Goed, snelle levering

Prezon levert snel de zonnepanelen en heeft goed personeel in dienst.

Top, geweldige service!

Conform de afspraak zijn mijn zonnepanelen in een dag geplaatst. Werkzaamheden liepen wat uit, maar de monteur heeft alles netjes geplaatst en afgewerkt. Er bleven enkele kleine opleverpunten over die door Prezon binnen enkele dagen keurig zijn afgehandeld. Echt top!.

prezon is aanbevelenswaardig

Voor de schouw en de monteurs kwamen op tijd, hebben heel netjes gewerkt en alles goed uitgelegd. En verrassing: de panelen doen het ook nog volgens opgaaf. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Very professional and efficient.

The installation crew was really efficient and quick. I was especially impressed by the electrician making the cabling and connection as I have requested some tailoring the way cabling was to be done. He suggested even better solution. Great work.

Mooie installatie maar het heeft even geduurd...

Prezon belooft veel, maar levert minder. Na eindeloos gezeur over offertes (past wel/past niet) en een schouw ter plaatse kwamen de monteurs die vrolijk weer binnen een half uur vertrokken omdat ze een kraan oid nodig hadden. De tweede afspraak kwam niemand opdagen. De derde afspraak (we waren inmiddels een kleine twee maanden verder) hebben Poolssprekende monteurs eindelijk de installatie aangelegd, zonder kraan/lift.... Ook zonder valbeveiliging of wat dan ook. De elektricien heeft keurig werk geleverd! De mensen op het dak waren wij wat minder enthousiast over. Alles werkt, dat wel. Wij hebben geen foto's of wat dan ook gekregen van de installatie. Ook geen uitleg. De mannen verdwenen en we kregen een factuur. Bij een paneel bleek een klem niet goed vastgeschroefd te zijn. Ze hebben kans gezien een nokvorst van het dak te trekken die 8 meter naar beneden is gevallen (schade mochten wij zelf betalen). Kortom het verdient allemaal geen schoonheidsprijs. Prezon is duur, meer dan 10.000 euro dan verwacht je ook wat. Plat gezegd interesseert het ze niets, want voor jou 10 andere klanten.

Overleg met klant tijdens montage kan beter

Na een keer of 4 - 5 gebeld te hebben met Prezon, de keus gemaakt voor Bauer dakpanelen. Met de maat van de Bauers, konden we de dakpannen zo optimaal mogelijk benutten en er 25 panelen op laten monteren. Op de dag van installatie had de projectleider van Prezon daar andere gedachten over. Hij miste ruimte rechts van de dakkapel en kon er daardoor 2 minder kwijt, die moesten dan maar op het platte dak van de dakkapel. Dat wilde ik niet. De projectleider kwam toen al snel met het nieuws dat het achteraf toch paste. Ok, dan gewoon zo neerleggen dus. Al snel kwam de projectleider dat hij nu links van de dakkapel 2 panelen niet kwijt kon. Op mijn verzoek even naar beneden te komen en zeggend dat dit volgens tekening Prezon (kantoor) toch wel mogelijk moest zijn ging hij opnieuw meten. Om een lang verhaal kort te maken. Uiteindelijk paste het nu weer wel wel. Voor de leggers van de panelen was dit extra werk. Er waren al te korte rails neergelegd die dus vervangen moesten worden. Maar uiteindelijk is dus gelegd zoals vooraf overeengekomen. Het zou beter zijn als de montageafdeling (zoals beschreven in hun aanpak) inderdaad vooraf overlegt met de klant hoe een en ander gaat verlopen. Nu was het weinig overzichtelijk en had je het idee er wel boven op te moeten zitten om het afgesprokene ook uit te laten komen. Een 6 omdat het uiteindelijk goed kwam. Overigens alle lof voor de elektricien. Leverde keurig werk, wilde zelfs nog de stofzuiger hanteren om het mooi af te ronden.

alles van A tot Z goed geregeld

Alles snel gegaan, vanaf offerte aanvraag tot aan installatie. Mede door eigen goede voorbereiding (nwe meterkast) werkte het team snel en netjes. Goede communicatie, meegedacht in plaatsen van snoeren (zo onzichtbaar mogelijk), binnen 6 uur alle 10 panelen op zijn plek. Veilig met steiger gewerkt. Aanrader!

