Super klantvriendelijk en behulpzaam. Houden woord; leveren kwaliteit

Ik heb nog maar zelden meegemaakt dat een onderneming zo meeleeft en probeert alle problemen op te lossen. Zelfs als je daar zelf (deels) debet aan bent. Een aanrader en een grote pluim voor Prezon

Top bedrijf

Ben zeer tevreden over Prezon van A tot Z Ze doen wat ze beloven , werken netjes en lossen problemen op als er zijn.

Heel professioneel

Al bij het eerste contact merkten wij dat Prezon erg professioneel is. Meteen bij de bespreking kregen wij een prijsopgaaf, dus niet nog een week wachten op een offerte. Ze konden ook vrij snel starten, dat vonden wij ook erg fijn. Zowel de elektricien als de dak monteurs waren erg beleefd en werkten erg snel. Binnen 2 dagen zijn bij ons 46 panelen geïnstalleerd. Wij bevelen Prezon absoluut aan!

Wij zijn zeer tevreden over het advies, de werkzaamheden

In begin november 2021 geplaatst dus het rendement moet nog komen. Op zonnige dagen zien we dan ook direct resultaat. Prezon duurzaam beveel ik zeer zeker aan. Ook de BTW regeling is perfect geregeld

Top installatie bedrijf

Kwaliteit, vakmanschap en zeer prettige werknemers. Zeer tevreden over de plaatsing en de afwerking en goede informatie/uitleg over het systeem. Bovendien de aanvraag voor de BTW teruggave te regelen. Wat kan je nog meer wensen !!

Snel geleverd en geïnstalleerd!

Netjes geïnstalleerd. Kan ze aanbevelen!

Toppers van eerste gesprek t/m oplevering

Eindelijk een bedrijf dat hun woorden ook daden maakt , wat je niet vaak meer meemaakt. De jongens hard gewerkt oplossing gericht en meedenkend in overleg. En de electricien zeker niet vergeten gaat niet weg voor dat alles het doet. Mannen een hele dikke duim van ons complimenten.

vriendelijke en deskundige, teamplayers

Ze zijn deskundig, ervaren en werken als team zeer goed met elkaar en ook samen met de klant. Ze nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden en uit te leggen. Kortom: zeer tevreden, top bedrijf!

Werken snel en netjes

nadat we goedkeurig hebben gegeven werd er gelijk doorgeschakeld en binnen 4 weken lagen ze erop alles ging netjes en vlot en dachten mee met wat mooi een netjes aan zou zien dus erg tevreden

Goed teamwork

Op de afgesproken dag konden de panelen niet geplaatst worden omdat het dak bevroren was. 2 dagen later kon dat wel en zijn ze alsnog geplaatst. Fijn dat ik geen weken moest wachten Er wordt door de installateurs goed overlegd over hoe en wat waardoor er een juiste oplossing gevonden is voor de voeding vanuit de meterkast naar het dak.

Goeie ervaring

Ik heb in november zonnepanelen laten plaatsen Heel tevreden hier over. Netjes gewerkt door de monteurs Alleen zouden ze nog de volgende dag wat afmaken wat ze tekort kwamen .maar zijn helaas niet meer geweest. Ik heb wel alle vertrouwen erin dat ze dat nog wel een keer komen doen. Voor de rest tevreden

Degelijk werk afgeleverd volgens van te voren gemaakte afspraken.

Er moest wel veel heen en weer gebeld en gemaild worden om het te krijgen zoals gewenst, maar die contacten verliepen wel heel plezierig. Ook de mensen die alles aanlegden en plaatsten waren heel voorkomend en vriendelijk, maar bovenal deskundig. Op dit moment leveren de panelen nog niet veel op, maar ja het is winter en de zon schijnt niet of nauwelijks. Misschien dat Prezom daar nog wat aan doen…..

Bij te veel wind moet betere afstemming met de klant zijn.

