Prima afspraken en plaatsing en uitstekende after-service

Tijdens eerste contact goed voorgelicht en offerte reflecteerde op hele goede manier onze wens voor zonnepanelen. Van offerte naar plaatsen zat relatief weinig tijd tussen, zodat wij snel met onze eigen stroomvoorziening aan de slag konden. Na de plaatsing hadden we nog een paar puntjes af te handelen en dat is uitstekend opgepakt door Prezon. Wij hebben te maken gehad met verschillende afdelingen binnen Prezon en met allemaal was het zeer prettig zakendoen. Al met al zeer tevreden over de uitstekende set zonnepanelen en Prezon als de leverancier hiervan.

Wij zijn heel tevreden. De installatie verliep vlot; binnen 3 uur waren ze klaar. De monteurs zijn vakkundig en aardig; niets was hen teveel; wij konden alles vragen.

Prima! De aanloop duurt ietwat door de drukte, maar de rest is vlot

Mooie installatie, heel netjes en vlot neergezet. Netjes aangesloten in de meterkast, de opbrengst draait direct. We kunnen de Belinus panelen geinstalleerd door Prezon van harte aanbevelen. De Enphase app geeft netjes aan wat er is opgewekt!

Het hele proces van eerste email, offerte, schouw, installatie en nazorg in een woord PRIMA. Eindelijk een bedrijf dat weet wat service voor een klant is.

Snel en netjes gezellige monteurs

Na contact te hebben gehad over wat ik wilde, kwam er al snel een dakschauw. Het kon op ons aan gewezen dak. Na vier weken kwamen ze het al plaatsen. Zeer netjes gewerkt, alles opgeruimd en mee genomen. Monteurs zijn zeer netjes werken goed samen.

Betrouwbaar, wat men zegt en schrijft komt men na.

Prezon bewijst dat service en garantie geen loze kreten zijn, zij doen wat ze beloven. Goed bedrijf!!

Supersnelle kwaliteit

Inmiddels liggen de 16 panelen van Belinus met evenzoveel iq7 omvormers ruim 2 weken op het dak. Tussen goedkeuren offerte en plaatsen zat nog geen maand. Prettige werknemers die keihard werken en ondertussen de moeite nemen alles uit te leggen. Super tevreden over alles, Prezon bedankt!

Komen afspraak na, denken mee, prettige mensen

Komen afspraak na, denken mee, prettige mensen. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettig en vertrouwd.

Mijn ervaring is zeer positief ! Personeel komt deskundig en zeer beleeft over. Terwijl er 2 man op het dak gaan beginnen is de 3e collega actief bezig in de meterkast. Alles vlekkeloos in 3 uurtjes gemonteerd , we zijn er blij mee en hopen er volop en lange tijd van te genieten.

Duidelijke offerte, goede kwaliteit producten, vakkundig personeel

Een fijne ervaring. Offerte werd snel/accuraat gemaakt, vol met details. Afspraak maken ging super vlot, en de installatie werd keurig gedaan door vakkundige mensen! Erg blij als klant, aanrader!

De monteurs hebben goed werk geleverd en waren erg netjes

Alles netjes gemonteerde en als ik iets vroeg kreeg ik netjes en correct antwoord. Het enige was dat ze door omstandigheden wat later aan weeïg waren. Maar alles toch optijd klaar.

Super monteurs

Vriendelijk, correct en harde werkers!

Volop ruimte voor verbetering.

Het krijgen van de offerte was geen probleem, dat was snel geregeld. De installatie is ook goed verzorgd, ook al duurde het langer door zieke medewerker. Wat wel opviel was dat de mannen niet het juiste installatie schema hadden en niet wisten hoe de kabel naar de meterkast moest. Dit omdat er geen schouw was geweest. Dit was volgens prezon niet nodig, maar was toch wel handig geweest. Ook de communicatie achteraf vind ik matig. Zo wordt er niet tot slecht op mails gereageerd nadat de offerte getekend is. Bellen is dan de enige oplossing. Zo klopt het legschema in de app van geen kanten, maar aanpassen is er niet bij, zelfs niet na een verzoek per mail. Kortom, de installatie is goed en werkt prima. Installateurs hebben hun werk goed gedaan, maar de communicatie eromheen kan echt een stuk beter.

Prima planning, fijne en aardige monteurs, afwerking kan beter.

