Rustig en vlot

Rustig en vlot

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Zeer tevreden
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed aan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? N.v.t.

Alles goed verlopen

Lesgever was top.

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Professioneel
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Tevreden

super tevreden

rijlesgevers zijn super vriendelijk,wijzen je rustig op je fouten. heb echt geen verbeteringen voor jullie blijf zo voort doen!

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Was meer dan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? neen

Leuke ervaring

Ondanks mijn beperkte rijtechnieken en kennis, werden de lessen en tips met veel geduld gegeven.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Ik weet niet of het realistisch zou zijn maar een online agenda waar de leerling data en tijdstippen zelf kan selecteren zou een enorme meerwaarde zijn (maar ik besef dat dit organisatorisch misschien moeilijk is)

Gezellig, goede uitleg

Aangename lesgever

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Mond aan mond reclame, Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool, Via sociale media, Via reclame/advertentie

Ging niet goed verlopen

Mijn ervaring was dat ik niet goed kon schakelen met een auto, ik was te veel aan het denken tijdens het rijden, en tijdens het rijden op een rotonde was ik in een 1ste versnelling aan het schakelen toen er geen auto ging aankomen, en ik heb niet gezien dat ik voorrang had toen ik van rechts kom afrijden, ik vond dat ik een fout maakte

• In welk filiaal volgde u de opleiding? N.v.t.
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Professioneel
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed onvoldoende aan mijn verwachting

Zeer goede ervaring

Je krijgt een zeer goede begeleiding bij Rijschool Vlaamse Ardennen. Zowel voor en tijdens de lessen maar zelfs erna. We kregen zelfs telefoon de dag voor het praktijkexamen om alles nog eens te overlopen wat er nodig was en wat we zeker moesten meenemen. Zelfs na het praktijkexamen vragen ze om iets te laten weten hoe we het gedaan hadden. Ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer tevreden zijn omtrent de opleiding + begeleiding van de rijschool. Nu was het voor de bromfiets maar we keren zeker terug voor het autorijbewijs. Nogmaals bedankt en nog veel succes!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Goede rijschool die een goede voorbereiding geeft op het examen

Goede lessen

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Heb Paul als instructeur gehad , hij legt alles goed uit en geeft je een gerust en zelfverzekerd gevoel.

heel goed uitgelegd

ik kon rustig en duidelijk de instructies volgen van mijn lesgever

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Heel professionele uitleg en aanpak van de lesgever Paul! Ik raad hem zeker en vast aan bij mijn vrienden. Steeds correcte mail gekregen indien de planning van de rijlessen wijzigde .

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

geslaagd vanaf de eerste keer

Ik was geslaagd vanaf de eerste keer

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Geen mening
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

Parfait !!! Je recommande !!!

Merci à Claude pour son suivi et sa gentillesse. Malgré mes difficultés à conduire il a toujours été patient et il m'a toujours aidé. C'est grâce à lui que j'ai mon permis aujourd'hui car je me sentais en confiance et rassurée. Merci pour tout !!!! Laura.

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A

Super begeleiding die leidde tot mijn BE rijbewijs!

Ik heb geweldige uitleg gekregen ivm mijn BE rijbewijs. Dirk is een super begeleider die kijkt naar de noden van de student om op die manier de juiste tools aan te reiken om het doel te behalen. Dank u!!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Merci Dirk De Moor voor de top lessen!

Zeer aangename sympathieke man, die alles haarfijn uitlegt!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Ik ben nog niet klaar, de oefening gaat nog door, alles gaat goed

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Mond aan mond reclame
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier, Professioneel
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Hierdoor heb ik mijn rijbewijs gehaald! Echt top!

Ik heb alleen maar goede ervaring met deze rijschool, ik was heel onzeker over mijn rijden en nu heb ik eindelijk mijn rijbewijs!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Tot nu toe al veel bijgeleerd en een leuke ervaring gehad

Mevrouw De Cock is zeer ervaren en heeft me tot nu toe al veel bijgeleerd. Nu volop oefenen met de tips die ik heb meegekregen om dan eind maart mijn laatste rijles en examen te doen. Zeer tevreden over deze rijschool!

Aangenaam en vlot

Ik leer heel snel dankzij mijn lesgever. De Rijschool Vlaamse Ardennen is zeker een goeie rijschool om jouw rijbewijs te halen. Ze leggen je alles nauwkeurig goed uit, waardoor je heel snel leert.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

Top service en steeds snelle afhandeling

Zeer vlotte afhandeling van het dossier. Top lesgever!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Beste begeleider die je u kunt wensen! Dikke Merci Paul om in mij te geloven. Ik ga zeker de Vlaamse Ardenne aanraden!

Zeer aangename rijles

Sympathieke lesgever en deftig lesmateriaal. Duidelijke uitleg gekregen en goed voorbereid op het examen.

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? N.v.t.
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Beste service en prachtig mensen

Hele fijne instructeur!

Hij legt alles uit in duidelijke taal en is rustig en geduldig. Een hele goede lesgever!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Rustige begeleider. Goede opbouw: eerst op een rustige plaats, dan wat meer op het platteland en dan wat meer in Zottegem en Geraardsbergen.

Neerhofstraat 27

9600 Ronse