Opgelicht BMW 1 serie

Auto gekocht en bleek achteraf meer dan 100 duizend km terug gedraaid te zijn + auto was een schade auto. Willem heeft mij geblokkeerd nadat ik mijn geld terug vroeg, aangifte gedaan wegens oplichting en valsheid in geschriften, nu wachten.

Oplichting ten top.

KOOP GEEN AUTO BIJ AUTOHUIS WILMERS IN APELDOORN

Avro Tros over Autohuis Wilmers apeldoorn oplichterij

Service is 0,00

Al meerdere keren gevraagd om alle onderhoudsboekjes en de APK keuring van 2021 voor mijn auto die ik heb gekocht hier. ‘Word opgestuurd, ‘ga ik achteraan’. Navigatie zou op NL komen (dit staat zelfs op de koopovereenkomst, net als de nieuwe remmen achter). Nog steeds geen bewijs dat dit inderdaad is uitgevoerd qua remmen. Daarnaast bij aflevering auto bleek de navigatie niet in het NL te kunnen, ‘ik dacht dat wij dit al hadden gecommuniceerd’. Daarnaast overschrijven van ingeruilde mini een drama, zolang de klant zich maar aan de regels houdt dan hoeft meneer dat zelf niet te doen. Tevens ga ik er vanuit dat ook bij mijn auto de kilometerstand is teruggedraaid. Meneer is slecht bereikbaar of is agressief aan de telefoon. Ik zou hier nooit maar dan ook nooit meer een auto kopen en zou willen dat ik dit terug kon draaien en mijn 5.000 euro + inruil van 3000 euro voor mijn betrouwbare (deze dus wel) mini.

Geen idee

Bedrijf gezien op televisie in programma OPGELICHT

• Showroom N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Pas op! Met deze garage.

Bekijk programma Opgelicht terug op NPO 1 van 14-09-21

Oplichter

De uitzending van Opgelicht zegt genoeg. Net als vele andere gedupeerden was de auto achteraf te slecht voor de kilometerstand en op koopcontract opeens een jaar ouder (false advertising!!!). KOOP HIER GEEN AUTO!!!!!! Hij is het cijfer 1 nog niet eens waard. https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/autohuis-wilmers-te-apeldoorn-verkoopt-autos-met-teruggedraaide-kilometertellers-en-verborgen-schadehistorie/

Heel slecht

Kijk het programma opgelicht.

Auto met schade

Auto gekocht, maar blijkt betrokken bij een aanrijding. Garage is hier van op de hoogte, maar zegt dat het een ‘eerlijke’ auto betreft.

oplichter Hiep Hiep Hoera

Wij zijn opgelicht door Autohuis Wilmers in Apeldoorn

Harm Schild van Autohuis Wilmers in Apeldoorn is een gevaarlijke oplichter. Koop hier nooit een auto. Hij laat je betalen voor reparaties waarvan al snel blijkt dat hij ze niet heeft uitgevoerd. Hij houdt zich niet aan afspraken. Hij zegt terug te bellen, maar doet dat niet. Hij reageert niet op aangetekende brieven. Als je de reviews over Autohuis Wilmers leest, wordt direct duidelijk dat Harm Schild al meermaals met politie en justitie in aanraking is geweest. Wij hebben inmiddels ook een advocaat ingeschakeld, want wij willen onze koop ontbinden en daar hebben we alle recht op. Wij hebben begin mei 2021 een Peugeot 307 CC uit 2005 gekocht bij Autohuis Wilmers en zijn daarbij door Harm Schild opgelicht. Een paar voorbeelden van reparaties die volgens de koopovereenkomst zouden zijn uitgevoerd: De distributieriem zou zijn vervangen, wat Harm Schild ook heeft afgestempeld in het onderhoudsboekje: niet uitgevoerd. Hiervoor hebben we extra betaald. Het voorspatbord zou zijn gerepareerd: niet uitgevoerd. Hiervoor hebben we ook extra betaald. Herstel van het leren dashboard: niet uitgevoerd. Een rammelend geluid onder de wagen: niet gerepareerd. Vocht in het achterlicht: niet gerepareerd. Positief punt: het knopje van het elektrische raam is volgens afspraak gerepareerd! Oplichting is voor Harm Schild van Autohuis Wilmers een verdienmodel. Je hoeft de reviews maar te lezen en je kunt zien dat hij de ene na de andere klant oplicht. Waarom noem ik hem een gevaarlijke oplichter? Hij laat mensen willens en wetens de weg op gaan met onbetrouwbare en onveilige auto’s. Ik rij in ieder geval geen kilometer met onze aangeschafte auto, want dat is door het bedrog van Harm Schild levensgevaarlijk. Bovendien kan hij de auto direct retour krijgen, zodra hij het geld heeft overgemaakt. Helaas durft Harm Schild niet te reageren op onze herhaaldelijke pogingen om de zaak af te handelen.

