Kwaliteit, netjes gewerkt en vriendelijke monteurs

Twee nieuwe Velux kantelramen op zolder laten plaatsen. Monteurs waren mooi op tijd en zijn 3 uurtjes bezig geweest. We hebben nu twee mooi afgewerkte Velux kantelramen met als extra Velux zonwering, de monteurs hebben de twee oude kantelramen naar de tuin gebracht, hebben op zolder netjes opgeruimd en geveegd. Helemaal top! Kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Top werk alles netjes.

Goed bedrijf. Keurig werk. Vriendelijke mensen. Komen afspraken na.

Prima service en kwaliteit.

Prima werk geleverd volgens offerte.

Zeer goede partij, werken netjes

Wij kregen 2 vakmensen over de vloer. Werken netjes, schoon en ruimen alles keurig op. Waren ook in no-time weer klaar. Super mooi resultaat, keurig afgewerkt. Aanrader.

Van begin tot eind goed geregeld.

Gisteren 2 nieuwe velux kunstof dakramen laten plaatsen. Van aanvraag tot het plaatsen is vlekkeloos verlopen. Ondanks de lange levertijd na een leverstop vanuit Velux. Constant op de hoogte gehouden van de uiteindelijke datum van het plaatsen. Erg blij met onze nette afgewerkte dakramen. Dikke pluim voor de monteur. Vriendelijk en vakbekwaam.

Ik dacht dat het gelekt had, maar bleek eerdere lekkage te zijn, die niets met mijn dakraam te maken had. Mannen kwamen kijken, gaven advies en vertrokken zonder rekening te presenteren, ondanks dat ze voor niets kwamen. Echt super en ik ben weer gerust gesteld!

Goede communicatie en goed werk geleverd.

Levertijd was vertraagd door externe factoren, maar we zijn op tijd op de hoogte gebracht van de verandering in de planning. Uitvoering van de werkzaamheden is met de nodige zorg en netheid uitgevoerd door twee vakmensen.

Nette monteurs en staan voor hun taak

Nu 2 x hun monteurs over de vloer gehad. Voor 3 tuimelramen. En naar tevredenheid, netjes en vakkundig. En niet te vergeten volgens planning, ruim van te voren werden we geïnformeerd. Wat me alleen bevreemde is dat ze niet op de hoogte waren van ander Frictie veren, om het raam tot 30 gr in de positie te laten staan. Heb deze nu zelf erin gezet, gratis gekregen van Velux ( ook service) Misschien een leerdoel voor DakraamGarant

Goede vaklui + prima admin ondersteuning

Goede vaklui + prima admin ondersteuning!

Uitstekende service en vakmensen..

Zeer goed bedrijf , kan ik zeker aanbevelen.

Professioneel en betrouwbaar

Hele fijne partij! Goede service en fijne communicatie vooraf, tijdens en achteraf. De vakmannen waren ruim op tijd en hebben zeer kundig in een korte tijd prachtige ramen geplaatst. Blij dat we de klus aan jullie hebben uitbesteed. Wat volgens een andere partij niet kon, hebben jullie wél kunnen realiseren! Specialisten dus wat ons betreft.

Hier wordt je als klant blij van (doen wat ze beloven en werken netjes)

Ik kreeg de offerte al na 1 dag in de mail. Na het maken van de afspraak voor het leveren en monteren van het kapotte glas van mijn Velux raam op de 2e verdieping stond precies op het aangegeven tijdstip de monteur voor deur. Keurig met een zeil (had de monteur zelf bij zich) op de vloer werd het raam vakkundig gedemonteerd en het glas vervangen. Het kapotte glas werd zelf door hun afgevoerd. Echt alles is bij Dakraam Garant tot in de puntjes verzorgd. Van de offerte, het maken van de afspraak tot de levering en montage van het geheel. Dit bedrijf heeft mij in meerdere opzichten positief verrast. Kortom wat mij betreft een absolute aanrader!

Dik tevreden met het product.

Monteur was keurig op tijd volgens afspraak! Monteur kwam langs om oude dakramen te verwijderen en 2 nieuwe te plaatsen. Werkzaamheden verliepen snel en netjes. Heeft werkplek opgeruimd achtergelaten, Ben erg tevreden over de manier van werken en kwaliteit van werken. 13-9-21.

Snel en netjes dakraam geplaatst

Goede ervaring. Er werd netjes gewerkt. Oude dakraam was snel verwijderd, nieuwe dakraam was groter en werd in overleg op goede plaats gemonteerd. Er werd ook rekening gehouden met nog te plaatsen isolatie. Werkplek werd aan het einde ook netjes achtergelaten!

Klantvriendelijk en klantgericht qua werkwijze en resultaat

Twee monteurs vervingen een ruim 30 jaar oud dakraam en brachten op het nieuwe en één bestaand dakraam nieuwe - tweeledige - schuifgordijnen aan. Zij klaarden de klus in no time en legden na afloop keurig de werking van een en ander uit.

Fijne ervaring

Heren waren zelfs wat eerder dan gepland op de dag, en werkten snel en netjes. Hele goede service.

Keurig, netjes gewerkt

Medewerker was op tijd, keurige verschijning. Heeft netjes gewerkt en het afval in de doos achtergelaten. Hadden ervoor gekozen om dat zelf af te voeren.

Snelle reactie, goede bereikbaarheid en werkzaamheden netjes afgehandeld

Mooi resultaat

Alles volgens afspraak gegaan. Mooi eindresultaat. Helaas was het wel een enorme troep toen de monteur vertrok.

Vriendelijk en goed werk geleverd.

Betere service dan hier krijg je niet

Klantvriendelijkheid staat voorop, de mannen die komen plaatsen zijn vakkundig, uiterst vriendelijk, behulpzaam en denken mee bij het vinden van oplossingen, Ik ben zeer tevreden

Een zeer oud dakraam werd vakkundig vervangen. Ook de afwerking ziet er prima uit. De monteurs waren beleefd en hebben na afloop alles weer netjes achter gelaten. Wij zijn zeer tevreden.

Correcte monteurs die kundig het dakraam hebben vervangen

Correcte jongens, die kundig en snel het dakraam hebben vervangen. Het oude materiaal hebben ze meegenomen voor 25 euro extra. Geen punt, want bij de milieustraat moet je er ook voor betalen. Enige minpunt vond ik, dat ze de badkamer niet schoongeveegd achter lieten. Geen groot probleem, maar ik had dus wel even nodig om de badkamer weer schoon te krijgen. We zijn verder blij met het nieuwe dakraam. Zou een volgende keer weer bij jullie bestellen.

Betrouwbaar

Goede communicatie, vriendelijk personeel. Met stip op 1!!!!

perfect

Afspraak om 08.00 uur en ze waren er, gingen direct aan de gang en binnen anderhalf uur het dakraam vervangen .Super strak en prima werk geleverd , ook de communicatie vooraf was snel .aanbeveling ja zeker.

Visser Roosendaal 87

1606XD Venhuizen