duidelijk, snel en klantvriendelijk,

Prezon reageert snel op emailcontact. vragen worden goed beantwoord. Snelle montage, netjes gewerkt. Een kabel die niet netjes in een kabelgootje was bevestigd , was binnen 24 uur hersteld.

IK HAD DIT NIET VERWACHT

UITSTEKEND WERK VERRICHT DOOR PREZON, AANRADEN DOE HET GEWOON BIJ PREZON. BESTE MENSEN GA NIET VERDER ZOEKEN. MIJN VERTROUWEN BIJ PREZON IS HOOG. MENSEN ZIJN AARDIG GEEN KLACHTEN PRIMA WERK AFGELEVERD, IK DANK U EN DE MEDEWERKERS.

Goed en tevreden

Alles is soepel verlopen, alles netjes aangesloten en werkend. Aardige monteurs en elektricien.

Prezon is een goed werkende snelle organisatie

Binnen een maand na aanvraag hadden wij wat we wilde hebben en de panelen en de aansluiting van onze 10 panelen was binnen een halve dag geregeld.

De monteurs hebben netjes gewerkt.

De monteurs hebben hun werk netjes afgeleverd.

Tevreden klant

Eén van de weinige bedrijven die snel reageerde met een offerte en contact aansluitend. Na het tekenen van de offerte (na enige aanpassingen) was plaatsing binnen 2 maanden al mogelijk. Er is geen schouw geweest. De installatie verliep erg soepel ondanks de grote klus (27 panelen op een lastig dak icm een nieuwe meterkast). Er konden in eerste instantie 3 panelen minder geplaatst worden tov de tekening maar hier is alsnog, in overleg met ons, een andere locatie op het dak voor gevonden. De medewerkers waren erg klantvriendelijk en deskundig. Na de installatie werden we gebeld door de eigenaar om te bespreken of alles naar wens was. Kortom een tevreden klant in een toch wel ietwat overspannen markt.

Er is ruimte voor verbetering

De plaatsing van mijn panelen ging niet helemaal soepel. De installatie start een uur later dan was afgesproken, maar Prezon had mij hierover gebeld. Helaas blijkt dat de paneelverdeling op het dak niet volgens tekening mogelijk is, 5 zuid, 5 oost wordt nu 4 zuid en 6 oost. Dat was een grote teleurstelling, want hierdoor heb ik nu minder opbrengst. Een schouw vooraf had dit kunnen voorkomen, maar daar was geen tijd, lees capaciteit voor. Dan de bekabeling naar de meterkast, die kon niet anders dan buitenlangs de gevel, terwijl gezegd was binnendoor heeft de voorkeur. Vervolgens werd er getracht een gat door de fundatie/zijgevel te boren om in de kruipruimte te kunnen komen. Na 4 pogingen en even zovele gaten bleek de boor daarvoor tekort. Vervolgens zou het gat onder de voordeurdrempel geboord worden. Ik ging hier met tegenzin mee akkoord onder voorwaarde dat er een grondkabel zou worden gebruikt. Die is bij de bouwmarkt gehaald worden. In de meterkast kon de monteur de groepenkast van Attema niet open krijgen, na lang wrikken lukt het uiteindelijk wel, hierbij is wel een stukje plastic vanaf gebroken. Bij een check op het dak viel mij op dat er rommel onder de panelen was achtergebleven zoals kabelhulzen en plastic zakjes. Ook de bekabeling achter de panelen ziet er rommelig uit, een beetje kabelgeleiding zou geen kwaad kunnen. Uiteindelijk werkt de installatie naar behoren, maar Prezon kan nog wat aan kwaliteitsverbetering doen. Prezon heeft contact met mij opgenomen n.a.v. mijn primaire review en beloofd men o.a. compensatie voor de gemiste opbrengst.

goed geholpen met pc en alles ingevult

snel geïnstalleerd app werk btw teruggave is geregeld

Zéér tevreden van begin tot het eind top

Ik heb dit bedrijf als zeer prettig ervaren, ik heb een eerlijk advies gekregen en een duidelijke offerte hierdoor was mijn keuze vrij vlot gemaakt. Vandaag volgens afspraak de Bauer panelen geplaatst door een zeer kundige en prettige werk mannen. Zou ik dit bedrijf adviseren … jazeker zonder twijfel! De App werkt perfect en de kundigheid bij het online instellen was zo gepiept.

prima ervaring met het personeelvan Prezon

De aanvraag voor panelen gaat bij Prezon prima, maar hetzelfde als bij een ieder ander, daarover geen klacht dat is goed, maar ik ben wel te spreken over de installeurs, ze werken zeer netjes en zijn bijna extreem beleefd. Ik kan dit bedrijf bij een ieder aanbevelen. Wat betreft de nazorgen de BTW terug gafe die Prezon regelt kan ik nog niets zeggen, nazorg hoop ik niet nodig te hebben, BTW moet nog geregeld worden.