• Showroom N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

IN 1 ZIN? VRESELIJK, oplichting, oplichters. Blijf hier weg!

Aankoop toyota aygo. Bij aflevering zouden er 2 nieuwe deuren in worden gezet (schade). Tot op heden (1.5 jr na aankoop) nog steeds niets vernomen. Na 10 keer contact opnemen en verhaaltjes aanhoren maar gestopt met de onderhandeling. Ondertussen zijn de 2 deuren, welke door een beunhaas gespoten werden, dof uitgeslagen en de blanke lak laat los. Helaas, maar voor ons geen 2e keer en ik kan hier geen goed woord over spreken, net zoals vele anderen.. Als je denkt een auto te kopen met een lage KM stand, vergeet het! Alles wordt terug gedraaid bij import. Ford fiesta ST oranje, van 280.000 km naar 80.000. Schaam je.

Zeer slechte, praatjesmaker

Afgesproken dat de auto afgeleverd zou worden met: - goedwerkend panoramadak - gepolijste lak en koplampen - nieuw bwm logo - nieuwe strip op de achterbumper Geen van de afspraken nagekomen. Telefonisch gaat hij dreigen en ruziemaken. Na de vorige review eindelijk respons. Als de review weggehaald wordt worden de afspraken nagekomen. Ik heb me aan de afspraken gehouden en hij weken later nog steeds niet. Nu maar via de wettelijke procedure. KOOP HIER GEEN AUTO MOOIE PRAATJES MAAR DAT IS ZIJN ENIGE KWALITEIT!

• Betrouwbaarheid

Veel zeggen, weinig doen. Geen communicatie

Op attenderen van een collega's, die de zelfde auto heeft, vertelde mij dat ik moest vragen of de distributieriem al was vervangen gezien de leeftijd van de auto. Ik heb Wilmers een bericht gestuurd en hij beweerde dat er een ketting op de motor lag en géén riem. Ik hem een stukje van een onderhoudsboekje gestuurd waar duidelijk in stond dat het wel zo was. Daarna werd het stil, NUL communicatie meer tot de dag van de afspraak om de auto op te halen. Zo'n dag is altijd spannend, ik doe dit namelijk niet dagelijks. Wat een chaotische middag was dat, meneer zelf was druk vóór mijn auto. Tijdens een rondje om de auto voel ik aan de lak en zeg:' Hij is niet gepolijst?!' meneer beweerde van wel. Ik zeg 'Nee, voel maar....de lak is niet glad en er zitten nog puntjes asfalt op de lak en je gaat hem niet polijsten als de lak schades niet zijn bijgewerkt' maar meneer bleef bij zijn woord van wel. Maar ja zal wel! dacht ik... ik was en poets hem liever toch zelf :) Ik vroeg of hij nog iets met de distributie riem had gedaan, dus we liepen naar de auto en hij wees mij erop dat een auto met riem een plastic kap aan de zijkant heeft zitten en 1 met een ketting een metalen kap ivm de olie. Ik legde hem uit dat dit een motor was met een speciaal systeem en dat de riem door de olie loopt zodat hij langer goed blijft. Maar ook hier had ik géén gelijk in en deed alsof ik stom was. Toen merkte mijn vrouw op dat de hoedenplank nog niet aanwezig was. Hij ging gelijk kijken maar de gene die hij had liggen paste niet. Hij zou er voor mij achteraan gaan. Thuis aangekomen de dealer gebeld en de DISTRIBUTIERIEM moet gewisseld worden. Wacht al 2 maanden op de hoedenplank maar meneer reageert niet meer! TIP: Blijf met je klanten communiceren en luisteren! Heb je iets niet kunnen doen, das toch geen schande das eerlijk en de klant vind je betrouwbaar daardoor. Dus mensen kijk ff verder! Je koopt niet alleen een auto maar ook service, en die is er bar weinig.

