Een kantoor wat met hart en ziel gaat voor het beste resultaat

Al jaren een tevreden klant, wilde mijn hypotheek oversluiten om een verbouwing te bekostigen. Door een gewijzigde persoonlijke situatie bleek dit een uitdagende opdracht, waar diverse opties zijn besproken. De uiteindelijke keuze leverde naast een mooi verbouwbudget ook nog eens een veel lagere woonlast op. Iets wat in deze dure tijden meer dan welkom was. Zeer betrokken en persoonlijk kantoor, zeker aan te raden!

Ontzorgen

Na een paar telefoontjes wordt alles uithanden genomen, en wordt je netjes via de mail of telefoon op de hoogte gehouden.bij ons was alles binnen 1 maand afgerond (ging om een dubbele schade)

Goede persoonlijke service

Altijd netjes en snel geholpen met een persoonlijk en professioneel advies. Ik ben al vele jaren een tevreden klant!

Hele snelle afhandeling zonder problemen

Storm schade aan de schutting. Gebeld en meteen digitaal het juiste formulier gekregen met wat er nog aan foto's en rekeningen etc. bij moest. Nadat ik het had ingediend, was het binnen een paar dagen afgehandeld en stond de vergoeding al op mijn rekening. Ik had niet gedacht dat dit zo snel zou gaan.

Beste service

Onze financieel adviseur heeft ons uitgebrieid geholpen met alle zaken rond het kopen van een huis. Heel erg tevreden.

Hornes Assurantiën is al tientallen jaren onze tussenpersoon aangaande verzekering en hypotheken. De service is altijd "geweldig". Hierbij is accuraatheid en snelheid voor ons altijd een pluspunt geweest. Volgens ons kan het gewoon niet/nooit beter.

Sublieme dienstverlening met aandacht voor de klant

Hornes Assurantiën, jullie zijn toppers! Dank voor alle tijd die jullie hebben genomen om al mijn vragen te beantwoorden en ervoor te zorgen dat wij nu onze droom kunnen gaan waarmaken met onze nieuwe woning.in Friesland. Speciale dank aan Fred van der Born.

Goede ondersteuning, ontzorging

Wat is het vervelende na een inbraak ervaring? De administratieve afhandeling erna. Gelukkig werd ik ondersteund door Hornes, waardoor het een stuk makkelijker ging.

Vakkundig en snel geregeld !

Al bijna 30 jaar Hornes, dat zegt genoeg! Goede ervaring, ze weten altijd weer de juiste weg te bewandelen bij schade. Kortom, vriendelijk personeel met behoorlijk wat kennis van zaken en een snelle afhandeling bij schade.

Fantastisch!

Als er iets mis m.b.t. (wat je eigenlijk nooit hoopt) hoef je je hier geen zorgen te maken. Alle problemen en handelingen worden uit handen genomen. Zeker een aanrader!

Altijd goede ervaring!

Snelle reactie op vragen en prima service!

Efficient, to the point en hartelijk

zoals boven vermeld.

Direct geholpen bij vragen die ik had

Deze mensen denken zelf mee en geven ook advies inzake

Een professionele verzekeraar met oog voor de klantvraag. Altijd een oplossing in huis!

Dit verzekeringskantoor doet al vele tientallen jaren onze verzekeringen en altijd ten volle tevredenheid. Snel, accuraat en scherp op de prijs. Altijd hulpvaardig en correcte behandeling. Zowel zakelijk als particulier zeer aan te bevelen!

Super bedrijf! Regelen alles en staan altijd voor je klaar

Mijn ervaring is alleen maar positief! Mijn ouders zijn al jaren klant en toen ik 23 jaar geleden op mezelf ging wonen heb ik ook alles bij Hornes onder gebracht. Ze regelen alles voor je en staan altijd voor je klaar.

Snel goed en duidelijk

Even bellen en het is geregeld

Duidelijk, transparant en vriendelijk geholpen.

Na een eerste telefonisch contact een afspraak gemaakt op kantoor. Onze wensen keurig volgens afspraak behandeld. Duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Zeer tevreden.

Duidelijkheid, correctheid en snelheid van hetgeen gevraagd wordt

Al velen jaren uiterst tevreden over Hornes Assurantiën.

Uitstekende service, altijd goed geholpen!

Uitstekende service! Altijd goed geholpen, niks is teveel voor hun. Geeft veel rust als er iets gebeurt dat hun alles regelen voor je! Voor ons een dikke 10!

lekker snelle reactie

Iedere keer als we schade hebben ben ik aangenaam verrast over de snelle afhandeling.

Uitstekende Verzekering en zeer klantvriendelijk!!

Ik ben al jaren bij Hornes Assurantiën net als mijn ouders. Altijd klantgericht en als er problemen waren, werd dat altijd goed geregeld in goed overleg en adviezen die je kreeg.

Snelle afhandeling van de schade

Vlotte en prima afhandeling van schade aan mijn auto die is veroorzaakt door een verward persoon. Wel vervelend en onbegrijpelijk dat ik, door deze schade waar ik totaal niets aan kan doen, eenentwintig schadevrije jaren ben kwijtgeraakt. Buiten alle proporties dat ik hierdoor zak van eenendertig naar tien schadevrije jaren en dat ook nog voor een relatief klein schadebedrag. Nogmaals onbegrijpelijk........

goede service

goed en rustig uitleg gehad over onze hypotheek

Altijd TOP!

Heel fijn kantoor, staat je altijd bij en verstand van zaken voor mij geen ander !

Klantgericht

Zeer goede ervaringen, klantgericht, snel en accuraat!

Wilhelmina van Pruisenlaan 145 2807KH Gouda

+31 182 582 888