Op zich vriendelijke monteurs maar soms iets beter zaken moeten inschatten ten aanzien van weersomstandigheden en krachten op dakpannen. Nu veel schade aan dakpannen opgelopen, zo'n 40 kapotte. Men denkt zeker wel mee om naar tevredenheid dit op te lossen, maar zou vooraf dit al kunnen voorkomen door beter nadenken. Dit om later achter dakpannen aan te moeten. Bij harde wind niet toch het dak op gaan en dakpannen liever even verwijderen voor een looppadje en deze later terugplaatsen. Dit scheelt achteraf weer heen en weer bellen en extra moeite om achter dakpannen aan te gaan die soms moeilijk te krijgen zijn en soms zeker erg duur kunnen zijn. Ook scheelt dit weer tijd voor de mannen zelf om weer extra terug te moeten terugkomen en de klant wederom thuis te laten zijn. Ook moet men als standaard een degelijk kastje voor de installatie automaat beveiliging toepassen met wartels voor de invoering van kabels. Het wattpiekvermogen van mijn in eerste instantie geleverde vermogen bleek niet te kloppen met wat de offerte in eerste instantie aangaf. Dit werd door zelf tijdig te kijken naar wat op de panelen stond door mij als klant opgemerkt. Monteurs kijken hier niet naar. Dit leverde weer vertraging op met installatie weken later. Ik zou Prezon nog zeker toch wel aanbevelen, maar raad als klant aan om er bij te blijven en zelf altijd goed mee te denken en op te blijven.letten of wat geleverd moet worden ook geleverd is. De verkoper doet zeker zijn best qua tijd om je te woord te staan en om een goede offerte uit te brengen. Blijf altijd zelf goed meedenken en blijf doorvragen

keurige vriendelijk medewerkers

Snel geregeld en vakbekwaam geïnstalleerd

Excellent!

Fast, on time, nice installation without visible cables, friendly and helpful staff

Werd goed werk geleverd

Het begon iets minder bij ons. Kwamen niet op de afgesproken tijd. Na gebeld te hebben werd medegedeeld dat ze nog een onderdeel moesten halen. Jammer dat wij zelf moesten bellen en niet gebeld werden. Maar eenmaal aangekomen gingen ze meteen aan het werk. En hebben het echt super gedaan!!! Dat maakte het zeker goed. Ook werden vragen over de panelen goed beantwoord. En namen er de tijd voor.

Alles 1 dag geplaatst vriendelijke monteurs

Goede service alleen zorgen dat je duidelijke afspraken maakt en op papier zet

Goed geplaats prima geinstaleerd

Door de veranderde maten van de zonnepanelen van betere kwaliteit als die in eerste instantie geleverd zou worden konden er ipv van 17 maar 16 panelen geplaatst worden. Dit is niet in de verkoopfase gezien maar is heel netjes door de monteurs op de dag van plaatsing uitgelegd. Het plaatsen van de panelen en aanleggen van de elektrische installatie zijn zeer vakkundig gedaan. Verder zijn we heel tevreden wat deze panelen opwekken. Op wat kleine zaken na zijn we tevreden over het eindesultaat.

Een mooie en nuttige investering

De aanleg van het geheel was volgens de gemaakte planning. In 1 dag is .het geheel aangelegd. Een goed werkend systeem

Prima zaak en alles goed geregeld.

Na ontvangst van de offerte telefonisch contact gehad met Prezon. Alles nog een keer doorgenomen en binnen 2 weken een werkend systeem op mijn dak. Echt super service!

Goed betrouwbaar

Jongens werken snel en goed Vooral Ibrahim de elektricien weet waar hij over praat . zeer nette monteur Alles ligt netjes op het dak Binnen 1week

Zeer prettige ervaring

We zijn erg tevreden over de manier waarop we zijn geholpen door Prezon. Over de bereidwilligheid tot meedenken, de helderheid van de offerte en de werkzaamheden op de dag van plaatsing zijn we zeer tevreden. Kortom, een aanrader voor wie zonnepanelen wil aanschaffen.

Geweldig bedrijf met kennis van Techniek en eigen installateurs

Prezon Duurzaam levert kwaliteit met Bauer Glas/Glas panelen. Hoger rendement en duurzamer met 30 jaar fabrieksgarantie. Nu de zon lekker schijnt wordt echt duidelijk dat ik een goeder keuze heb gemaakt. Helemaal top, ik geef dit bedrijf een dikke 10 !!

Helemaal top

Goede kwaliteit Duitse panelen, keurige prijs, vriendelijke contacten, vlotte levering en plaatsing, terugvorderen BTW wordt voor je geregeld. Bij plaatsing bleek onderdeel omvormer niet aanwezig. Nog dezelfde dag kwam installateur het onderdeel brengen en plaatsen. En het was 2e Pinksterdag! Ik kan Prezon iedereen aanraden.

Ik heb een goede ervaring

Vanaf het begin zij hebben geprobeerd mij goede advis geven en hulpen met een beslissing. Binnen enkele uren zij hebben instalatie van zonnepanelen klaar gemaakt.