Prima planning, fijne en aardige monteurs, afwerking kan beter.

Alles verliep zoals afgesproken. Duidelijke uitleg van de monteurs die zeer vriendelijk waren. Over de afwerking ben ik niet helemaal tevreden en ik hoop dat Prezon mij hierover nog eens contacteert zodat ik 1 en ander kan toelichten.

Prima bedrijf

Offerte binnen enkele dagen binnen. Duidelijke antwoorden op vragen en binnen 8 weken geplaatst. Keurige en vriendelijke monteurs. Zeker aan te bevelen.

Product prima, planning vreselijk slecht

Na de aanvraag van de offerte wordt je gebeld over de mogelijkheden. Ik had zelf al het nodige vooronderzoek gedaan en wist precies wat ik wilde. Qua aankoopadvies kan ik geen oordeel geven. Omdat ik absoluut geen zichtbaar leidingwerk door het huis of over de voorgevel wilde heb ik een schouw aangevraagd. Dit word alleen gedaan na ondertekening offerte... beetje vreemd als je nog niet weet of het wel of niet mogelijk is. Werd wel netjes gewezen op de 14 dagen bedenktijd, waarbinnen de schouw ook werd gepland. Na akkoord afspraak voor plaatsen om 9.00 uur toegezonden gekregen, dit viel op een dag waarop ik in de avond afspraken had staan. Dus bij de schouw nagevraagd of ze wel voor 16.00 uur klaar zouden zijn. Dat was geen enkel probleem! Dat pakte even wat anders uit... om 8.00 uur telefoon, de werkvoorbereider, de ploeg komt een half uurtje later. Oké dus ik kan ze om half tien verwachten... uhh, nou 10.00 uur, 10.30 uur. Ik nogmaals gevraagd hoe laat ze dan klaar zijn. Tussen 16.00 en 17.00, waarbij ik heb aangegeven dat ik hoopte dat het dan rond 16.00 uur zou zijn, gezien de afspraken. 10.30 uur kwam, geen ploeg.. Werkvoorbereider om 11.00 uur maar eens gebeld, want het werd nu allemaal wel heel krap. Werd niet opgenomen, SMS gestuurd maar die werd ook niet beantwoord. Kantoor gebeld om 11.30 uur... Ik ga het voor u navragen. Teruggebeld de ploeg is er over een uur... 12.30 uur geen ploeg, 13.00 uur geen ploeg, 13.30 uur nog steeds geen ploeg, 13.40 uur komen ze pas aan. Op de jongens niets aan te merken, die hebben voor zover ik kan beoordelen prima werk geleverd en er voor gezorgd dat zij om 17.00 uur klaar waren. Over de planning ben ik echt absoluut niet te spreken. Ik vind het geen stijl dat je zo met je klanten omgaat en ze vervolgens ook niet op de hoogte houdt als de boel uitloopt. Als er file is o.i.d. alle begrip voor de vertraging, maar nu zijn ze gewoon eerst ergens anders naartoe gestuurd.

Alles ging perfect. Van offerte tot en met levering. Goede afspraken die keurig werden nagekomen en keurig werk afgeleverd.

Uitstekende service

Redelijk snelle levering 6 weken) nadat de offerte door ons werd goedgekeurd. Vragen van ons werden door kantoor netjes beantwoord. De zonnepanelen en installatie in huis zijn keurig netjes afgeleverd. Medewerkers waren netjes en beantwoorden onze vragen. Ruimden keurig netjes alles op. Na installatie werd alles samen met ons nagelopen. Ook fijn dat de vogelbescherming die wij hadden besteld, maar was vergeten in de loop van de dag werd nagebracht. Prima service.

Prima zaak komen hun afspraken gewoon zoals het hoort na

Monteurs werken zeer netjes,zeer klant vriendelijk en beleeft en hebben een oog voor veiligheid wat met dit soort klussen ook van belang is. Na afleveren installatie getest en alle afval op geruimd. Was geen haast klus,prima werk zo. Zeker aan te bevelen.

