Goede service, mooie afwerking en scherp geprijsd!

Twee dakramen van ca 1*1 meter laten plaatsen (Velux). Keurig overleg door de monteur over exacte plaats in het dak en de mogelijkheden. Netjes gewerkt en na afloop alles keurig opgeruimd.

Twee vriendelijke mannen die super netjes werken! Wij zijn heel blij!

Voor de volle 100% tevreden

Dakraamgarant was vanaf het eerste contact tot aan het vertrek van de monteur echt 100% o.k.: snel reageren, complete informatie, stipte levering, uitstekende montage en na afloop alles keurig opgeruimd.. Ik geef eigenlijk nooit 5 sterren, maar deze keer wel: perfect!

Deskundig, volgens afspraak, Netjes

Binnen een paar uur was de meneer van dakraam garant klaar met het plaatsen van het dakraam. Alle rommel opgeruimd, goede uitleg, snel en netjes, precies op de datum/tijd. Top Bedrijf. John boskoop

Snel en perfect gemonteerd dakraam

Het contact met Dakraamgarant verliep heel vlot via de mail. Ik kreeg snel reactie op m'n vragen/verzoek. Op zeer korte termijn kon het raam al gemonteerd worden! Erg blij mee. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden om dakramen te vervangen.

Erg tevreden

We kregen snel reactie op onze offerte-aanvraag en ook op de volgende mails werd dezelfde dag nog gereageerd. Het raam kon de week erop al geplaatst worden. De monteur belde netjes even dat hij er bijna was. Met een uurtje was het raam vervangen en het ziet er super netjes uit. Ik zou DakraamGarant de volgende keer dat wij een dakraam gaan vervangen weer benaderen!

Heel goed,

Ons Velux dakraam is na 20 jaar gaan lekken langs de randen. Er moest een nieuw dakraam in. Maar door wie was de vraag? Kwam op de site van Dakraam Garant, probleem uitgelegd ook met een paar foto's, Het advies was een iets groter model dakraam te nemen, zodat de mogelijke aangetaste randen van het dak konden worden verwijderd. Een duidelijke offerte gekregen, en heel snel kon er in de planning een gaatje worden vrijgemaakt voor plaatsing van het dakraam. Monteur was ruim op tijd aanwezig, heeft keurig en netjes gewerkt, en het oude materiaal buiten, gezet voor mij. Ging dit zelf afvoeren. Zeer tevreden over het resultaat. Het cijfer wat ik heb gegeven had ook een 10 kunnen zijn, het is nu een 9,9 ga zo door.

Snel en perfect gemonteerd

Goede en snelle reacties op mailwisselingen. Daarnaast kon er tegen verwachting in op zeer korte termijn gemonteerd worden. Superaardige monteur en die echt vakkundig het dakraam heeft gemonteerd.. werkte zeer netjes en snel. Zeker een aanrader om hier je dakraam te laten plaatsen. Blij mee!

Snel en erg netjes

Heel goed geholpen, met de installatie van nieuw Velux dakraam. Snel geinstalleerd op het afgesproken tijdstip. Keurig opgruimd. Heel blij mij!

Top service, het is even wachten maar dat is waard!

Wij hebben 4 grote dakramen laten monteren door Dakraam Garant. Ons dak van de zolder is niet erg hoog dus de vraag was wat is mogelijk, welke ramen kunnen we erin zetten? Dakraam Garant is tot 2x toe bij ons geweest om mee te denken wat de beste optie zou zijn. Nadat we er uit waren moesten we wel een paar maanden wachten voordat daadwerkelijk de montage kon starten. Maar dit is het zeker waard. Leuke jongens goed overleg, denken met je mee gewoon top service. Dus verdient in onze ogen echt een aanbeveling. Groeten uit Almere

Geweldig, wat werken die goed.

2 dakramen laten installeren ter vervanging van 2 oude. Er werd geweldig gewerkt door zeer vriendelijke en attente heren.

Via internet bij dakgarant gekomen . Hadden offerte van ander bedrijf gehad die ons tegenviel. De gok gewaagd om bij onbekend bedrijf te bestellen. Hier hebben wij zeker geen spijt van. Prima contact. Stuk goedkoper. Monteurs stipt op tijd en binnen 2uur 2dakramen vervangen. Alles ziet er prima uit erg blij mee! Aanrader dit bedrijf!

De werkzaamheden werden netjes, in enkele uren en vakkundig uitgevoerd.

