Persoonlijk, betrokken en onberispelijk!

De wijze waarop de voorbereiding en uitvoering van de begrafenis van onze moeder verliep is in één woord samen te vatten: voortreffelijk. Een schitterend team van medewerkers stond op elk moment voor ons klaar! Judith, Gesina, Suzan en Arjan heel hartelijk bedankt namens de familie, Johan

• Nazorg N.v.t.

Prettig contact en vertrouwd gevoel

Vanaf het eerste moment voelde het vertrouwd. Ook was het contact informeel en respectvol.

• Nazorg

neemt veel zorgen en stress uit handen

Lang verhaal kort: niet voor het eerst zaken gedaan met Atropos en wederom was ik zeer tevreden met de gang van zaken. Er komt na een overlijden ontzettend veel op je af en Stella (en haar collega Nadja) verdienen alle lof. Uiteraard zijn er zaken die je echt zelf moet afhandelen maar de dingen die Stella uit handen kon nemen werden gewoon goed en snel geregeld. En dat scheelt echt enorm veel. De bereikbaarheid was goed, er was ontzettend veel mogelijk en er werd zeer goed meegedacht. Uiterst professioneel! bedankt m.b.t. de gegeven "sterren": over de nazorg kan ik in alle eerlijkheid niets vertellen omdat ik zelf de keuze heb gemaakt om daar geen gebruik van te maken. maar stiekem ga ik er van uit dat die net zo goed is als de rest.

• Nazorg N.v.t.

Behulpzaam, laten iedereen in zijn/haar waarde, betrokken.

Flexibel, meedenkend en betrokken in een verdrietige en toch wel hectische tijd.

Soepel, alles was mogelijk

Dhr. Boelkens was geweldig! Hij kwam al zijn afspraken na. In het begin was ik bang dat hij van de regels was, maar later bleek juist dat hij heel soepel was, en alles was mogelijk. Fantastisch! Ik kan hem echt iedereen aanbevelen en dat zal ik dan ook zeker doen! Je krijgt bij hem echt het maximale aan commitment!

• Nazorg

Mooie woorden Peter. Dank je. Regels zijn er niet voor niets. Daar houden we ons aan, maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet op een prettige manier kan. Goede uitleg is belangrijk.

Over Atropos Uitvaartverzorging

Atropos Uitvaartverzorging Een famliebedrijf met 100 jaar ervaring in het bijstaan van families bij het verzorgen van uitvaarten en herdenkingen.