Vakkundig, fijn contact en top afwerking geleverd

Richard (en co) / DakraamGarant is een zeer fijne betrouwbare proffesional in dit werk! Wij zijn zeer zeer tevreden in onze geleverde/geplaatste dakkoepels van VELUX. Direct een afspraak kunnen maken en duidelijke offerte verkregen. Het resultaat is boven verwachting; mooi afgewerkt en goed advies gegeven welk product toepasbaar is; de koepels zijn niet alleen een meerwaarde voor je woning maar ook direct positief effect op het energieverbruik! Wij zijn echt super blij met het resultaat!

Heel tevreden

Gisteren zijn er 3 Velux dakramen vervangen en dat is super gegaan. Het is een stuk lichter in de kamer geworden t.o.v. de oude ramen die al meer dan 25 jaar oud waren. Er is niets beschadigd en gisteren zijn de ramen getest met een sneeuwstorm. Gelukkig helemaal geen lekkage. Kortom keurig gemaakt, geen rommel en een hele aardige monteur!

Super goed

Klant vriendelijk. Duidelijke afspraken. Geen vervelende verrassingen. Netjes opgeruimd . En keurig via planning qua tijd gewerkt.

Werken snel, vakkundig en netjes. Leveren gewoon kwalitatief hoog vakwerk!

In een paar uurtjes een dakraam laten plaatsen, wat een geweldige service. Eindelijk een bedrijf dat vakmensen stuurt, op tijd komt en alles keurig schoon achterlaat. Een 10 met een griffel!

Zeer tevreden!

Afspraak maken ging gemakkelijk, goede en vlotte communicatie, de raamzetters waren precies op tijd, het raam zat er vlot in en ziet er goed uit. Raamzetters hebben goed overlegd over de plaatsing van het raam.

Helemaal TOP !

Dit is nu het tweede huis waar wij een nieuw Velux dakraam hebben laten monteren door DakraamGarant. Ook deze keer is alles 100% naar tevredenheid verlopen. Prettige en heldere communicatie via de email en duidelijke afspraken. Op de dag van installatie stond de medewerker precies om 08:00 op de oprit, en dat na een reistijd van 2 uur! Petje af :) Je ziet meteen dat je met een professioneel bedrijf te maken hebt. Nette bus, handig ingedeeld en opgeruimd. De medewerker was erg vriendelijk en kundig. Na een bak koffie is hij begonnen en heeft het dakraam keurig netjes gemonteerd. Na afloop van de werkzaamheden is alles netjes opgeruimd en kon de betaling gedaan worden middels pin. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Super fijn bedrijf

Erg goed geholpen. De communicatie loopt lekker vlot en duidelijk, denken mee, komen afspraken na. Het plaatsen is erg netjes gedaan. Erg vakkundig en aardig personeel. Erg tevreden over dit bedrijf. Top.

Super tevreden

Levering is gegaan volgens planning. Het monteren is gebeurd door prima vakmensen, snel en accuraat. Al met al dik tevreden over het totale resultaat. Een hele dikke pluim super ( en niet duur )

Vakwerk, netjes, snel en vriendelijk

De mensen van DakraamGarant zijn netjes op tijd, vriendelijk, vakkundig. Het dakraam dat bij ons vervangen moest worden zat er met een uurtje in. En zij hebben het netjes afgewerkt en ziet er weer keurig uit. Zij hebben alle afval netjes opgeruimd en zelfs geholpen met in laden van het afval dat afgevoerd moest worden. Een topbedrijf wat zeer zeker aan te raden is!!!

Vriendelijk personeel ,vakkundig en ons zolderraam ziet er weer prachtig uit , was eerst een lekkend plastic kiepraampje nu een prachtig dakraam van velux kunstof.

Super snelle service en netjes gewerkt

Door de storm moest ons dakraam met spoed vervangen worden. Dakraam Garant was op de volgende werkdag direct bereikbaar en heeft diezelfde dag nog een nieuw raam geplaatst. De monteur heeft netjes gewerkt en binnen 2 uurtjes zat er een nieuw raam in. Top!

zeer goed

De monteur was mooi op tijd aanwezig, verzorgde een goede service en had het raam snel geplaatst.

Fijne communicatie,vlot werk .perfecte afwerking ,rommel wordt opgeruimd en alles keurig volgens afspraak .

zeer nette gespecificeerde aanbieding en zeer nette uitvoering!

Naar aanleiding van onze vraag voor vervangen bestaande dakraam een zeer nette aanbieding. De uitvoering van het vervangen was top. Aan alles gedacht. Ook zeiltje om vloer te beschermen.

Prima monteurs die hun vak uitstekend kennen.

De monteurs kwamen precies op tijd om een nieuwe Velux dakraam met verduisteringsrolgordijn te monteren. De werkzaamheden hebben zij snel en op bekwame wijze verricht. Zij hebben de werkplek netjes en schoon achtergelaten. Er waren geen beschadigingen in het trappenhuis of anderszins, ondanks de zware raamconstructie die naar de zolder gebracht moest worden. Kortom top monteurs.

Mooi resultaat, goede adviezen vooraf, vriendelijke medewerkers!

Wij hebben nu een 2e dakraam laten plaatsen. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooraf is goed meegedacht over onze situatie en vooral ook wat bouwtechnisch verstandig is. Beide keren waren de mannen die het dak kwamen plaatsen erg vriendelijk en professioneel. Als er in de toekomst meer dakramen nodig zijn nemen wij zeker contact op met Dakraam Garant.

prima snelle service

goed contact, goed bereikbaar. Werk snel uitgevoerd, zonder concessies in de kwaliteit. Prima ervaring met dit bedrijf!

Alles conform afspraak

Monteurs werken netjes en effectief. Wij zijn blij met het resultaat

Prima professioneel team

Het bedrijf gevonden op internet en vervolgens een aanvraag verzonden. Binnen een paar uur had ik al een reactie. De volgende dag een offerte ontvangen. Na nog wat details uitgewisseld te hebben direct een afspraak gemaakt. Binnen 3 weken is het dakraam geplaatst. Ook de monteurs waren vriendelijk, vakkundig, hulpvaardig en creatief. Een echte aanrader!

Snel en netjes gewerkt na goed overleg. Ben zeer tevreden .

vlotte montage binnen enkele uren 2 ramen vervangen

alles perfect gedaan en opgeruimd

Zeer tevreden on DakraamGarant

Alles perfect volgens afspraak verlopen! Erg blij met het resultaat!

Goede service, mooie afwerking en scherp geprijsd!

Twee dakramen van ca 1*1 meter laten plaatsen (Velux). Keurig overleg door de monteur over exacte plaats in het dak en de mogelijkheden. Netjes gewerkt en na afloop alles keurig opgeruimd.