Zeer goede en toffe rijlessen

Zeer leerrijk

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Zottegem
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Tevreden
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed aan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

De lessen zijn leerrijk. De instructeur legt alles duidelijk uit en behoudt een aangename sfeer.

Bij bepaalde onderwerpen schetste de instructeur een tekening om het zo duidelijk mogelijk te maken. Het leren rijden is toegepast op mijn eigen niveau, en bouwt gradueel op. Het rijden nemen we ernstig, maar we konden nog steeds een grapje maken wanneer het paste.

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Zeer tevreden
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? N.v.t.
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Vlotte praktijklessen voor code B+372 (A1)

Ik kwam voor praktijklessen om de B+372 te halen. Ik kon bijna onmiddelijk afspraken krijgen ! De moto was goed geschikt, het oefenterrein is ruim en voelt veilig. Mijn instructeur was zeer competent en behulpzaam. Op amper 4 uren tijd hebben we alle manoeuvres kunnen oefenen en zelfs een ritje in het verkeer. Ik kom zeker terug voor extra uren en voor de volledige A rijbewijs. Veel dank hiervoor ! Didier

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Was meer dan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? N.v.t.

Zeer goede ervaring!

Rijlessen gevolgd voor motorrijbewijs cat. A. Richard heeft mij duidelijke en hulpvolle tips en tricks gegeven om mijn vaardigheden te verbeteren. Bij de eerste poging van mijn examen manoeuvres was ik al geslaagd! Een echte aanrader!

super

direct geslaagd

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Ontevreden
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

Super vriendelijke positieve lesgever. Telefoons, emails werden altijd vriendelijk en snel beantwoord.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Heel persoonlijk en uitstekende begeleiding.

De begeleider/rij-instructeur is een zeer vriendelijke/ zeer professionele instructeur met heel wat jaren ervaring. Neemt zijn tijd bij dingen waar je meer begeleiding bij nodig hebt en blijft steeds kalm. Heb in 2lessen al heel wat bijgeleerd

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Zottegem

Het gaat goed.

Mijn instructeur heeft zeer goed les. Ik ben heel tevreden.

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? N.v.t.
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Geen mening

Heel leerrijk

Ik heb nu 8 rijlessen gehad en ik heb er heel veel van geleerd. De instructeurs hebben heel veel geduld en leren jouw alles stap per stap.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Duidelijke richtlijnen met oog voor detail

Lesgever Dirk kent het klappen van de zweep duidelijk. Legt nadruk op welke zaken aan te pakken zijn en geeft duidelijke instructies omtrent verbeterpunten.

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie

2 uur aangename lessen met enkele handige tips

Lessen werden gegeven door een zeer aangenaam persoon, en gaf ook meerdere tips die me zeker hielpen bij mijn praktijkexamen

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Hele goede lesgevers en vriendelijk , een aanrader

Had nog geen enkele ervaring in moto rijden. Leggen alles heel goed uit en nemen de tijd . Ben heel tevreden met de rijschool Vlaamse Ardennen Ronse . Zeker een aanrader

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Top planning en lesgeving.

Vriendelijke en zeer behulpzame instructeurs. Zeer goed beholpen in het zoeken naar een vrij plaatsje voor 2 uren les moto + PT examen. Overgekomen van een andere rijschool waar ze meerdere dingen kunnen leren van Rijschool Vlaamse Ardennen.

Perfect !

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Nuttige lessen , jammer van de klantenservice van de administratieve dienst ...

Over de lessen niks negatiefs te bemerken : nuttige tips , to the point , aangename lesgever. Wat facturatie en klantencontact betreft is er wel nog heel wat verbetering mogelijk ... Door fout van mijn boekhouder werd de KMO-portefeuille te laat aangesproken. De manier waarop ik dit te weten kwam was een bezoek van iemand verantwoordelijk voor de facturatie vlak voor het rij-examen zelf ... Bijgevolg : geen focus op het examen en ik kreeg meteen een stempel van wanbetaler (toegegeven : de factuur werd te laat voldaan maar ik kreeg hier nooit enige herinnering van!) Daarnaast verloor ik mijn aanspraak op de subsidie met een extra kost van + 600€ tot gevolg ... Nogmaals : de late betaling was de verantwoordelijkheid van de boekhouder en had nooit mogen gebeuren... Daarnaast kan jullie communicatie nog heel wat verbeterd worden met het oog op klantenservice en -tevredenheid.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Transparantere communicatie omtrent facturatie en planning

BE rijbewijs : snel en succesvol

Goed materiaal Vriendelijke lesgevers Tips and tricks: garant voor snel resultaat

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Zeg aub tegen Richard dat het verboden is om een centje op de grond te leggen om de positie van het voertuig aan te duiden.

het heeft geholpen om nog een beetje beter voorbereid te zijn op het examen. Ik heb wat tips gekregen voor het parkeren. Bedankt!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden, Tevreden

Rijbewijs Be Een opleiding gekregen op maat,vlot leerrijk ,gegevendoor een ervaren lesgever,merci Dirk

Goede begeleiding

Duurde even voor we nieuws kregen maar dan heel vlotte service!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

Niet aangenaam, geen aanrader voor gevoelige mensen

Bij het maken van een fout werd ik meteen ‘aangevallen’ blijkbaar mag men geen stress vertonen anders heeft men een therapeut nodig.. niet oke om zo dingen tegen de leerlingen te zeggen .

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? N.v.t.
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed helemaal niet aan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Heel ontevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Meelevend personeel die begrip tonen voor de angst f stress van de leerlingen.

Rustig en vlot

Rustig en vlot

Alles goed verlopen

Lesgever was top.

super tevreden

rijlesgevers zijn super vriendelijk,wijzen je rustig op je fouten. heb echt geen verbeteringen voor jullie blijf zo voort doen!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? neen

Leuke ervaring

Ondanks mijn beperkte rijtechnieken en kennis, werden de lessen en tips met veel geduld gegeven.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Ik weet niet of het realistisch zou zijn maar een online agenda waar de leerling data en tijdstippen zelf kan selecteren zou een enorme meerwaarde zijn (maar ik besef dat dit organisatorisch misschien moeilijk is)

Neerhofstraat 27 9600 Ronse

+32 470885197