Super leerzaam

Op een prettig manier je verplichte bijscholing kunnen doen. Heb veel geleerd en weer opgefrist!

• naam rijschool Rijschool Jacqueline Visser

Ik vond het zeer prettig online de lessen.

Leerzaam, duidelijk en een prettige docent.

• naam rijschool Rijschool Erik

Heel erg goede begeleiding

Was heel goed. Roy weet waar hij het over heeft. Geeft duidelijk en geduldig les. Zeker een aanrader! Ga zeker vervolglessen inplannen!

• naam rijschool Roy Somer Opleidingen

top duidelijk leerzaam

via zoom weer opgefrist, ontzetten bevallen top. goed te combineren omdat het in de avonduren is . zeker aanbevelen

• naam rijschool Rijschool E achter B

Goede interactieve bijscholing

Goede bijscholing met een niet te grote groepen samenstelling, lekker interactief en door zeer ervarings deskundig gebracht.

leerzaam

Mijn eerste bijscholing.......... weer wat opgestoken!!

• naam rijschool Autorijschool Opa Jan

Top! super leerzaam!

Ik heb er veel aan gehad. Vooral de theorie toepassen in de praktijk is uniek. Zoals Roy altijd zegt kennis is geen macht als je het niet kan toepassen, toegepaste kennis is macht! Dat laat mij wel even nadenken. Dat is ook de manier hoe Roy de theorie overbrengt en dat maakt het toepassen van de theorie in de praktijk simpel. Dankjewel wel voor de leuke cursus!

• naam rijschool Rijschool Be Wise

Hele fijne ervaringen mee!

• naam rijschool Danes Rijschool

Super opleiding

Deze opleiding is UNIEK ! De opleiding is gedeeltelijk theoretisch en veel in de praktijk, wat je echt nergens anders vindt! De docenten Roy en John zijn geweldig en hebben veel ervaring welke ze zo uit de praktijk mee nemen naar de leerling toe. Na het theorie gedeelte wordt het toegepast in de praktijk, je gaat met de docent een aantal dagdelen de les auto in, daardoor leer je ook echt de lesstof toe te passen. Ik heb een top opleiding gehad en door de zeer vakkundige begeleiding ben ik nu RIS Instructeur.

• naam rijschool Autorijschool Knap

Ben erg tevreden.

Was erg tevreden! Uitleg was heel goed!

• naam rijschool Ben Moussa

Duidelijke, serieuze en goede interactieve bijscholing van Roy, met af en toe ook een lach gelukkig.

Ik heb diverse dingen geleerd tijdens de theoretische bijscholing van Roy Somer. De Bijscholing RVV heeft er voor gezorgd dat de zaken die je niet zo vaak tegen komt en wat weg zakken, weer even goed opgehaald worden en weer vers in je geheugen komen. En de Bijscholing Coaching en Feedback gaf een goed inzicht wat coaching ook alweer inhoudt. En het zet mij aan om het nog meer te gaan gebruiken. Kortom, ik ben een erg tevreden klant!

• naam rijschool Autorijschool Marleen

Prima uitgevoerd

Prima uitgevoerd

Bijscholing op een leuke, relaxte manier.

Duidelijke uitleg met leuke voorbeelden en duidelijke afbeeldingen. Ik zag online bijscholing eerst niet zo zitten maar het is 100% meegevallen. Voor herhaling vatbaar!

• naam rijschool Autorijschool Henk Nieboer

Professioneel

Roy was duidelijk en goede en duidelijke voorbeelden, iemand met kennis.

• naam rijschool Autorijschool van Dalm

Roy is een topper

Roy zorgt altijd voor een interactieve cursus. Hierdoor blijf je bij de les en weet je zeker dat je wat leert. En door het enthousiasme van Roy, wordt je zelf ook enthousiast. Dus wil je echt wat leren en niet in slaap vallen, ga dan voor je WRM-bijscholing naar Roy Somer!

• naam rijschool Verkeersschool De Vries

Roy doet echt z’n best om je wat te leren, hoe het hoort!

Via goede referenties van vrienden eerste keer bijscholing gedaan, absoluut een aanrader en ik hoef niet meer verder te zoeken voor bijscholingen! Ga zo door Roy, succes!

• naam rijschool Rijschool Snelbewijs

Heeft mij anders doen lesgeven

Top ervaring. Heeft mijn visie op rijles geven veranderd.

Leerzaam en gezellig.

Fijne manier van bijscholing en zeker leerzaam.

• naam rijschool rijschool Maud

Goed geregeld en duidelijk

Wij hebben met onze instructeurs een super leuke dag gehad met Roy. Hij legt alles duidelijk uit en weet waar hij het over heeft. Alles is goed geregeld. Datum, tijden alles netjes en overzichtelijk. Was een Gezellige dag Roy bedankt en we zien je snel weer voor een volgende WRM bijscholing. Groetjes van het team van Rijschool Nesselande

• naam rijschool Rijschool Nesselande

Iedereen heeft een eigen kijk op lesgeven

Het is mij vooral opgevallen dat er eigenlijk maar één manier is om les te geven, terwijl ik vind dat je daar vrije keuzes in moet kunnen maken. Dat er richtlijnen zijn, vind ik alleen maar goed. Maar ik vind niet dat je iemand kan dwingen om een bepaalde koers te gaan varen. En het verhaal dat leerlingen maar één ding te gelijk kunnen doen, vind ik echt niet kloppen. Je moet ze gewoon goed begeleiden en de kans geven. Toegegeven, de tijden zijn veranderd en de jongelui hebben minder feeling. Maar geduld is een schone zaak.

• naam rijschool Rijschool Lest't best

Beste Jeroen, zoals wij herhaaldelijk aangeven in de bijscholingscursussen, geven wij de tools van het op de best mogelijke manier van lesgeven mee. Deze tools zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Het blijft altijd een eigen keuze wat je met de aangereikte tools gaat doen. Succes met je rijschool. Vriendelijke groet, Roy Somer

Duidelijk verhaal goed georganiseerd

Nadruk op verschil instructie en coaching. Voor mij was belangrijkste leerpunt dat ik soms te vroeg begin met coaching

• naam rijschool Anwb rijopleiding Haaglanden

Duidelijke uitleg en leerzaam

Ik had me aangemeld voor de online wrm bijscholing , het was leuk en leerzaam . Roy is een ervaren docent en behulpzaam .

• naam rijschool The best

Leerzame cursus met leuke mensen

Erg leerzaam

• naam rijschool Verkeersschool 100%

Lekker duidelijk allemaal

Roy weet waar hij over praat heel veel ervaring.

• naam rijschool N.v.t.

Voor herhaling vatbaar

De online bijscholing bij Roy is plezierig, duidelijk en in compacte groepen, waardoor we ons als groep goed kunnen focussen op de inhoud. Ik heb de bijscholing met plezier bijgewoond en adviseer andere om hun bijscholingen ook hier bij Roy te boeken.

• naam rijschool Verkeersschool De Afrit