Positief, boven cerwachting goed

Ondanks dat sommige dingen wat traag gingen, mede door de wede-partij is mijn zaak opgelost en ben ik tevreden met het resultaat. Dankjewel Mark!

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Pascal, Dank voor deze positieve review. Mede namens Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Heel goed begeleid door Mark van der Bijl

Mark van der Bijl heeft ons bijgestaan in de zaak van het dodelijk ongeval van ons broertje Mitchel. Hij heeft dit met alle geduld en respect begeleidt en wij hebben dit als heel fijn ervaren. Mocht ik ooit nog een advocatenkantoor nodig hebben zou ik hun weer bellen! Mvg, Jennifer van der Linden

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Jennifer Heel veel dank voor deze positieve review. Fijn te horen dat Mark u zo goed heeft bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Een veilige arm om je heen!!

Ik had nooit gedacht hulp van een advocaat nodig te hebben, toch kwam het op ons pad… Ik ben bijgestaan door Anouk Hansma, de manier waarop ze mij heeft geholpen vond ik bijzonder! Anouk heeft veel kennis van zaken en we hebben samen naar alle mogelijkheden gekeken om de zaak tot een goed einde te brengen. Maar vooral haar inleving om wat mij overkomen is, voelde voor mij heel erg fijn. Ze heeft de zaak afgehandeld zoals ik het ook zelf graag zag, denken in oplossingen en haar afspraken heel accuraat nagekomen. We hebben samen bereikt wat nodig was! Hier ben ik en mijn man Anouk héél dankbaar voor.

• Geholpen door: Anouk Hansma

Beste Els, Veel dank voor deze positieve review en mooie woorden. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer positief

De samenwerking met Christian heb ik zeer positief ervaren omdat hij niet alleen aan begrip had getoond vanuit zijn functie als advocaat maar ook gewoon als mens. Aangezien de problemen in de maatschappij komen juist uit ontbreking van sociale aspecten en dat er mensen functioneren vanuit hun functie en niet uit menszijnde, zorgde voor mijn positieve ervaring met Christian. Hopelijk zijn er meerdere juristen bij Asselbergs & Klinkhammer Adv. zoals Christian die de menselijke waarden als respect hechten aan een ander.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Mario, Heel veel dank voor deze positieve review. Mede namens Christian. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer deskundig bijgestaan, altijd snel reagerend op vragen, sympathiek, goed voorbereid, nauwgezet.

Zeker niet zomaar een advocaat.

• Geholpen door: Renata Königel

Beste Ilse, Veel dank voor de review. Mede namens Renata. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Beste advocaat van nl

Het is gewoon geweldige advocaten kantoor sta garant voor jou de heer Berkan Akdikan is een nr 1

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Celal, Dank voor deze positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Chistiaan heeft mij uitstekend bijgaand bij mijn onderzoek. Mijn onderzoek was al 2 jaar bezig met geen resultaat tot ik bij Christiaan terecht ben gekomen. Bedankt voor alle moeite!

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Q., Veel dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer betrokken met jou als klant en jouw 'zaak'.

Letselschade is en blijft een moeilijke materie en vergt een lange adem. Betrokkenheid van mijn advocaat naar mij als klant is bijzonder te noemen. Nagenoeg altijd bereikbaar en klaar om rugdekking te geven. Duidelijke afspraken die in het begin zijn gemaakt worden nageleefd. Dit geeft ook rust in het verloop. Zij zijn in mijn ogen zeer deskundig en geven goed en open advies. Ik ben zeer tevreden en kan het een ieder aanbevelen dit bedrijf in de armen te nemen mocht men onfortuinlijk iets overkomen.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste René, Veel dank voor deze positieve review. Mooie woorden over Jolanda, mede namens haar bedankt hiervoor. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

We zijn super goed geholpen door jolanda en Paula. Heel,de begeleiding was gewoon super tof. Ze hebben echt gevochten voor ons. Een 10 score is eigenlijk te laag.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Kees, Veel dank voor de positieve review. Mede namens Jolanda en Paula. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

mijn ervaring was heel goed

ik heb heel goed samen kunnen werken met ak en anouk bootsma. Ben heel goed bij gestaan met heel het gebeuren. Zeer tevreden . mvg Hans Kuijpers

• Geholpen door: Anouk Bootsma

Beste Hans, Heel veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Het beoordelingscijfer zegt genoeg

Verhelderend, ondersteunend, uitgebreide info, betrokken. Als je een verhaalschade nog nooit heb meegemaakt geeft de af/behandeling een goed gevoel!!