Alles verliep zoals afgesproken. Duidelijke uitleg van de monteurs die zeer vriendelijk waren. Over de afwerking ben ik niet helemaal tevreden en ik hoop dat Prezon mij hierover nog eens contacteert zodat ik 1 en ander kan toelichten.

Prima bedrijf

Offerte binnen enkele dagen binnen. Duidelijke antwoorden op vragen en binnen 8 weken geplaatst. Keurige en vriendelijke monteurs. Zeker aan te bevelen.

Product prima, planning kan beter

Na de aanvraag van de offerte wordt je gebeld over de mogelijkheden. Ik had zelf al het nodige vooronderzoek gedaan en wist precies wat ik wilde. Qua aankoopadvies kan ik geen oordeel geven. Omdat ik absoluut geen zichtbaar leidingwerk door het huis of over de voorgevel wilde heb ik een schouw aangevraagd. Dit word alleen gedaan na ondertekening offerte... beetje vreemd als je nog niet weet of het wel of niet mogelijk is. Werd wel netjes gewezen op de 14 dagen bedenktijd, waarbinnen de schouw ook werd gepland. Na akkoord afspraak voor plaatsen om 9.00 uur toegezonden gekregen, dit viel op een dag waarop ik in de avond afspraken had staan. Dus bij de schouw nagevraagd of ze wel voor 16.00 uur klaar zouden zijn. Dat was geen enkel probleem! Dat pakte even wat anders uit... Uiteindelijk was de ploeg er pas rond 13.40 uur. Helaas ben ik tussendoor niet op de hoogte gehouden en heb ik zelf steeds contact moeten leggen over hoe het ervoor stond. Erg vervelend dus. Op de jongens niets aan te merken, die hebben voor zover ik kan beoordelen prima werk geleverd en er voor gezorgd dat zij om 17.00 uur klaar waren. Helaas was ik nu zelf wel veel te laat voor mijn afspraak. Na mijn eerdere recensie heeft Prezon mij benaderd, excuses gemaakt en een compensatie geboden. Ik heb dit geaccepteerd en daardoor mijn recensie aangepast.

Alles ging perfect. Van offerte tot en met levering. Goede afspraken die keurig werden nagekomen en keurig werk afgeleverd.

Redelijk snelle levering 6 weken) nadat de offerte door ons werd goedgekeurd. Vragen van ons werden door kantoor netjes beantwoord. De zonnepanelen en installatie in huis zijn keurig netjes afgeleverd. Medewerkers waren netjes en beantwoorden onze vragen. Ruimden keurig netjes alles op. Na installatie werd alles samen met ons nagelopen. Ook fijn dat de vogelbescherming die wij hadden besteld, maar was vergeten in de loop van de dag werd nagebracht. Prima service.

Prima zaak komen hun afspraken gewoon zoals het hoort na

Monteurs werken zeer netjes,zeer klant vriendelijk en beleeft en hebben een oog voor veiligheid wat met dit soort klussen ook van belang is. Na afleveren installatie getest en alle afval op geruimd. Was geen haast klus,prima werk zo. Zeker aan te bevelen.

Achteraf tevreden.

Communicatie tussen monteurs en planning kan beter! Lang wachten op monteurs en geen info over exacte tijden.

Snelle offerte en snelle levering

Offerte was snel in huis en omdat mijn klus niet zo groot was (6 panelen op mijn schuur) konden ze ook snel geplaatst worden. Het waren ook kundige en vriendelijke monteurs.

Na 3 dagen een passende offerte, zijn thuis komen kijken en legplan besproken en na 6 weken door 3 vakkundig personen gelegd

Duidelijke en heldere communicatie

Offerte aangevraagd bij Prezon en binnen 6 weken liggen de zonnepanelen al op ons dak energie op te wekken! Super snel, nette medewerkers. Monteurs vroegen om een stofzuiger, mijn man gaf aan dit zelf wel te doen, maar... nee hoor: we leveren schoon op mijnheer! Dat is nog eens klantvriendelijk toch. Kortom: zeer tevreden

heldere communicatie, klantvriendelijk personeel

Alles is volgens afspraak gedaan.

Mijn ervaring is positief

Mijn ervaring is positief. Snel geleverd en goed geïnstalleerd. Ook tevreden over de voorlichting. Communicatie zou echter beter kunnen, er kwamen 2 personen i.p.v. 3 en het was een verrassing dat de installateurs geen Nederlands spraken.

Pascalstraat 17 3316GR Dordrecht

+31 6 36315127