Zeer correcte benadering en afhandeling van mijn zaak.

Ik heb zowel de behandeling als de afhandeling van mijn zaak als zeer professioneel en prettig ervaren. De communicatie is op allerlei manieren op vertrouwelijke wijze gegaan. De uitleg van bepaalde handelingen is door Christen Timmer op begrijpelijke wijze aan mij voorgelegd. Het was een prettige samenwerking van begin tot het eind, waarvoor mijn hartelijke dank.

• Geholpen door: Christian Timmer

Groot inlevingsvermogen in situatie cliënt

Beide advocaten (Jolanda Broeders en Naomi Vermuë) hebben zich uitermate goed ingelezen in het dossier en de zaak met de verzekering op een zeer deskundige wijze uitgevoerd, waarbij de situatie van de cliënt altijd centraal heeft gestaan.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Geweldig (in een woord dus)

Zelf ben ik gedurende mijn werkzame leven 40 jaar letselschadebehandelaar geweest. Als woordvoerder van de benadeelde heb ik goed kunnen samenwerken met de heer Timmer. De contacten liepen altijd uitstekend. Complimenten.!!!!!!!!!!

• Geholpen door: Christian Timmer

Was doeltreffend en vrij efficiënt

Ik rekende sterk op deskundigheid en bekwaamheid, naast de gedane ervaringen op dit gebied van juridische zaken. Dit is zeker volbracht met veel tevredenheid en de behaalde resultaten. Veel succes verder toegewenst.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Uitstekend geholpen

Ondanks dat de tegenpartij niets van zich liet horen een lange tijd heeft Christian ons heel goed geholpen. Hij heeft er alles aangedaan om antwoord te krijgen van de tegenpartij. Heel veel lof.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Rene, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat Christian jullie zo goed begeleid heeft. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

professioneel, kundig en laagdrempelig

Luisterend oor en professioneel opgepakt. Duidelijk informatievoorziening en vertrouwd. Meerdere kanten belicht en besproken en samen tot een advies gekomen. gene verborgen agenda, open en eerlijk. Jeroen is zeer prettig in de omgang.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Milia, Dank voor deze review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Fijne en vooral deskundige begeleiding

Fijne en vooral deskundige begeleiding.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Juul, Dank voor deze review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Dit advocatenkantoor en Mark van der Bijl zou ik iedereen aanraden

Mark van der Bijl heeft mijn letselschadezaak geweldig afgehandeld , vriendelijk en met veel geduld.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Ietje, Heel veel dank voor de positieve review. Mede namens Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Van begin tot einde van het proces goed begeleid

Ik ben van het begin tot het einde goed , volledig en tijdig ben geïnformeerd door Dhr. Akdikan.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Gerda, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat Berkan u zo goed begeleid heeft. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

top

top

• Geholpen door: Erik van Loon

Beste Ulrich, Veel dank voor de positieve review over Erik. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Hulpvaardig, betrokken en accuraat

Afgelopen 1,5 jaar heeft de heer Christian Timmer ons gezin bijgestaan n.a.v. een verkeersongeval van mijn vader. Christian werkt accuraat, is betrokken en communicatief vaardig. Juist in een emotionele situatie als deze is het prettig dat iemand ons begeleidde en adviseerde op het juridische vlak. Heel veel dank Christian!

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Noortje, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat Christian jullie zo goed begeleid heeft. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Kundig, rustig en laagdrempelig

Kundig, rustig en laagdrempelig

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Ilse, Dank voor deze review over Christian. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Gerustgesteld, zorgen overgenomen, waardevol,

Mijn advocate heeft mij meteen gerustgesteld in het 1e gesprek. Ze nam mij ook in bescherming om het verhoor van de dader niet te laten lezen maar duidelijk aangaven dat hij ontkend. Ze was heel duidelijk en ze heeft veel ervaring in zaken zoals die van mij. Ze heeft voor mij gezorgd tot en na de recht zaak, en mij altijd op de hoogte gehouden

• Geholpen door: Ine Dilven

Beste Karen, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Vanaf het begin tot het einde zaakcontact/relatie duidelijk, deskundig, menselijk/begripvol

Fijne relatie en samenwerking met Mevr. de Wit-Jansen. Vanaf het begin tot het einde een duidelijke en deskundige aanpak van mijn letselschade zaak. Een verademing na mijn vorige behandelaar (jurist) bij een ander gespecialiseerd letselschade kantoor in Limburg.

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Beste Bert, Heel veel dank voor de positieve review. Mede namens Margot. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer adequate en doortastende aanpak

Zeer lang elders lopend letselschadedossier (21 jaar) binnen 1,5 jaar succesvol afgerond en case kunnen sluiten.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Ronald, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen dat het succesvol is afgesloten. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Zeer goede begeleiding en afwikkeling van mijn zaak!