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Astrid van Tilburg

Beste Arie, Veel dank voor de positieve review over Astrid. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Dhr Cristian Timmer is zeer behulpzaam. Heeft mij tot in de puntjes alles uitgelegd en heeft zijn deskundigheid getoond. Wij zijn dan ook meer dan tevreden hoe hij ons heeft geholpen.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Nettie, Dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer gedreven en deskundig.

Wij zijn positief verrast door de doortastendheid van Paula en haar collega Berkan mbt de behandeling van onze strafzaak. Tot in de details hadden ze het uitgewerkt wat uiteindelijk resulteerde in een gewenste uitspraak waar wij zeer tevreden mee zijn. Ik schrijf niet snel een review maar deze mensen maken het absoluut de moeite waard, dank jullie wel !

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Rowan, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat de zaak naar tevredenheid is afgerond. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Excellente hulp en heldere communicatie

Dankjewel voor alles

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Kim, Veel dank voor de positieve review over Jimke. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Geweldige begeleiding en communicatie

Dit was mijn eerste ervaring met een advocaat. De manier waarop mijn zaak behandeld is, is geweldig. Elke stap in het proces is met veel kennis van zaken en inleving van wat mij overkomen is behandeld. Alle mogelijkheden zijn samen bekeken en de empathie die ik voelde was heel belangrijk voor mij. In goede samenwerking is mijn zaak nu afgehandeld.

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Marie-Jose, Veel dank voor de positieve review. Mede namens Ferda. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Duidelijk, concreet en doeltreffend

Wij zijn door Christian Timmer geholpen en hij heeft altijd voor ons klaar gestaan. De casus was niet de makkelijkste, maar uiteindelijk zijn we tot een slotakkoord gekomen waar we ons volledig in konden vinden. Zonder Christian was dat niet gelukt en daar zijn we hem ontzettend dankbaar voor. Geen vraag was teveel, hij had veel geduld en heeft altijd het uiterste voor ons gedaan. We zouden hem iedereen aanbevelen.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Tim, Dank voor de positieve review. Goed om te horen dat jullie Christian zouden aanbevelen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Professioneel

Goede ervaring n.a.v. Ski ongeval met het advocaten kantoor Asselbergs & Klinkhamer.

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Robert, Dank voor de positieve review. Mede namens Ferda. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

We hebben een heel goede ervaring gehad goede berichtgeving alles goed duidelijk gemaakt en netjes afgehandeld door Bente Maljers zijn zeer tevreden

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Bente Maljers

Beste Herman, Dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Na aanvankelijk moeizame start is mijn zaak toch positief geeindigd.

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Bernard, Dank voor de positieve review. Goed te horen dat we samen met u de zaak naar een goed einde hebben kunnen brengen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Echt deskundig en super betrouwbaar. Elke stap wordt goed uitgelegd. Erg blij dat dit tot een goed einde is gekomen.

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Henri, Dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Vriendelijk en behulpzaam, staat echt voor je klaar.

Heel vriendelijk en behulpzaam, ook heeft hij alles goed en duidelijk uitgelegd. Staat echt voor je klaar,zal zeker aanraden bij familie en vrienden mochten ze deze advocaat nodig hebben.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Rietella, Veel dank voor deze positieve review. Goed te horen dat u ons aan zou willen raden bij familie en vrienden. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Super advocaat

Zeer vakkundig geholpen door de hr timmer duidelijke taal

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Sc, Veel dank voor deze positieve review. Fijn dat u tevreden bent met het resultaat. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Super geholpen

Ik ben in een heel vervelende periode super geholpen door dit kantoor. Zij bleven naar mogelijkheden en oplossingen zoeken. Dit met goed resultaat.

• Geholpen door: Daniëlle van Gastel

Beste Joop, Veel dank voor deze positieve review. Fijn dat u tevreden bent met het resultaat. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Super geholpen

Goed geholpen, goeie afhandeling en snel

• Ik ben bijgestaan door: Jurist, Advocaat
  • Geholpen door: Linda Brokken

Beste Michael, Heel veel dank voor de positieve review. Ook namens Linda. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

niet echt tevreden, merkte geen betrokkenheid

Vindt het jammer dat ik iedere keer te maken had met twee advocaten vanwege verlof etc van de ene advocaat en toen weer naar de andere advocaat. Ik moest telkens mijn verhaal opnieuw doen en vond dit wel vervelend. Dit wil ik nooit meer hebben en meemaken. Het advies om het bij 1 advocaat te houden!!

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Asha, Wat jammer om te horen dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan de samenwerking. Daarover gaan we graag nog met u in gesprek. Ik heb u daarover een e-mail gestuurd. Vriendelijke groet, Loesje Frankfort Manager Business Development en Bedrijfsvoering

Over Asselbergs & Klinkhamer Advocaten

Niet zomaar een advocaat | Asselbergs & Klinkhamer Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.