Ik was bij Faydor en zij doet het heel goed. Ze heeft aanda ht en zorg voor me. Ik voel me veilig bij haar.
Nuchtere behandeling. Fijn dat er direct een nieuwe afspraak werd gemaakt ipv dat ik weer naar de balie moest.
Weinig sfeer eerder kille uitstraling.
Tandarts en monhygieniste een 10. wachttijd een 1. 16:10 afspraak voor controle. 16:15 klaar perfect moest daarna wachten op mondhygieniste. pas om 16:40 aan de beurt.
Werd vriendelijk ontvangen, leuke praatje, goeie informatie ontvangen wbt onderhoud gebit
We hebben een fijne tandarts en mondhygiëniste, vriendelijke en duidelijke uitleg.
Professional
Mijn kroon was afgebroken en ik bleek een gedeeltelijke wortelkanaalbehandeling te moeten ondergaan. Lof voor de behandeling. Vrij kort erna kwam de rekening, waarvan een kwart wordt veroorzaakt door gebruik van een microscoop. Nog nooit een dergelijke kostenpost gezien. Het verwondert me wel
Goed , alleen moest lang wachten
Ik wordt altijd goed geholpen door de assistente en de arts
Graag pin betaling aan de balie voor iedereen die dat wil mogelijk maken!
Niet gewend aan het feit dat ik vooraf mijn gebit schoongemaakt krijg. Dat was bij de oude tandarts niet zo. Daar deed de tandarts het tandsteen weghalen en daarna een afspraak met de mondhygiënist. Ik denk dat dit wel fijner is aangezien mijn gebit nu vaker gereinigd zal worden op plekken waar ik zelf dat niet goed kan.
Idem
Alles ging goed
L.s. Iedere keer weer een andere tandarts en/of mondhygiënist(e). Dat is opzich nog tot daaraantoe, maar de controle en reiniging in december 2022 duurde best lang, de controle en reiniging dit jaar was kort en qua reiniging werd mijn gehemelte gepoetst ipv mijn rechter binnenzijde van mijn bovenkaak... Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn gebit over het algemeen qualitatief goed is, echter twijfel ik door middel van zo'n korte controle tijd of wel echt alles gecontroleerd en of geconstateerd is. Ik had al een slechte ervaring met de tandarts en zag er ook als een berg tegenop(vanwege in het verleden getrokken kies waar ik 3 weken lang enorme pijn van gehad heb), dus daardoor was ik ook al blij dat de behandeling zo kort duurde, echter zit ik nu wel met twijfels..... Met vriendelijke groeten, Stefan
Goed.
Heb daar niet veel over te vermelden ben tevreden. Doe geen aanbevelingen bij kennissen vrienden kan wel zegen wat mijn ervaring is. Moet die gene zelf maar weten wat die daar mee doet.
Zie hierboven
Idem
Naar de tandarts gaan is een noodzakelijk kwaad. Het liefst ging ik nooit weer heen. Het verhaal van bang zijn voor de tandarts geld voor mij zeker. Ik moet wel zeggen dat ze hun best doen om je gerust te stellen dit lukt niet altijd
goed
Geen verdere toevoegingen
De behandeling was prima
Ik vind de digitale aanmelding bij binnenkomst een onmenselijke verslechterimg van contact met de receptioniste. Een nutteloze kostenbesparing
Erg jammer van mijn tijd, nu moet ik ook nog een keer weer terug komen
PUUR Mondzorg is een groep van tandartspraktijken in Noord-Nederland met bewezen kwaliteit in mondzorg. En we zijn veel meer dan dat. Want dankzij een goede samenwerking en onze omvang kunnen we meer specialistische diensten aanbieden en je nog beter begeleiden. Zo houd je een gezonde mond en een gaaf gebit. En als het aan ons ligt je leven lang.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.