een fors remprobleem te hebben waar ik niet mee door kon rijden. Ondanks de drukte heeft Auto 2000 het voor elkaar gekregen om de reparatie snel uit te voeren. Heel blij dat ik daardoor mijn zoon, die voor de Pasen uit Spanje overkwam, nog op tijd van Schiphol kon ophalen. Heb mijn auto al jaren in onderhoud bij deze garage en iedereen is altijd heel vriendelijk en meedenkend. Dus 5 sterren en blij mee!

Always professional

Helpful and informative. They understand their profession well.

Needed a heavy maintenance on my car, and the Shop delivered in ll fronts, True to budget, turn around time as scheduled, good communication, decente process. Brgds, Eduardo

Al jaren mijn vaste garage voor onderhoud en reparaties!

Autovakmeester Auto 2000 is al jaren mijn vaste garage voor onderhoud en reparaties van mijn auto! Klantvriendelijk en vakkundig personeel welke bovendien heel oplossingsgericht werkt. Dit maakt voor mij dat ik een zeer tevreden klant ben!

Betrouwbaar

Goede en vriendelijke service.

Snel, adequaat en betrouwbaar!

Ik ben al jaren klant bij Auto2000 met verschillende auto's. Je wordt altijd vakku dig geholpen. De offerte wordt netjes eerst besproken en ze denken met je mee. Deze keer ben ik last minute vlak voor een vakantie uit de brand geholpen door ze. Top!

Een goed gevoel en betrouwbaar

Een mooi en eerlijk bedrijf.

Zoals altijd; top!

x

Zoals altijd: snel, betaalbaar, meedenkend en vakkundig!!!!

Direct na aankomst diagnose gesteld en materiaal besteld. Binnen twee dagen gerepareerd. Waar vind je dat? Bij Autovakmeester-2000!

Altijd meedenkend

Top bedrijf

Vriendelijk en professioneel

Goed en snel geholpen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vaklui met hart voor mijn auto!

Je wordt als klant uitgebreid te woord gestaan, met realistische adviezen. Service en reparaties zijn qua kosten heel redelijk. Met een goed gevoel betaal je de rekening !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super vriendelijke en vakbekwaam medewerkers

Goede services en vriendelijk en vakbekwaam personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vakmanschap en vriendelijkheid ten top

Wederom heb ik ervaren dat het nog steeds kan dat je een persoonlijke benadering krijgt gecombineerd met vakmanschap. Het team zorgt ervoor dat je auto goed wordt behandeld en dat je met een goed gevoel weer op pad gaat.

Prima service, snel

Fijn geholpen en snel weer op kunnen halen.

Geweldige service

Was tegen hek aangereden en behoorlijke verfstrepen daarvan op achterbumper. Ging even langs om te horen of ik dat zelf kon wegpoetsen of dat de garage dat alleen kan. Auto werd mee genomen en na even wachten kreeg ik hem terug en alles was verwijderd. En toen ik vroeg hoe veel het kostte werd dat weg gewuifd. Auto al jaren bij ze in onderhoud en nooit het gevoel dat er zo maar wat in rekening wordt gebracht. Altijd hele normale prijzen. Top garage

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Optimale service tegen een concurrerende prijs

Komen afspraak correct na, informeren en overleggen vooraf over werkzaamheden en prijs en voeren dit allemaal vlekkeloos uit. Het is telkens weer een feest om te ervaren welke liefde en aandacht zij voor mijn wakkie etaleren!

Super goed alles verholpen

Goede prijs en onderhoud sevices

Snelle service

Snel mogelijk om langs te komen Nog zelfde dag gerepareerd

Goed en professioneel

Makkelijk een afspraak kunnen maken via de website. Goede service door klantvriendelijk en professioneel team. Aanrader!

Kan niet anders zeggen dan top service. En je wordt vriendelijk ontvangen.

Over Autovakmeester