Achteraf tevreden.

Communicatie tussen monteurs en planning kan beter! Lang wachten op monteurs en geen info over exacte tijden.

Snelle offerte en snelle levering

Offerte was snel in huis en omdat mijn klus niet zo groot was (6 panelen op mijn schuur) konden ze ook snel geplaatst worden. Het waren ook kundige en vriendelijke monteurs.

Na 3 dagen een passende offerte, zijn thuis komen kijken en legplan besproken en na 6 weken door 3 vakkundig personen gelegd

Duidelijke en heldere communicatie

Offerte aangevraagd bij Prezon en binnen 6 weken liggen de zonnepanelen al op ons dak energie op te wekken! Super snel, nette medewerkers. Monteurs vroegen om een stofzuiger, mijn man gaf aan dit zelf wel te doen, maar... nee hoor: we leveren schoon op mijnheer! Dat is nog eens klantvriendelijk toch. Kortom: zeer tevreden

heldere communicatie, klantvriendelijk personeel

Alles is volgens afspraak gedaan.

Mijn ervaring is positief

Mijn ervaring is positief. Snel geleverd en goed geïnstalleerd. Ook tevreden over de voorlichting. Communicatie zou echter beter kunnen, er kwamen 2 personen i.p.v. 3 en het was een verrassing dat de installateurs geen Nederlands spraken.

Perfect en snel geregeld

Perfect geregeld en volledig volgens afspraak.

Snelle en goede service

Onlangs een vrijblijvende offerte aangevraagd bij Prezon, binnen enkele dagen kregen we al een belletje en hebben we onze wensen besproken kort daarna heel snel de offerte. Na een prettig gesprek en akkoord op de offerte een super snelle installatie datum. Wij zijn super tevreden over Prezon, het technische team en het dak team werken goed samen en weten waarover ze praten. Alles werd haar fijn uitgelegd en ingeregeld. Dus met andere woorden een top ervaring met Prezon en wij gaan nu genieten van onze zonnepanelen. Bedankt Prezon.

Uitstekend werk geleverd vanaf offerte tot installatie

Prezon heeft ons goede en deskundige adviezen gegeven. Duidelijke informatie en communicatie tijdens het gehele proces. Het goede gevoel wat wij bij Prezon kregen, hebben zij volledig waargemaakt. Enorm professioneel!

Geweldig!!

Via internet in contact gekomen met Prezon. Na een digitale informatieaanvraag binnen 3 dagen een offerte mogen ontvangen. Aangezien ik graag face to face zaken doe, op maandagochtend onaangekondigd een bezoek gebracht aan Prezon. Daar werd ik buitengewoon vriendelijk ontvangen en er was alle tijd voor uitleg van de diverse systemen en het bekijken/bespreken van producten en mogelijkheden voor het schuine -en het platte dak. Na een fijn gesprek met Ibrahim Seme ter plaatse de opdracht aan Prezon gegund. Acht weken later zouden de panelen gelegd worden en de installatie compleet gerealiseerd worden, echter lukte het in eerste instantie niet om het digitaal gemaakt 'legplan' daadwerkelijk te realiseren. Maar uiteindelijk hebben de mannen van Prezon een schitterende oplossing bedacht. (dank ook aan de meedenkers van de binnendienst) Wij zijn méér dan tevreden over Prezon en zullen jullie dus ook graag aanbevelen!! Prezon medewerkers, BEDANKT!

Top service!

Op dinsdag 19 juli de heetste dag van jaar stonden 3 toppers voor de deur. Ik had het heel goed begrepen als ze niet waren gekomen, maar ze stonden er toch. Na installatie van de zonnepanelen kregen we duidelijk uitleg over wat we moesten weten. In een woord GEWELDIG!!!

Duidelijk snel en betrouwbaar!

