Perfect en snel geregeld

Perfect geregeld en volledig volgens afspraak.

Snelle en goede service

Onlangs een vrijblijvende offerte aangevraagd bij Prezon, binnen enkele dagen kregen we al een belletje en hebben we onze wensen besproken kort daarna heel snel de offerte. Na een prettig gesprek en akkoord op de offerte een super snelle installatie datum. Wij zijn super tevreden over Prezon, het technische team en het dak team werken goed samen en weten waarover ze praten. Alles werd haar fijn uitgelegd en ingeregeld. Dus met andere woorden een top ervaring met Prezon en wij gaan nu genieten van onze zonnepanelen. Bedankt Prezon.

Uitstekend werk geleverd vanaf offerte tot installatie

Prezon heeft ons goede en deskundige adviezen gegeven. Duidelijke informatie en communicatie tijdens het gehele proces. Het goede gevoel wat wij bij Prezon kregen, hebben zij volledig waargemaakt. Enorm professioneel!

Geweldig!!

Via internet in contact gekomen met Prezon. Na een digitale informatieaanvraag binnen 3 dagen een offerte mogen ontvangen. Aangezien ik graag face to face zaken doe, op maandagochtend onaangekondigd een bezoek gebracht aan Prezon. Daar werd ik buitengewoon vriendelijk ontvangen en er was alle tijd voor uitleg van de diverse systemen en het bekijken/bespreken van producten en mogelijkheden voor het schuine -en het platte dak. Na een fijn gesprek met Ibrahim Seme ter plaatse de opdracht aan Prezon gegund. Acht weken later zouden de panelen gelegd worden en de installatie compleet gerealiseerd worden, echter lukte het in eerste instantie niet om het digitaal gemaakt 'legplan' daadwerkelijk te realiseren. Maar uiteindelijk hebben de mannen van Prezon een schitterende oplossing bedacht. (dank ook aan de meedenkers van de binnendienst) Wij zijn méér dan tevreden over Prezon en zullen jullie dus ook graag aanbevelen!! Prezon medewerkers, BEDANKT!

Top service!

Op dinsdag 19 juli de heetste dag van jaar stonden 3 toppers voor de deur. Ik had het heel goed begrepen als ze niet waren gekomen, maar ze stonden er toch. Na installatie van de zonnepanelen kregen we duidelijk uitleg over wat we moesten weten. In een woord GEWELDIG!!!

Duidelijk snel en betrouwbaar!

Goede service,! Ze zouden 09.00 begin maar dit werd 10.00 en werd netjes door de installateurs op de hoogte gebracht. Panelen worden netjes geplaatst en geïnstalleerd. En wat je moet weten wordt duidelijk uitgelegd! Zonnepanelen worden betaald uit bouwdepot(Svn), dit kan wat langer duren en dit is voor hun geen probleem. De teruggave van de btw is meteen na installatie opgestart door Prezon. Zeer tevreden over alles en het contact met Prezon! Zeer tevreden over alles.

prima service

Geweldige ervaring met de uitvoerders en flexibele opstelling op veranderende omstandigheden

Bedrijf dat snel en goed communiceert, heldere afspraken maakt en ook nakomt. Geweldig

Na een heel slechte ervaring met Roozendaal Solar uit Uden die geen enkele afspraak nakomt en niet communiceert is Prezon een ware verademing. Nav een door mij gestelde vraag duidelijke uitleg en werd ik 's-middags teruggebeld dat ze een aanbod hadden om binnen 1 week !!!!!!!!! 48 panelen te leveren, te monteren en te installeren, waar Roozendaal Solar dat 2 maanden lang verzekerde en beloofde maar tot 4x niet nakwam. Op de afgesproken dag zelf met 3 vriendelijke en deskundige mannen aan de slag. Ze namen allemaal rustig de tijd om alles uit te leggen en toe te lichten. ook een rekenfout in het legplan van Roozendaal Solar hebben ze deskundig opgelost. Ik ben helemaal tevreden en raadt Prezon dan ook iedereen aan. Goede, snelle, duidelijke communicatie, afspraken nakomen en service boven verwachting. Zeker in deze tijd van drukte, tekorten en cowboys een hele prettige ervaring en ben super tevreden.

netjes gewerkt op afgesproken tijd.

