Slechter dan slecht

Slecht

Zwaar opgelicht

De peugeot 207cc die ik hier heb gekocht is motorisch versleten. De motor ging steeds slechter lopen. Hoog olie verbruik en alle 4 de cilinders hebben een veel te lage compressie. De bougies zaten vol olie en er was olie uit de uitlaat gekomen. De auto gekocht met 95000 op teller maar de motor is na deze km stand normaal niet versleten. Conclusie gerommel met km stand. Verder de koplampen met fotowerk doorbelast en derde remlicht werkt ook niet. Kortom gewoon door deze klootzakken opgelicht. Toen ik wou reclameren was meneer vertrokken.

zeer slecht

Geen afspraken nagekomen die tijdens de koop waren gemaakt. Volgens de dealer was er niet eens naar de auto gekeken; olielekkage, vieze motorolie en filters, distributieriem bijna versleten. Was allemaal beloofd tijdens de koop. O ja! En de eigenaar beweerde dat er geen distributieriem maar een ketting in de auto zit!! Wekenlang wachten op antwoord/contact/afspraak en uiteindelijk het probleem niet oplossen!! Schandalig!!

• Medewerkers N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

kan je ook een zwarte ster geven

De eerdere recensies waren veelal fake, meeste import autos zonder historie. veel autos met een verkeerde KM stand en schade verleden waar men zgn niets van weet. En nu speelt de boef het slachtoffer... zo herkenbaar. Ik denk dat je collega autobedrijven je erg dankbaar zijn en je hebt Apeldoorn autostad weer 20 jaar terug de tijd in geworpen.

Oplichter

Verkoopt Schade auto’s Leugens over jaartal auto ; afwijking in advertentie en officieel bouwjaar. Motorinhoud wijkt af klant koopt 1.4 en meneer verkoopt een 1.2. Totale oplichting ruim 1500,-

Oplichter

Half jaar geleden een mini Clubman gekocht. Niet alle onderdelen waren compleet en er was afgesproken dat daardoor de onderdelen via de post opgestuurd zou worden. Een aantal keer geprobeerd contact op te nemen met de belofte dat de onderdelen onderweg zijn. Conclusie; wij zijn nog steeds aan het wachten… Helaas hadden we de auto moeten verkopen ivm ander werk. Wij komen nu met ons verhaal om de rest van de gedupeerden bij te staan.

• Betrouwbaarheid

zie de film wees gewaarschuwd

Mislijd. Opgelicht.

Blaffende honden bijten niet .MAAR MENSEN DIE ZIJN OPGELICHT WEL.ik zal mijn te veel betaalde centen terug krijgen .links of rechts om. Ook de kosten van tal van reperaties . als je mensen zo behandeld zal je op de blaren moeten zitten

Avrotros Opgelicht

Kmstand fraudeurs

• Betrouwbaarheid

Oplichters van de bovenste plank

Beste mensen koop hier nooit maar dan ook nooit een auto! Tenzij de auto voor je schoonmoeder is. Auto's poetsen kunnen ze wel maar daarmee is alles wel gezegd. Kopen = ellende!!!

Hele grote oplichter

Lang geleden een Peugeot 206 sw aangekocht . Zwaar treug gedraait, uiteindelijk komt de waarheid boven tafel . KARMA Hoop dat je genoeg gestraft ben Harm maar waarschijnlijk komt er nog meer .

Fraudeurs!

Een enorm on- professioneel bedrijf, gewone auto doorstoot handelaar. Ach heb na aankoop mn auto gewoon compleet laten repareren door een goeie garage totaal 1450 € Het zal mij verder weinig interesseren, alleen jammer van het geschonden vertrouwen. Kijk goed uit met het kopen van een auto, zeker als je een klein budget hebt. Reken alvast op slechte aftersales bij dit bedrijf want dat is zeer gegarandeerd. Uw ervaring zal bij weinig garages slechter zijn. Kijk nog even naar het programma Opgelicht. Ze hebben een speciale aflevering over dit bedrijf. Dit wat mijn ervaring goed samen

Oplichters

Minder véél minder dan die halve ster..die ik hier geef! Nooit kopen daar.

