Letselschade

Suzanne van Reedt Dortland is een fijne goede advocaat. Suzanne is menselijk goed benader baar Werkt hard vaak s avond laat krijg je nog mail van haar. Weet goed on je te verplaatsen en legt juridische termen goed aan je uit.. Dit was een moeilijke zaak maar heeft Suzanne naar een goed einde gebracht Nogmaals bedankt hier voor

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Zeer betrokken, kundig en vooral helder advies.

In een uiterst ingewikkelde toekomst veranderende situatie ben ik zeer kundig en warm bijgestaan door Mw Mr van Reedt Dortland. Hoop haar nooit meer nodig te hebben maar raad haar absoluut aan. Ook na afhandeling betrokken gebleven en heeft mij gerust kunnen stellen en helder bijgestaan met adviezen die een resultaat hebben opgeleverd dat zonder haar niet was voltrokken. Veel dank aan Asselberg & Klinkhamer Advocaten!

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Kundig, snel, creatief en gemoedelijk

Frans heeft mij uitstekend ondersteund in het dossier en mij voorzien van goede adviezen en geholpen om alles tot een goed einde te brengen.

• Geholpen door: Frans van Meer

Beste Philip, Bedankt voor deze positieve review. Goed te horen dat Frans u zo goed bijgestaan heeft. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Anoeska heeft mij ontzettend goed geholpen

Anoeska heeft mij heel goed bijgestaan. Ik had een heel fijn gevoel bij haar en vertrouwde haar volledig. Dit heeft mij ontzettend goed gedaan.

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Carin, Heel veel dank voor deze positieve review over Anoeska. Goed om te horen dat zij zo goed heeft geholpen. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Correcte en kundige advocate.

Ik ben door Mevr. Van Ginderen op een prettige en correcte wijze terzijde gestaan. Zij heeft als ter zake kundig adviseur mijn belangen zeer goed behartigd. Ik kan haar als echtscheidingsadvocate zeer aanbevelen.

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Kees, Veel dank voor deze positieve review en de aanbeveling. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Transparante communicatie altijd op 1

Er werd goed gecommuniceerd waar ik heel erg van houd. Alles werd perfect uitgelegd en door de juiste communicatie konden we heel veel stukken bij elkaar krijgen. Dat heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat de zaak vanuit onze kant soepel en helder ging.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Bilal, Heel veel dank voor deze positieve review over Berkan. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

geweldig

zeer betrokken advocaat. zit constant boven op de zaak. ervaren. meelevend. duidelijk in uitleg en adviezen. geeft mij geweldig geholpen. zeer blij mee!!!! goede ervaren advocaat die weet hoe het allemaal werkt in juristen land

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Jan, Heel veel dank voor deze positieve review over Jolanda. Goed om te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Professionele, deskundige en empatische begeleiding

Zie algemene omschrijving

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Jan, Veel dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Erg professioneel en goed geholpen door Berkan

Mijn advocaat Berkan Aldidan heeft mij uitstekend geholpen en was ten alle tijden goed bereikbaar en erg transparant. Ik ben erg blij met zo’n goede advocaat!

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste M., Veel dank voor deze review over Berkan. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Goed hulp en ondersteuning bij een moeilijk onderwerp als letselschade.

Advocaat gaf een goede en duidelijke uitleg van de voor mij onbekende materie. Ze was een steun bij het onderhandelen met de verzekering van de tegenpartij. Zij hield mij ook regelmatig op de hoogte van de voortgang van het proces. Ik ben tevreden met het uiteindelijke resultaat.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Hans, Veel dank voor deze positieve review. Wat goed te horen dat u tevreden bent met de steun van Naomi en het uiteindelijke resultaat. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

We zijn gedurende de gehele procedure correct en vakkundig geholpen en bijgestaan.

Het gehele traject heeft - mede door corona (lange wachttijden in medisch circuit) - best lang geduurd. De wijze waarop we hier doorheen begeleid zijn door Naomi hebben wij als zeer prettig, aangenaam en kundig ervaren. Gelukkig is nu alles afgesloten en we kijken eens te meer weer vooruit.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Marcelina, Heel veel dank voor deze review. Ook namens Naomi. We hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Ik ben heel tevreden over hoe jullie mijn zaak behandeld hebt

Ik ben heel tevreden en vond het fijn en plezierige contact

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Mienwatie, Heel veel dank voor deze review over Jimke. Wat goed te horen. We hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Super goed en vriendelijk geholpen

Christian Timmer heeft mij en mijn dochter ontzettend goed geholpen was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook een resultaat behaald wat we niet hadden verwacht. Echt super goed

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Miranda, Heel veel dank voor deze review. Wat goed te horen. Wij hebben jullie graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Berkan help graag en doet zij werk goed. Hij heeft mij goed geholpen. Dank je

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Semsj, Veel dank voor deze review. Ook namens Berkan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Zeer betrokken en gedreven om de tegenpartij aan te sporen tot actie !