Goede service,! Ze zouden 09.00 begin maar dit werd 10.00 en werd netjes door de installateurs op de hoogte gebracht. Panelen worden netjes geplaatst en geïnstalleerd. En wat je moet weten wordt duidelijk uitgelegd! Zonnepanelen worden betaald uit bouwdepot(Svn), dit kan wat langer duren en dit is voor hun geen probleem. De teruggave van de btw is meteen na installatie opgestart door Prezon. Zeer tevreden over alles en het contact met Prezon! Zeer tevreden over alles.

prima service

Geweldige ervaring met de uitvoerders en flexibele opstelling op veranderende omstandigheden

Bedrijf dat snel en goed communiceert, heldere afspraken maakt en ook nakomt. Geweldig

Na een heel slechte ervaring met Roozendaal Solar uit Uden die geen enkele afspraak nakomt en niet communiceert is Prezon een ware verademing. Nav een door mij gestelde vraag duidelijke uitleg en werd ik 's-middags teruggebeld dat ze een aanbod hadden om binnen 1 week !!!!!!!!! 48 panelen te leveren, te monteren en te installeren, waar Roozendaal Solar dat 2 maanden lang verzekerde en beloofde maar tot 4x niet nakwam. Op de afgesproken dag zelf met 3 vriendelijke en deskundige mannen aan de slag. Ze namen allemaal rustig de tijd om alles uit te leggen en toe te lichten. ook een rekenfout in het legplan van Roozendaal Solar hebben ze deskundig opgelost. Ik ben helemaal tevreden en raadt Prezon dan ook iedereen aan. Goede, snelle, duidelijke communicatie, afspraken nakomen en service boven verwachting. Zeker in deze tijd van drukte, tekorten en cowboys een hele prettige ervaring en ben super tevreden.

netjes gewerkt op afgesproken tijd.

Vriendelijke mensen. mooi op afgesproken tijd aanwezig. netjes t afval mee genomen. tevreden,

Absolute topper in zonnepanelen!

Mijn ervaring met Przon is uitsluitend positief. Na weken van onderzoek en goed vergelijken besloot ik met Prezon in zee te gaan. Gisteren zijn hier 12 SunPower Maxeon panelen en een nieuwe groepenkast geplaatst. In volle zon en met een temperatuur van 28 graden hebben de installateurs de panelen geplaatst, zonder pauzeren bijna 12 uur gebikkeld. Panelen werden op 4 lokaties worden gelegd en gekoppeld (schuin dak, dakkapellen, aanbouw en schuur). Panelen secuur geplaatst, kabels keurig weggewerkt, alles werkend opgeleverd. Vandaag liepen de eerste opgewekte kilowattjes al binnen, ondanks bewolking al meer dan ik had verwacht. Dus werd ik er ook opgewekt van! Uitgebreid rapport van oplevering ontvangen met de factuur, die uiteraard direct is voldaan, afspraak is afspraak. Dat laatste is ook een pluspunt bij Prezon: eerst leveren, dan pas betalen. Geen risico's voor de klant. Kortom: wij zijn zeer tevreden en kunnen Prezon van harte aanraden.

Goed advies gekregen en prima materialen gebruikt.

Tijdens het offerte traject prima advies gekregen, mede daardoor is de offerte snel door mij omgezet in een opdracht. Tijdens de installatie is er goed overleg geweest over de mogelijkheden en de onmogelijkheden, er waren wel wat onduidelijkheden maar die zijn in overleg opgelost. Na installatie is er een schouwing geweest of eea is uitgevoerd en aangesloten volgens offerte en volgens de norm. Goed gedaan, wij zijn blij met de panelen en met Prezon !!.

Duidelijke afspraken

Onze ervaring met Prezon is zeer positief. De offerte was duidelijk zonder extra (verborgen) kosten. Installatie verliep vlekkeloos en de installateurs en elektricien waren zeer klantvriendelijk.

Professioneel en vriendelijk personeel

Wij zijn zeer goed geholpen met zowel de voor informatie, de installatie en de afwerking. Top bedrijf met zeer kundig personeel !