Vriendelijke mensen. mooi op afgesproken tijd aanwezig. netjes t afval mee genomen. tevreden,

Absolute topper in zonnepanelen!

Mijn ervaring met Przon is uitsluitend positief. Na weken van onderzoek en goed vergelijken besloot ik met Prezon in zee te gaan. Gisteren zijn hier 12 SunPower Maxeon panelen en een nieuwe groepenkast geplaatst. In volle zon en met een temperatuur van 28 graden hebben de installateurs de panelen geplaatst, zonder pauzeren bijna 12 uur gebikkeld. Panelen werden op 4 lokaties worden gelegd en gekoppeld (schuin dak, dakkapellen, aanbouw en schuur). Panelen secuur geplaatst, kabels keurig weggewerkt, alles werkend opgeleverd. Vandaag liepen de eerste opgewekte kilowattjes al binnen, ondanks bewolking al meer dan ik had verwacht. Dus werd ik er ook opgewekt van! Uitgebreid rapport van oplevering ontvangen met de factuur, die uiteraard direct is voldaan, afspraak is afspraak. Dat laatste is ook een pluspunt bij Prezon: eerst leveren, dan pas betalen. Geen risico's voor de klant. Kortom: wij zijn zeer tevreden en kunnen Prezon van harte aanraden.

Goed advies gekregen en prima materialen gebruikt.

Tijdens het offerte traject prima advies gekregen, mede daardoor is de offerte snel door mij omgezet in een opdracht. Tijdens de installatie is er goed overleg geweest over de mogelijkheden en de onmogelijkheden, er waren wel wat onduidelijkheden maar die zijn in overleg opgelost. Na installatie is er een schouwing geweest of eea is uitgevoerd en aangesloten volgens offerte en volgens de norm. Goed gedaan, wij zijn blij met de panelen en met Prezon !!.

Duidelijke afspraken

Onze ervaring met Prezon is zeer positief. De offerte was duidelijk zonder extra (verborgen) kosten. Installatie verliep vlekkeloos en de installateurs en elektricien waren zeer klantvriendelijk.

Professioneel en vriendelijk personeel

Wij zijn zeer goed geholpen met zowel de voor informatie, de installatie en de afwerking. Top bedrijf met zeer kundig personeel !

Snel en Goed maar het kan ietsje beter

Natuurlijk is elk dak verschillend, maar de mannen van Prezon leggen binnen een paar uur op de schuine en platte daken en sluiten de panelen aan op de meterkast. Echt prima. Waar men tegen aanliep was er geen schouw had plaatsgevonden waardoor er geïmproviseerd moest worden. Er was daardoor wat vertraging. Ons advies aan Prezon is: Doe altijd een schouw, bepaal samen met de klant het legplan, zodat meteen ook de vast lopers inzichtelijk worden en de klant begrijpt hoe en waarom de configuratie van de panelen niet zoals hij verwacht plaats kan vinden. Het voorkomt ergernis en vertraging.

duidelijk, snel en klantvriendelijk,

Prezon reageert snel op emailcontact. vragen worden goed beantwoord. Snelle montage, netjes gewerkt. Een kabel die niet netjes in een kabelgootje was bevestigd , was binnen 24 uur hersteld.

IK HAD DIT NIET VERWACHT

UITSTEKEND WERK VERRICHT DOOR PREZON, AANRADEN DOE HET GEWOON BIJ PREZON. BESTE MENSEN GA NIET VERDER ZOEKEN. MIJN VERTROUWEN BIJ PREZON IS HOOG. MENSEN ZIJN AARDIG GEEN KLACHTEN PRIMA WERK AFGELEVERD, IK DANK U EN DE MEDEWERKERS.

Goed en tevreden

Alles is soepel verlopen, alles netjes aangesloten en werkend. Aardige monteurs en elektricien.

Prezon is een goed werkende snelle organisatie

Binnen een maand na aanvraag hadden wij wat we wilde hebben en de panelen en de aansluiting van onze 10 panelen was binnen een halve dag geregeld.

De monteurs hebben netjes gewerkt.