• Betrouwbaarheid

Fijne auto gekocht, alles werd goed afgehandeld

Wij zijn erg blij met nieuwe auto, onze andere auto konden we goed inruilen. We hebben ook nog een verzekering afgesloten van CAR garantie, dit om zo min mogelijk risico te lopen bij de aanschaf van een gebruikte auto. Eigenlijk verliep alles prima, op een paar puntjes na. Het gaat allemaal wat gehaast, waardoor ik het contract niet helemaal door heb gelezen, waarin staat dat als je wilt annuleren , er wel 15% van de aanschafprijs moet worden voldaan, en let op; aanschafprijs is zoals de auto in de verkoop stond. Daar krijg ik een naar gevoel van. Maar ondanks dat, zijn we gewoon blij met de aanschaf nieuwe auto en hoe het verder is gelopen.

• Betrouwbaarheid

Beste Anneke , Nogmaals veel plezier gewenst met de Grand Vitara en bedankt voor deze waardering. De 15% is een standaard voorwaarden wat eigenlijk ieder autobedrijf hanteert , zelfs bij het kopen van een woning , keuken of andere roerende zaken is dit standaard. Nogmaals bedankt en hopelijk kunnen wij u nogmaals van dienst zijn in de toekomst.

Je krijgt niet wat er belooft wordt.

Bij het proef rijden bleek dat er meerdere dingen het niet deden of niet goed zaten. De airco deed het niet en er was beloofd dat het gemaakt zou worden. Bij aflevering leek alles ok maar niets was waar. De airco deed te nog steeds niet. Er was wel in de leiding geprikt. Dus de volle pond betaald en geen belofte nagekomen. We hebben zelf de airco maar laten maken, koste ons 800€. Bedankt Wolkers!! Geen goede reclame. Dus ik zal hun niet bij iemand aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Beste Jacqueline Van Den Beld , Uw aankoop de Renault modus ter waarde van 2750,- is aan u verkocht inclusief een nieuwe APK. Uw man is destijds nog terug geweest om aan te geven dat de Airco niet werkt en zijn wij zeer open geweest dat wij niet alles in dit bedrag voor jullie konden betekenen. Het verkoopbedrag was al ver onder de marktwaarde maar daarentegen hebben wij jullie wel een nieuwe APK beloofd en die is ook uitgevoerd. Uw man vond het allemaal prima maar ik lees bij u iets anders ? beetje vreemd ......

Oplichter

Ze kunnen. Goed verkopen en met garantie. Nou nee en alles zou gebeuren en js niet gebeurt onderhand 2000 euro lichter en km stand terug draaien

***

In 2018 hier een auto gekocht. Auto ophalen duurde lang: Het was druk, hij ging op vakantie, hij gaf het verkeerde chassisnummer door, geen contact met hem te krijgen. Verkoopt auto’s zonder achter te halen kentekens en kilometerstanden zijn discutabel. Promotievideos en teksten staan anders aangegeven op de website dan in werkelijkheid is. Nu 3 jaar later en 4000 euro aan reparaties later is de auto rijp voor de sloop met een km stand van 100.000. Kijk vooral naar de ervaringen op Google reviews.