Bijzonder tevreden over de manier van monteren, maar vooral ook over het meedenken van het legplan wat door mij was aangegeven en niet toepasbaar bleek te zijn. Iets waarvoor ik bij u heb aangedrongen op een dakschouw vooraf. Helaas is de dakschouw vooraf een complete flop gebleken, want uw expert vond het niet nodig om naar buiten te gaan en had genoeg aan zijn telefoon waar het allemaal wel zou kunnen zoals op mijn voorstel was aangegeven. Bij het installeren van de apps op onze laptop en telefoons zijn wij door uw medewerker Ibrahim prima geholpen. Iets wat voor ons ouderen toch al snel een probleem oplevert

Prima bedrijf

Vanaf eerste contact tot aan de levering correct geholpen. Werkzaamheden netjes uitgevoerd. Vriendelijk personeel zowel bij telefonisch contact als tijdens montage. Afspraak is afspraak.

Gezocht en gevonden!!

Via een collega kwam ik uit bij Prezon en na het invullen van de dakscan op de website werd ik telefonisch benaderd door Prezon. Na wat overleg en uitleg over de mogelijkheden een offerte ontvangen. Enkele weken later werd er een schouw uitgevoerd om te bekijken of alles wat bedacht was ook echt mogelijk was en dit moest geen problemen geven. Op 10 januari werden door 3 vakundige monteurs de panelen geinstalleerd en dit verliep vlekkeloos. Er werd keurig gewerkt en alles werd schoon en netjes achter gelaten. Vriendelijke mannen die zeker hun vak verstaan en alle verzoeken van mijn zijde verwerkte in het installeren van de installatie. Ik ben zeer tevreden en zal Prezon aan iedereen aanraden.

Mooie panelen, professioneel geplaatst in een prettige sfeer met goede uitleg

Telefonisch kreeg ik van Prezon heldere en eerlijke uitleg toen ik overwoog panelen aan te schaffen. Op mijn verzoek werd van tevoren een schouw uitgevoerd. De zonnepanelen werden enkele weken later heel professioneel op het dak gemonteerd door twee mannen. Intussen zorgde de derde man voor aansluiting van de bekabeling en zo. Dat alles gebeurde heel professioneel, in een prettige sfeer en met heldere uitleg. En alle rommel werd ook nog eens netjes opgeruimd. Daarom ben ik dik tevreden!

Goede kwaliteit bij Prezon

Via een collega in Dordrecht bij prezon terecht gekomen. Na het bekijken van de reviews en keuze zonnepanelen wist ik eigenlijk al dit word het. Na een aantal keer telefonisch contact en een schouw kwamen ze woensdag 4 januari de panelen leggen. Helaas door het slechte weer was het gevaarlijk om de zonnepanelen te leggen en zijn ze Na het aanbrengen van de rails en werk binnen terecht gestopt. Vandaag vrijdag 6 januari de panelen erop gelegd en het systeem werkt. Mooie panelen en duidelijke uitleg . De mannen van Prezon werken hard dus is het werk zo klaar. Nu even afwachten of de panelen voldoende opbrengen maar dat komt goed denk ik. Al met al is prezon een goede keus.

Snel en goed

Vandaag zijn onze 12 panelen geplaatst. Het was binnen drie uur geregeld. Aardige lui!

Goed en hard gewerkt.

Goed en hard gewerkt.

Goed en snel

Na de offerte aanvraag hadden we binnen enkele dagen de offerte binnen. Binnen zes weken na de offerte lagen de zonnepanelen op ons dak. Het installeren verliep vlekkeloos met kundige en vriendelijke monteurs. Ik raad Prezon zeker aan!

Vriendelijke mensen, snelle offerte, snelle levering en kundige montage!

Ik beveel Prezon aan daar zij snel op de offerte aanvraag reageren, snel leveren (binnen 2 weken!) en alles kundig installeren en uitleggen. Na een week belde Prezon voor aftercare wat ik heel fijn vond. De panelen liggen nu een maand op mijn dak en zie mooi en overzichtelijk wat ik per paneel opwek.

Zeer correct

Goede afspraken , thuis komen kijken en legplan gemaakt , snelle levering en de afspraken goed na gekomen , en goede monteurs die hun vak verstaan , zelfs de stofzuiger gebruikte ze om alles op te ruimen voor mij Prezon ga zo door

Afspraken nagekomen en snel geleverd en geplaats

Alles ging redelijk snel Alleen jammer dat een nokvorst werd gebroken en met kit weer was vast gelijmd ( had een nieuwe liggen en heb deze zelf vervangen hadden ze dat maar even gemeld Verder alles goed gegaan m.v.g. Leo