De monteurs hebben hun werk netjes afgeleverd.

Tevreden klant

Eén van de weinige bedrijven die snel reageerde met een offerte en contact aansluitend. Na het tekenen van de offerte (na enige aanpassingen) was plaatsing binnen 2 maanden al mogelijk. Er is geen schouw geweest. De installatie verliep erg soepel ondanks de grote klus (27 panelen op een lastig dak icm een nieuwe meterkast). Er konden in eerste instantie 3 panelen minder geplaatst worden tov de tekening maar hier is alsnog, in overleg met ons, een andere locatie op het dak voor gevonden. De medewerkers waren erg klantvriendelijk en deskundig. Na de installatie werden we gebeld door de eigenaar om te bespreken of alles naar wens was. Kortom een tevreden klant in een toch wel ietwat overspannen markt.

Er is ruimte voor verbetering

De plaatsing van mijn panelen ging niet helemaal soepel. De installatie start een uur later dan was afgesproken, maar Prezon had mij hierover gebeld. Helaas blijkt dat de paneelverdeling op het dak niet volgens tekening mogelijk is, 5 zuid, 5 oost wordt nu 4 zuid en 6 oost. Dat was een grote teleurstelling, want hierdoor heb ik nu minder opbrengst. Een schouw vooraf had dit kunnen voorkomen, maar daar was geen tijd, lees capaciteit voor. Dan de bekabeling naar de meterkast, die kon niet anders dan buitenlangs de gevel, terwijl gezegd was binnendoor heeft de voorkeur. Vervolgens werd er getracht een gat door de fundatie/zijgevel te boren om in de kruipruimte te kunnen komen. Na 4 pogingen en even zovele gaten bleek de boor daarvoor tekort. Vervolgens zou het gat onder de voordeurdrempel geboord worden. Ik ging hier met tegenzin mee akkoord onder voorwaarde dat er een grondkabel zou worden gebruikt. Die is bij de bouwmarkt gehaald worden. In de meterkast kon de monteur de groepenkast van Attema niet open krijgen, na lang wrikken lukt het uiteindelijk wel, hierbij is wel een stukje plastic vanaf gebroken. Bij een check op het dak viel mij op dat er rommel onder de panelen was achtergebleven zoals kabelhulzen en plastic zakjes. Ook de bekabeling achter de panelen ziet er rommelig uit, een beetje kabelgeleiding zou geen kwaad kunnen. Uiteindelijk werkt de installatie naar behoren, maar Prezon kan nog wat aan kwaliteitsverbetering doen. Prezon heeft contact met mij opgenomen n.a.v. mijn primaire review en beloofd men o.a. compensatie voor de gemiste opbrengst.

goed geholpen met pc en alles ingevult

snel geïnstalleerd app werk btw teruggave is geregeld

Zéér tevreden van begin tot het eind top

Ik heb dit bedrijf als zeer prettig ervaren, ik heb een eerlijk advies gekregen en een duidelijke offerte hierdoor was mijn keuze vrij vlot gemaakt. Vandaag volgens afspraak de Bauer panelen geplaatst door een zeer kundige en prettige werk mannen. Zou ik dit bedrijf adviseren … jazeker zonder twijfel! De App werkt perfect en de kundigheid bij het online instellen was zo gepiept.

prima ervaring met het personeelvan Prezon

De aanvraag voor panelen gaat bij Prezon prima, maar hetzelfde als bij een ieder ander, daarover geen klacht dat is goed, maar ik ben wel te spreken over de installeurs, ze werken zeer netjes en zijn bijna extreem beleefd. Ik kan dit bedrijf bij een ieder aanbevelen. Wat betreft de nazorgen de BTW terug gafe die Prezon regelt kan ik nog niets zeggen, nazorg hoop ik niet nodig te hebben, BTW moet nog geregeld worden.

Blij met mijn panelen!!

Heldere communicatie, net werk geleverd, na het offertetraject had ik binnen een maand de panelen op het dak liggen. Offerte via mail en telefoon gekregen, geen huisbezoek dus. Panelen zijn keurig conform offerte gelegd. Nette jongens die de installatie deden. Kortom: heel blij mee.

Pascalstraat 17 N

3316GR Dordrecht