De firma DakraamGarant verving bij ons 3 Velux ramen in ons schuine dak. De werkzaamheden werden netjes, in enkele uren en vakkundig uitgevoerd. Het is duidelijk dat deze firma hierin gespecialiseerd is en jarenlange ervaring heeft. Het maken van de afspraak voor het uitvoeren van de werkzaamheden kon zonder problemen afgestemd worden op onze agenda en verliep op prettige wijze. Op basis van de door ons opgestuurde gegevens en foto’s ontvingen wij een eerste offerte. Ondanks de naar ons idee nauwkeurige gegevens en duidelijke foto’s bleken er uitgangspunten in deze offerte voor te komen die niet strookten met de door ons aangeleverde gegevens en foto’s. Tweemaal heen en weer mailen resulteerde in een definitieve offerte. Deze gang van zaken had vereenvoudigd kunnen worden door, voor het aanbieden van de offerte, iemand langs te laten komen. Dat wij ondanks dat toch 5 sterren geven is dat wij ons realiseren dat hiermee de kosten van de firma beperkt bleven en dat wordt eens te meer duidelijk door dat het offertebedrag van een lokale firma € 1.000 hoger was.

Fijn bedrijf, raad het iedereen aan

Goede prijzen, goed contact, goede sevice, snelle en goede monteurs. Alles naar wens geweest en voor herhaling vatbaar :-)

Heel tevreden!

Vanaf de bestelling tot aan het plaatsen van het dakraam is alles zorgvuldig verlopen. Het team werkte snel en netjes.

super service

de levering volgens afspraak was super snel, de plaatsing van het dakraam netjes en vakkundig. de nazorg die we even nodig hadden werd door Richard probleemloos ,zonder extra kosten , opgelost . al met al een bedrijf waar service met een hoofdletter wordt geschreven . Piet en Ine van Dam

Duidelijke afspraken, snel geplaatst, perfect resultaat en goede prijs.

In een nieubouwwoning wilde we ivm met opslitsen van de zolder ook aan de andere zijde een dakraam. Na enige vergelijking was dakraamgarant de goedkoopste. Een afspraak ca. 3 maanden later. Op de installatiedag waren de twee heren keurig op tijd om stipt 8 uur. Rond 10 uur was de klus klaar en kreeg ik nog een korte uitleg. Het afval werd netjes verzameld en er werd mij gevraagd waar dit mocht komen te staan. Zelfs enig puin op straat van het op maat maken van de dakpannen werd netjes opgeveegd. Al met al een zeer goede ervaring!

Geweldig gedaan, geheel volgens afspraak

DakraamGarant heeft precies gedaan wat ze beloofd had. En eigenlijk nog iets meer: het meedenken, voorafgaand aan de order, leidde ertoe dat we grotere ramen hebben kunnen laten plaatsen dan we oorspronkelijk van plan waren. Kenmerken van het werk: geheel volgens afspraak geplaatst, netjes en zorgvuldig, betrouwbare leverancier, redelijke prijs en zeer goed meedenken.

Correcte en vakkundige uitvoering

Stipt op tijd 07:55. Netjes voorgesteld. Werkvloer afgedekt met beschermmat. Advies gekregen over zaken die bij ons van toepassing waren En vlot klaar. Overlegd over afvoer oude dakraam en hebben wij zelf hebben afgevoerd.

Volledig naar wens

De communicatie met Dakraamgigant verliep perfect. Op alle vragen kreeg ik snel antwoord, zelfs buiten kantooruren. De ramen werden geplaatst door zeer plezierige medewerker die vlot en netjes werkte. Kortom Top!

Fantastisch bedrijf waar kwaliteit en vakmanschap samenkomen

Wij hebben 3 Velux Dakramen laten plaatsen. Alles liep vlekkeloos en gesmeerd.

We zijn heel blij met dakraamgarant.

Aardige vakbekwame monteurs. Harde werkers en alles netjes achter gelaten. Geldt ook voor de chauffeur van de kraan wagen.

Snel en vakkundig

Prachtig geworden, enorm blij!en gruwelijk gezellig!Mooi vakwerk.

Flexibel in het meedenken naar een gepaste oplossing

Goede service en fijne mensen. En mooi werk opgeleverd. Bedankt

zoals het hoort te zijn, perfect!

goed geholpen, denken mee en geven advies. Verliep prima volgens afspraak. De dakramen zijn keurig en vakkundig vervangen, de monteurs werken erg netjes en kundig, keurig afgemonteerd en uitleg gegeven en de boel netjes achter gelaten. Perfect!!

Visser Roosendaal 87 1606XD Venhuizen

+31 228764004