Via ONVZ ben ik op het spoor gezet van Advocaten Asselbergs & Klinkhamer. ik heb een fietsongeval gehad op 26 april 2021. Via Mr. Mark van der Bijl heb ik een schadevergoedingstraject doorlopen, dat op 15 juli 2022 -naar genoegen- is voltooid. Hartelijk dank voor alle inspanningen van Mark van der Bijl.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Tineke, Veel dank voor de positieve review over Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Top Advocaten

Alles wordt zorgvuldig en goed uitgelegd. Stap voor stap heb ik met 1 van deze top advocaten 4 jaar samen gewerkt. Ik ben in die 4 jaar super goed begeleid en mee genomen in onze zaak. Dank je wel

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Nicole, Veel dank voor de review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Professioneel, betrouwbaar en betrokken

Op zeer professionele wijze ben ik bijgestaan door Anoeska en heb haar gedurende het scheidingsproces leren kennen als een zeer deskundig en betrokken persoon. Haar openheid en eerlijkheid (ook wanneer zaken anders lopen dan ingeschat of gepland), maken haar ook uiterst betrouwbaar. Die betrokkenheid en betrouwbaarheid waren voor mij 2 belangrijke kernwaarden in een periode van grote onzekerheid en hebben mij enorm veel steun en houvast gegeven. Tevens was gedurende het hele proces haar bereikbaarheid zeer laagdrempelig en vlogen de benodigde juridische brieven zeer vlot uit de pen wat de voortgang erg ten goede kwam. Haar advisering was duidelijk en open met alle ruimte voor mij om uiteindelijk zelf een keuze te kunnen maken welke weg te bewandelen. Kortom, alle lof en kan Anoeska derhalve van harte aanbevelen!

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Remmert, Wat goed te horen. Heel veel dank voor de positieve review over Anoeska. Wij hebben u graag bijgestaan en willen u bedanken voor het vertrouwen. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

absoluut gezien de ervaring top

ik vond de hulp en het te woord staan in mensen taal heel erg fijn , ook het advies vond ik erg fijn dank je wel

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Michiel, Heel veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Zeer correcte benadering en afhandeling van mijn zaak.

Ik heb zowel de behandeling als de afhandeling van mijn zaak als zeer professioneel en prettig ervaren. De communicatie is op allerlei manieren op vertrouwelijke wijze gegaan. De uitleg van bepaalde handelingen is door Christen Timmer op begrijpelijke wijze aan mij voorgelegd. Het was een prettige samenwerking van begin tot het eind, waarvoor mijn hartelijke dank.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Bram, Veel dank voor de positieve review over Christian. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Groot inlevingsvermogen in situatie cliënt

Beide advocaten (Jolanda Broeders en Naomi Vermuë) hebben zich uitermate goed ingelezen in het dossier en de zaak met de verzekering op een zeer deskundige wijze uitgevoerd, waarbij de situatie van de cliënt altijd centraal heeft gestaan.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste, Bedankt voor de positieve review. Mede namens Jolanda en Naomi. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Geweldig (in een woord dus)

Zelf ben ik gedurende mijn werkzame leven 40 jaar letselschadebehandelaar geweest. Als woordvoerder van de benadeelde heb ik goed kunnen samenwerken met de heer Timmer. De contacten liepen altijd uitstekend. Complimenten.!!!!!!!!!!

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste, Veel dank voor de positieve review over Christian. Wat goed om te horen. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Was doeltreffend en vrij efficiënt

Ik rekende sterk op deskundigheid en bekwaamheid, naast de gedane ervaringen op dit gebied van juridische zaken. Dit is zeker volbracht met veel tevredenheid en de behaalde resultaten. Veel succes verder toegewenst.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Mohammed, Veel dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Eva Peeters Kantoordirecteur (a.i.)

Uitstekend geholpen

Ondanks dat de tegenpartij niets van zich liet horen een lange tijd heeft Christian ons heel goed geholpen. Hij heeft er alles aangedaan om antwoord te krijgen van de tegenpartij. Heel veel lof.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Rene, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat Christian jullie zo goed begeleid heeft. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

professioneel, kundig en laagdrempelig

Luisterend oor en professioneel opgepakt. Duidelijk informatievoorziening en vertrouwd. Meerdere kanten belicht en besproken en samen tot een advies gekomen. gene verborgen agenda, open en eerlijk. Jeroen is zeer prettig in de omgang.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Milia, Dank voor deze review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Fijne en vooral deskundige begeleiding

Fijne en vooral deskundige begeleiding.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Juul, Dank voor deze review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Over Asselbergs & Klinkhamer Advocaten

Niet zomaar een advocaat | Asselbergs & Klinkhamer Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore.nl