Goed bedrijf zeker een aanrader

Na wat verandering in de offerte en wat verduidelijking wat we wilden en hoe zijn ze netjes langs geweest en ls als op genomen . De planning was 12/15 weken voor het geplaatst zou worden maar het kwam eerder wat voor ons alleen beter uit kwam hoe vlugger hoe beter . Vriendelijke werk lui eerst nog een ronden gelopen wat ze zouden gaan doen zijn er wat verandering plaats gevonden die alleen nog beter waren dus ze denken goed mee al en al ben ik zeer tevreden of dit bedrijf. Zeker een aanrader maar ja het blijft toch voor iedereen anders .iedereen heeft andere wensen . Afz remon lathouwers-quittner

Goed solide bedrijf wat afspraken nakomt

Binnen 4 weken na offerte lagen de zonnepanelen vanaf half augustus op ons dak. 9 stuks en ze werken tot volle tevredenheid. Vandaag laten we een hybride warmtepomp installeren door een plaatselijke leverancier en dan wordt onze gasafname behoorlijk verlaagd. Monteurs van Prezon waren vriendelijk, werkten netjes en deskundig. Binnen 3 uur werkten de zonnepanelen al! Onze buren hebben inmiddels ook zonnepanelen van Prezon

Goed solide bedrijf wat afspraken nakomt

alles dat mis kon gaan ging mis

Ik kan niet mijn hele verhaal kwijt ivm beperkte hoeveelheid karakters, dus samengevat in de belangrijkste punten hieronder: * Voorgestelde legplan was onvoldoende (gebaseerd op een geautomatiseerde scan, nooit handmatig bepaald) * Communicatie bleek zeer stroef, zowel vooraf (email, telefoon) als op de dag van aanlsuiting (de heren luisteren niet naar wat je vraagt) * Er werd geprobeerd goedkopere (lager Wp) panelen te plaatsen dan afgesproken, alleen opgelost doordat we zelf goed hebben opgelet! * Er waren te weinig panelen meegenomen, waardoor ze een dag later moesten terugkomen * De panelen werden deels op het dak van de buren geplaatst, hierdoor moesten ze een dag daarna weer terugkomen * Hierna werden de panelen scheef gelegd, moest opnieuw gecorrigeerd worden * Electra werkelijk levensgevaarlijk aangelegd (3 fase aansluiting samengelust tot 1 fase, wat kortsluiting kan veroorzaken) * Bij correctie van de electra is de muur beschadigd tijdens het trekken van de kabels Wij kozen voor Prezon omdat we ondanks de hoge prijs het idee hadden met een kwaliteits leverancier te maken te hebben, maar dit bleek uiteindelijk nergens uit. De uiteindelijk geleverde producten zijn goed, de aanleg was echt betreurenswaardig! We geven 1.5 ster ipv 1 omdat Prezon op eigen initiatief aanbood de beschadigde muur netjes te laten repareren.

Helemaal tevreden!

Goed zaken doen met Prezon, beleefd personeel en harde werkers

Na een wat stroeve start prima service en goede uitvoering!

Toen ik oriënterend ging bellen met Prezon kreeg ik een medewerkster aan de telefoon die niet geïnteresseerd leek en onduidelijk was in de communicatie. Na een tweede telefoontje was het een stuk beter. Heel fijn vond ik ook, dat ik op locatie de zonnepanelen mocht bekijken om een keuze te maken welke bij ons huis paste. Afspraken voor schouw en op de dag van monteren werden keurig nagekomen. Op de dag van monteren werd het plan nogmaals doorgenomen, er werden goede adviezen gegeven en er werd vlot gewerkt. De medewerkers waren erg vriendelijk.

Efficiënt bedrijf, werken snel, kundig en klantvriendelijk, planning kan beter.

Onze ervaringen met Prezon zijn in het algemeen positief. Ze zijn zeer snel, 7 weken na het tekenen van de offerte lagen de zonnepanelen op het dak. Klantenservice is goed bereikbaar. De monteurs waren zeer hardwerkende, efficiënte en kundige, vriendelijke installateurs. Ze spraken geen NL, één sprak Engels, communicatie verliep wel goed. Verbeterpunten: de afspraak werd op de afgesproken dag verplaatst van de ochtend naar de middag, en de installateurs kwamen toen nog een paar uur later dan afgesproken. Ze hebben de klus wel in een paar uur geklaard, hebben zeer hard doorgewerkt maar ze waren tot laat bezig en zaten nog in het donker op het schuine dak. Ook al gaven ze aan dit zelf prima te vinden, vonden wij dit qua veiligheid echt niet oké.