Blij met mijn panelen!!

Heldere communicatie, net werk geleverd, na het offertetraject had ik binnen een maand de panelen op het dak liggen. Offerte via mail en telefoon gekregen, geen huisbezoek dus. Panelen zijn keurig conform offerte gelegd. Nette jongens die de installatie deden. Kortom: heel blij mee.

Het voortraject ging niet helemaal vlekkeloos, dit had ook te maken ons lastige dak. het was lastig om een goed legplan te maken. Maar dit is allemaal netjes opgelost. De monteurs die de panelen hebben geïnstalleerd en de meterkast hebben aangelegd waren erg beleefd/vriendelijk en kundig. Bij de installatie hebben ze nog een ander legplan voorgesteld waardoor het beter/netter is komen te liggen. Ook de mensen op kantoor zijn er vriendelijk aan de telefoon. Ik heb de panelen nog maar een paar dagen en weet dus nog niets over de opbrengst of dat een beetje klopt met de berekening, maar dat zal vast ook wel goed zijn. Al om al tot nu toe erg tevreden

Netjes en kundig

Ze weten wat ze doen. Ze zoeken naar oplossingen en werken kundig alles af. Aan eind nemen ze alles mee en ruimen alles op.

Zeer professioneel aangeboden en netjes gewerkt

Duidelijke offerte en uitleg van de voordelen van kwalitatief betere panelen tov. standaard panelen. Meer dan tevreden met de nette installatie en vooral het waarmaken van de zon-opbrengst!!

Geweldige service

Ben zeer positief over dit bedrijf. Alles ging soepel en hebben vakkundig werk geleverd.

Goede service, deskundig personeel

Na eerst de panelen niet helemaal volgens legplan geïnstalleerd te hebben, Werd dit later keurig hersteld. Goede telefonische nazorg.

Zeer prettige medewerkers. Prima uitleg van de werkzaamheden Goede controle na oplevering

Top medewerkers,electomonteur was niets teveel

De hoofdzekering sloeg eruit maar de monteur heeft alles adequaat opgelost en ging zelfs bij de buren alles doormeten

Vakmensen

Goede en snelle service

Goed geregeld

Goed en snel geregeld.

Super klantvriendelijk en behulpzaam. Houden woord; leveren kwaliteit

Ik heb nog maar zelden meegemaakt dat een onderneming zo meeleeft en probeert alle problemen op te lossen. Zelfs als je daar zelf (deels) debet aan bent. Een aanrader en een grote pluim voor Prezon

Top bedrijf

Ben zeer tevreden over Prezon van A tot Z Ze doen wat ze beloven , werken netjes en lossen problemen op als er zijn.

Heel professioneel

Al bij het eerste contact merkten wij dat Prezon erg professioneel is. Meteen bij de bespreking kregen wij een prijsopgaaf, dus niet nog een week wachten op een offerte. Ze konden ook vrij snel starten, dat vonden wij ook erg fijn. Zowel de elektricien als de dak monteurs waren erg beleefd en werkten erg snel. Binnen 2 dagen zijn bij ons 46 panelen geïnstalleerd. Wij bevelen Prezon absoluut aan!

Wij zijn zeer tevreden over het advies, de werkzaamheden

In begin november 2021 geplaatst dus het rendement moet nog komen. Op zonnige dagen zien we dan ook direct resultaat. Prezon duurzaam beveel ik zeer zeker aan. Ook de BTW regeling is perfect geregeld

Top installatie bedrijf

Kwaliteit, vakmanschap en zeer prettige werknemers. Zeer tevreden over de plaatsing en de afwerking en goede informatie/uitleg over het systeem. Bovendien de aanvraag voor de BTW teruggave te regelen. Wat kan je nog meer wensen !!