• Betrouwbaarheid

Beste Minke Schmidt , U heeft destijds een Citroen DS3 gekocht die op dat moment in afwachting was van het kenteken vanuit RDW. Voordat u de kwam halen heb ik u alles doorgegeven wat u nodig heeft voor de verzekering , kenteken en chassisnummer. Jammer genoeg heeft het dan wat langer geduurd maar is een stukje onmacht. Uiteindelijk heb ik alles nageleefd wat er met u is afgesproken , indien gewenst kan ik uw koopovereenkomst plaatsen zodat een ieder de afspraken kan inzien. Uiteindelijk wilt iedereen graag een keertje op vakantie en ik niet uitgezonderd. Vreemd genoeg heb ik u niet aan de telefoon gehad en Mierlo is niet al te ver weg want 4000,- reparatie kosten is nogal wat. Ik had graag iets voor u betekend ook na 2/3 jaar. mvg, Harm / Autohuis Wilmers.

Goede en snelle inruil.

Ik heb een goede en fijne auto afgeleverd gekregen. Ook is er vlot gehandeld en ben ik zeer te vreden over de prijzen van de inruil.

• Betrouwbaarheid

Beste Nina, Bedankt voor deze waardering. Wij wensen u nogmaals veel rijplezier toe. mvg, Autohuis Wilmers.

Goede communicatie voor aankoop auto

Had een auto gekocht die na een maand erin rijden niet echt beviel. Was echt mijn merk niet. Mocht ik zonder problemen omruilen voor een andere auto bij Harm. Ben zo blij nu. Super karretje deze Opel.

• Betrouwbaarheid

Beste Marjolein , Bedankt voor deze waardering en nogmaals heel veel plezier gewenst met de Opel. mvg, Harm / Autohuis Wilmers.

Prima bedrijf

Auto gekocht , bevalt prima en zal zeker voor mijn volgende aankoop een kijkje nemen bij Autohuis Wilmers .

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor deze waardering . Het zal zeker leuk zijn om u nog eens terug te zien en te helpen met een volgende occasion . mvg, Autohuis Wilmers .

Ik ben tot aankoop over gegaan bij dit bedrijf en alles verliep lekker soepel . Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden en kan dit bedrijf zeker aanraden ! ( de stagiair moet wel even up to date gehouden worden )

• Betrouwbaarheid

Beste Jeanine , Bedankt voor uw waardering en de tip ! mvg, Autohuis Wilmers.

Aanrader !

Bedrijf heeft een professionele uitstraling , verzorgd en ik ben prima geholpen door de verkoper . Ik kom dan ook zeker voor mijn volgende auto terug bij Wilmers

• Betrouwbaarheid

Beste Ronald , Bedankt voor deze waardering . Veel rijplezier gewenst ! mvg, Autohuis Wilmers .

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, mag iets beter communiceren. Maar voor de rest prima.

• Betrouwbaarheid

Beste WJ Smit , Bedankt voor deze waardering en zeker bedankt voor de tip . Dit gaan wij ook intern bespreken . Nogmaals veel rijplezier gewenst . mvg, Autohuis Wilmers .

Top bedrijf !

Goede ervaring met de aankoop van mijn Nissan . Duidelijk , relaxed sfeer en uiteraard ruim de tijd gekregen voor een testrit . Na 8 maanden had ik een probleempje met mijn auto en ook daar stond dit Autohuis voor open en heeft gezorgd voor herstel . Voor mij betekend dit dat ook na een verkoop ze ook echt klaar willen staan . Chapeau heren !

Beste L , Bedankt voor deze positieve review , dit waarderen wij zeer . mvg, Autohuis Wilmers .

Over Autohuis Wilmers

Welkom bij Autohuis Wilmers. Bij Autohuis Wilmers bent u aan het juiste adres voor uw nieuwe Occasion. Door middel van uitermate selectief inkopen wordt hoge kwaliteit bereikt waarbij u altijd verzekerd bent van een goed onderhouden , jong en zuinige Occasion.