Heel professioneel en plezierig.

Bertil Morsink heeft twee zaken voor mij behandeld, beide tot grote tevredenheid. Bij hem had ik er meteen alle vertrouwen in en dat bleek helemaal terecht. Zijn aanpak is heel duidelijk en professioneel. Een grote plus vind ik ook zijn plezierige manier van werken. Een onaangenaam geval kan hij voor de klant ombuigen in iets positiefs.

Duidelijke communicatie.

Zeer prettige en duidelijke gesprekken. Er is ons veel uit handen genomen waar we toch geen verstand van hadden. Dat gaf ons een stukje rust.

Top Advocaat

Advocaat Bertil Morsink Heeft ons top bij gestaan in onze zaak

Bevlogen!

Bertil is een bevlogen advocaat die, als het het er te doet zijn tanden er in zet. Dit betekent ook dat, indien er twijfel is, hij dit meldt en je daarmee een spiegel voor houd. En dat is zeer te waarderen. Je kunt met recht stellen dat hij een snelle advocaat is maar dan alleen in de goede zin des woords. Niet lull'n moar poetsen!

• Betrokkenheid

Advocoeur Morsink, hartelijke begeleiding en ondersteuning

Ik voelde me gehoord en gezien en mijn zaak is naar wens opgelost.

• Betrokkenheid

Deskundig geholpen en lekker laagdrempelig, fijne combinatie!

Bertil heeft ons perfect geholpen bij het opstellen van een preferred suppliers-overeenkomst. Dat is voor ons ook geen dagelijkse kost, dus de kennis en expertise die Bertil ter tafel bracht kwamen als geroepen.

Super Advocaat

Ik ken Bertil nu meer dan 20 jaar hij heeft voor mij jaren bezig geweest met een zaak die geen andere advocaten aan durfde ook andere problemen heeft die mij geholpen en nog steeds kan ik altijd bij hem terecht heb niet alleen een goeie advocaat gevonden maar ook een goede vriend aan overgehouden

Laagdrempelige topadvocaat

Bij Bertil Morsink kon ik gewoon binnenlopen met mijn zaak, welke hij professioneel heeft opgepakt en begeleid. Altijd transparant over de te nemen stappen en de te volgen procedure. Een zaak neemt toch al vaak enkele maanden in beslag, maar door de heldere communicatie en snelle actie, hebben we het traject kort kunnen houden en de zaak succesvol kunnen afsluiten. Een absolute aanrader als advocaat!

• Betrokkenheid

Een advocaat nodig? Ga naar Bertil Morsink Advocoeur!

Dank je wel Bertil Morsink voor de vriendelijke deskundige manier waarop je ons geholpen hebt! Erg blij mee.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen!

Ik heb de heer Morsink als zeer deskundig en prettig in omgang ervaring. Stond altijd klaar voor vragen en hield mij goed op de hoogte van het verloop. Absoluut een aanrader!

• Betrokkenheid

Erg goed advies en prettige ervaring!

Bertil heeft ons enorm goed geholpen bij onze juridische vraagstukken, is betrokken en deskundig.

• Betrokkenheid

Advocaat morsink is een goeie advocaat

Ik ben blij dat ik advocaat morsink heb ingeschakeld, hij heeft de zaak perfect Geregelt, zonde hem was de zaak nog niet opgelost. Bedankt Dhr Morsink. Grs.

• Betrokkenheid

Bijzonder betrokken en erg kundig.

Ik heb advocoeur Morsink gevraagd mij te helpen bij een aantal bijzonder ingewikkelde zaken. De rust en overzicht die hij iedere keer aan de dag legde, heeft mij erg geholpen. Ook vond ik het ook erg prettig dat hij de termijnen goed in de gaten hield en zo echt als regisseur optrad. De uiteindelijke uitkomst heeft me een stuk duidelijkheid gegeven waardoor ik weer (zakelijk) verder kan.

Over Advocaatscore.nl