Na een aanrijding die ik had gehad werd ik door CZ Zorgverzekeringen gewezen op het verhaalrecht. Nadat ik mezelf hier meer in had verdiept kwam ik uit bij Asselbergs en Klinkhamer Advocaten. Zij hebben mij zeer goed geïnformeerd over wat ik kon/moest doen en daar goed in begeleid. Er was duidelijke en vriendelijke communicatie tijdens het hele proces en uiteindelijk is het dossier vrij snel en naar tevredenheid afgesloten. Zou dit kantoor zeker aanraden voor soortgelijke geschillen.

• Geholpen door: Astrid van Tilburg

Beste Daan, Hartelijk dank voor de positieve review. Mede namens Astrid. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Mijn ervaring is zeer goed en ben heel erg tevreden. Altijd vriendelijk en klant staat op nummer 1 bij hun. Ze zijn zeker ervaren en mocht er toch iets zijn, dan zoeken zij dit zeker tot op de bodem uit. Mijn zaak is zeker goed opgepakt en opgelost naar tevredenheid.

• Geholpen door: Bente Maljers

Beste Ali, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Top advocaat!

Zeer betrokken advocaat met adequate dossierkennis die doorpakt waar het kan.

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Tessa, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Super goed

Wij zijn op een ontzettende fijne manier te woord gestaan. Professioneel, vriendelijk, alles verliep op tijd , goede communicatie. We voelde ons geen nummer maar mens

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Janet, Veel dank voor de positieve review. Mede namens Berkan. We hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

zeer betrokken kennis van zaken

Anoeska van Ginderen kan ik ten zeerste aanbevelen. Zeer kundig ook bij complexere echtscheidingssituaties. Juiste balans tussen zakelijk belang en een menselijke benadering.

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste, Veel dank voor de positieve review over Anoeska. Goed te horen. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Vanaf het begin had ik een gerust gevoel in een positieve afloop .

Mijn ervaring met Jolanda Broeders is heel positief. Haar deskundigheid heeft ervoor gezorgd dat we volgens mij het maximale eruit hebben gehaald uit de letselschade procedure. Mede door haar voortvarendheid in deze moeilijke en complexe zaak is er snel een overeenkomst bereikt met de tegenpartij. Ook vond ik het heel prettig dat ik van elke stap op de hoogte werd gehouden , middels oa. emails . Door de hele behandelwijze van Jolanda had ik vanaf het begin een gerust gevoel dat het maximale eruit gehaald kan worden . Na een persoonlijke zoektocht , kreeg ik van mijn rechtsbijstandsverzekering toestemming om met Jolanda in zee te gaan. Dit was noodzakelijk omdat ik igeen vertrouwen meer had in een goede afloop,,toen mijn zaak in eerste instantie werd behandeld door een letselschade bureau . Ik wens iedereen in dergelijke complexe zaken een goede letselschade advocaat toe .

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Marco, Hartelijk dank voor deze positieve review en mooie woorden. Mede namens Jolanda. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Superblij met alles wat ze voor je doen en al de hulp die je krijgt

Mijn ervaring met dit advocatenkantoor is super. Mevrouw de Wit was de advocate van mijn vader nadat hij een ernstig auto ongeluk heeft gehad. Er kwam heel veel op mij af en en mevrouw de Wit heeft mij enorm goed geholpen met alles en mij veel uit handen genomen. Ook na het overlijden van mijn vader heeft ze verder alles geregeld met de verzekering en ik kon met al mijn vragen bij haar terecht. Ik ben dankbaar voor wat ze allemaal gedaan heeft en ben blij dat zij onze advocaat is geweest. Margot bedankt voor alles, je bent een topper!!

• Geholpen door: Margot de Wit-Jansen

Beste Diana, Hartelijk dank voor deze positieve review over Margot. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Professioneel en duidelijk

Snelle en to the point communicatie en uitstekende adviezen

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste John, Veel dank voor de positieve review. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Fijne ervaring met asselbergs &klinkhamer

Dhr timmer was duidelijk en begripvol was een goed contact Afspraken werden na gekomen Een goede hulp in de moeilijke tijd Heeft de zaak tot een goede uitkomst kunnen brengen Daar ben ik hem zeer dankbaar voor

• Geholpen door: Christian Timmer

Beste Ella, Hartelijk dank voor deze positieve review. Mede namens Christian. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Goede samenwerking

Beste, Fijne samenwerking en goed communicatie. Groet D Ballaj K Ballaj

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste, Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens Asselbergs & Klinkhamer Advocaten, Loesje Frankfort Manager Business Development & Bedrijfsvoering

Over Asselbergs & Klinkhamer Advocaten

Niet zomaar een advocaat | Asselbergs & Klinkhamer Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore