1 maal super 1 maal ramp

1 maal erg fijn met personeel. 1 maal met baas niet fijn!

De geboden advies en begeleiding waren tot in de puntjes geregeld,

eerlijk advies, , betrouwbaar en snel

ja ben niet zo n reviewer , maar netjes te woord gestaan door de heer hornes, hij heeft me goed advies gegeven, en ben daar heel tevreden mee,, hornes assurantien ,, een aanrader ,? , ja zeker wel ,!!! was ook onderverzekerd, heb t verhoogd ,,,en wat denk je in plaats van meer ging ik minder betalen , toch mooi in deze dure tijd,,, maar ja wij zijn al jaaaaaren klant ,,en we hopen nog jaaaaren klant te blijven ,een wijze les,,, word client bij hornes ,,

Correcte en snelle service

De heren pakken alles altijd snel op en handelen direct. Komen altijd met een passende oplossing.

IK wordt altijd super geholpen en denken altijd met je mee top team

Super snel…

Gelukkig behandelen ze klanten als mensen en niet als een klantnummer. Altijd super snelle afhandeling. Jaren lang goede ervaring

luistert goed naar wensen klant

Alles onder 1 dak bij hun zowel administratie als verzekeringen en super geregeld alles

Super assurantiebedrijf.

Altijd correct geholpen en snelle afhandeling van verzekeringszaken.

Staan altijd voor je klaar

Wat je ook vraagt, altijd goed en deskundig advies

al ruim 30 tot volle tevredenheid klant

al ruim 30 tot volle tevredenheid klant

Prima kantoor,alles wordt netjes geregeld

Ben al jaren een tevreden klant ,ze doen wat ze behoren te doen

34 jaar verzekerings rust.

Oud en vertrouwd zonder poespas.

Goede en vriendelijke service

Altijd goed en vakkundig te woord gestaan. Komt met oplossingen.

Jullie zijn perfect

Ik ben heel tevreden, word altijd gelijk geholpen als ik wat nodig heb.

Zeer goed service en persoonlijk contact

Hornes is gemakkelijk bereikbaar en persoonlijk contact wat het heel prettig maakt. Geen goede met keuzemenu en wachttijden als je ze belt. Direct antwoord op je vragen en alles snel geregeld.

Efficient

Snel antwoord...vriendelijk

Kantoor regelt ALLES snel en adequaat af!

Zeer prettige en vlotte afwikkeling van alle zaken. Altijd adequate reacties op vragen e.d.

Zorgvuldig advies

Zeer zorgvuldig advies en snelle afwikkeling.

Vriendelijk, betrouwbaar, accuraat, meedenkend.

Hornes is al tientallen jaren mijn steun en toeverlaat bij al mijn verzekeringen en financiële zaken. Dit geldt zowel privé als destijds zakelijk bij het bedrijf dat ik had. Altijd een snelle reactie en een zo snel mogelijke afwikkeling van zaken.

Goed assurantiekantoor met 'korte lijnen'

Na een aantal jaar als klant bij Hornes Assurantiën hebben we een kort uitstapje gemaakt naar een assurantiekantoor dichter bij huis. Dan ontdek je hoe het ook kan.... en dus weer snel terug gekomen bij Hornes.

Servicegericht en menselijk

Al heel lang klant bij John. Zowel in goede als in slechte tijden. John stond en staat altijd voor ons klaar. Daar zijn we hem nog altijd dankbaar voor. We hopen nog een lange samenwerking te hebben met John en zijn medewerkers. Ook zij zijn toppers.

super goed

we zijn al jaren klant en nog steeds heel tevreden

Goed en ervaren behandeling.

Ben al jaren klant,belasting,verzekering,alles op orde en verzorgd.

Jaren lang een grote steun met administratie en assurantiën

Jaren lang een grote steun met administratie en assurantiën

Persoonlijke service

Ben al jaren tevreden klant bij Hornes. Wat heerlijk als je gewoon kunt bellen bij vragen en/of advies nodig hebt over een verzekering of financieel product. Geen call center, geen chat robot, geen wachtrij... gewoon een kundige medewerker aan de lijn die je verder helpt. Daarbij ook nog eens een eerlijke benadering, waarbij meerdere producten van verschillende bedrijven worden vergeleken en afgewogen.

Wilhelmina van Pruisenlaan 145

2807KH Gouda