Leugenaars

Alles wat in radar gemeld is is de waarheid wat een losers en leugenaars

Verkoopt auto’s met onjuiste kilometerstanden

Verkoopt auto’s met onjuiste kilometerstanden

OPLICHTERS! BLIJF HIER WEG

Ruim de helft van de aangeboden auto's blijkt een teruggedraaide tellerstand te hebben. Dit is behalve het feit dat dit in Nederland verboden is ook levensgevaarlijk omdat je niet weet wat de onderhoudshistorie is. Hierdoor kunnen er tijdens het rijden gevaarlijke situaties ontstaan. Dat wil je toch niet? Kijk de hele rapportage terug op: https://opgelicht.avrotros.nl/uitzending/gemist/item/autohuis-wilmers-te-apeldoorn-verkoopt-autos-met-teruggedraaide-kilometertellers-en-verborgen-schadehistorie/

• Medewerkers N.v.t.

Tellers worden teruggedraaid.

• Betrouwbaarheid

Auto aangekocht, veel gebreken, misleidende informatie

Aangekochte auto bleek veel gebreken te hebben. Auto reed niet meer binnen een week na aankoop. Ook bleek te kilometerstand niet te kloppen, hetgeen ikzelf heb moeten uitzoeken.

Wij zijn ook opgelicht!

Ook bij onze 'nieuwe' auto is er door Wilmers geknoeid met de kilometerteller. Bij contact vervolgens veel smoesjes en leugens. Hele teleurstellende en nare ervaring!

• Betrouwbaarheid

Oplichter. Zie avrotros en google reviews

Opgelicht. Helaas. Zie alle reviews op google en avrotros

Koopt mooie Rolex van bloedgeld

Meneer koopt zonder scrupules een mooi klokje, een trofee als aandenken aan alle klanten die hij een poot heeft uitgedraaid.

• Betrouwbaarheid

goddank reviews gelezen voor aankoop

recentelijk langs geweest nav een advertentie die ik gezien had en gesprek gehad over de auto en tijdens het gesprek en bezichtiging van de auto voelde het niet goed. de auto zag er raar uit en onder de motorkap leken bepaalde dingen niet goed te zitten. gevraagd of er schade aan de auto geweest was maar nee was niet zo en ook hier bleek het om import te gaan. het hele plaatje klopte niet en thuis op onderzoek uitgegaan en contact gehad met diverse instanties in Duitsland die me een totaal andere km stand opgaven dan er in de zaak gegeven werden. Of er schade is geweest konden ze me niet vertellen maar ik zag zelf onder de motorkap bepaalde zaken die niet in orde waren. Nu kom ik op youtube toevallig dit item tegen en dacht ik: oh ja daar moet ik nog wat mee https://www.youtube.com/watch?v=HeI-nggx65c nou bij deze: ga met deze oplichters niet in zee want je hebt er een hoop ellende van !!!

Km stand wordt met 100.000 terug gedraaid

• Betrouwbaarheid

Garage Wilmers komen gemaakte afspraken niet na! Slechte en onbetrouwbare garage!!

Mijn schade auto telefonisch aan Wilmers jr verkocht. Wilmers kocht de auto na alleen foto's van de auto via het internet te hebben bekeken. Na anderhalve week zou de auto worden opgehaald en contant worden betaald, tijdstip afgesproken. Een kwartier voor dit tijdstip belt Wilmers sr mij op dat hij van de koop afzag de auto viel hem tegen. Jr had volgens sr de foto' s kennelijk niet goed bekeken en zij wilden de auto dus niet afnemen. Zeer slecht en zeer onfatsoenlijk bedrijf!! Waar gemaakte afspraken niet tellen!!

Over Autohuis Wilmers

Welkom bij Autohuis Wilmers. Bij Autohuis Wilmers bent u aan het juiste adres voor uw nieuwe Occasion. Door middel van uitermate selectief inkopen wordt hoge kwaliteit bereikt waarbij u altijd verzekerd bent van een goed onderhouden , jong en zuinige Occasion.