Erg prettige samenwerking

Gedurende mijn zaak heeft Jolanda mij erg goed bij gestaan. Nam telkens de tijd om mij te informeren en was ook erg betrokken. Ze is hierin erg professioneel geweest en heeft veel ervaring.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Jim, Dat is goed om te horen. Veel dank voor de review over Jolanda! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Geweldige bijstand gehad.

Advocaat Berkan Akdikan heeft zeer veel voor mij betekend. Heeft alle correspondentie met de tegenpartij geregeld en heeft zich 100% ingezet voor mijn belangen.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Mirjam, Wat fijn te horen dat Berkan zoveel heeft kunnen betekenen. Wij hebben u graag bijgestaan. Veel dank voor deze goede review! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Fijne, betrokken communicatie

Een prima begeleiding door het hele proces. Goed op de hoogte gehouden en konden altijd met vragen terecht. Altijd een positieve houding omtrent het verloop.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Hans, Veel dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Prettige samenwerking, realistisch advies, goede begeleiding

Voor mijn gevoel gekregen waar ik recht op had.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Bram, Dat is goed om te horen. Veel dank voor de review over Jeroen! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Heel goed resultaat

Joost heeft een mooi resultaat voor mij behaald. Dat had ik niet verwacht

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Frans, Bedankt voor deze positieve review! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Mijn ervaring met AK Advocaten is meer dan uitstekend.

Mijn ervaring met AK Advocaten, en berkan in het bijzonder is zeer goed. Ook als je geen verstand hebt van een juridisch proces, leggen zij dit heel goed uit in voor iedereen begrijpelijke taal. Berkan heeft mij goed geholpen om de juiste stukken te verzamelen, overzicht te krijgen en legt alle vervolgstappen duidelijk uit. Mijn ervaring bij AK Advocaten is dat ik mij kon richten op herstel van het letsel, en zij het juridische proces overnamen. Zo goed als geen omkijken naar gehad. Enorm bedankt voor de hulp!

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Joost, Wat mooi om te horen dat u zich volledig op het herstel kon richten. Daar zijn wij voor. Wij hebben u graag bijgestaan. Bedankt voor deze positieve review! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer kundig en zeer prettige omgang

Kundige vriendelijke advocaat

• Geholpen door: Astrid van Tilburg

Beste H. Bijster , Bedankt voor deze positieve review over Astrid. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Geweldige dienstverlening

Wij hebben vanaf het begin dat uw kantoor onze belangen zouden behartigen alleen maar 2 positieve advocaten gehad. Zij hebben zich vanaf het begin volledig ingezet voor onze belangen, wij zijn beide dan ook zeer dankbaar. Heel vaak kregen wij een update van beide en ook als wij vragen hadden werd er altijd spontaan op gereageerd, nooit was hun iets te veel. Wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat en houden hele fijne herinneringen aan uw kantoor over. Met vriendelijke groeten Fam Jansen Hoogeveen.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste fam. Jansen, Veel dank voor deze mooie review. Dat is goed om te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Geweldig geholpen door geweldige advocaat Jimke

Van A tot Z een hele goede begeleiding gehad van Jimke. Zij is buiten een fijn mens een zeer professionele advocaat die weet waar ze over praat. We zijn zeer dankbaar met haar input en hulp.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Max, Veel dank voor deze mooie woorden. Mede namens Jimke. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Meelevend

Ik vond het een hele fijne advocaat . Ze was erg meelevend en merkte dat ze goed haar best deed voor me. Dit gaf me veel vertrouwen als slachtoffer.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Jytte Faber

Beste Maud, Bedankt voor de positieve review over Jytte. Goed tot horen! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Goede ervaring met AK advocaat Linda Brokken.

De advocaat heeft mij goed op de hoogte gehouden van de stappen die zij ging zetten en vroeg iedere keer om toestemming voordat zij tot actie overging. Dit alles heeft tot een voor ons zeer gunstig eindresultaat geleid, ondanks het traineren van de zaak door de tegenpartij.

• Geholpen door: Linda Brokken

Beste G. van Opdorp-Hoetmer, Veel dank voor deze positieve review. Goed tot horen dat de zaak naar tevredenheid is afgerond. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Erg prettig contact.

In een nare periode na het ongeval werden wij perfect bijgestaan en respectvol behandeld.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Avyola de Haas

Beste Martien, Bedankt voor deze positieve review en mooie woorden over Avyola. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Kundig en overzichtelijke dossier afhandeling.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste A., Bedankt voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer correct en deskundig kantoor

Een betrokken kantoor die afspraken tijdig nakomt en cliënt verdedigd en ontlast van administratie zaken.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Jurgen, Bedankt voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

AK advocatenkantoor zeer aan te bevelen

Mijn AK advocaat was zeer deskundig en zeer behulpzaam. Hij was altijd bereikbaar en mijn mailberichten werden diezelfde dag meteen beantwoord. Ik voelde me enorm gesteund en dat gaf mij rust en absoluut geen stress. Ik vond het erg fijn dat ik mijn dossier volledig aan hem kon overlaten.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Lilibeth, Bedankt voor deze positieve review. Goed te lezen dat het dossier in goede handen was bij Berkan. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Erg prettig en deskundig

Ik had heel fijne contacten met Céline. Zij heeft ons op een deskundige wijze bijgestaan en ontzorgd. Ze hield mij steeds van alle ontwikkelingen op de hoogte. De afwikkeling van de letselschade heeft zij tot volle tevredenheid voor ons afgehandeld.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Anja, Bedankt voor deze positieve review en mooie woorden over Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

heel fijne en vakkundige samen werking

heel prettig begeleiding en goed mee denken. zeer betrokken en zorgzaam. heel veel dank.

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Jeffrey, Bedankt voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Correcte behandeling

Mijn advocaat heeft alles in het werk gesteld om de zaak sneller af te handelen. Geen reacties op mail, telefoon en andere communicatiemiddelen van de verzekering in België die moet betalen Wennen was wel tijdens afhandeling van advocaat te wisselen. Maar ook Naomi heeft het goed opgepakt

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Leny, Bedankt voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

zeer betrokken advocaat ben zeer te vrede

Jimke was zeer betrokken advocaat en ook heel erg meelevend. ben goed geholpen en de communicatie was erg goed. de zaak is goed afgehandeld en zeker aan te bevelen.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Sandra, Bedankt voor de positieve review. Goed te horen dat de zaak naar tevredenheid is afgerond. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

TOPPER!!!!!

Ik heb nog nooit een Advocaat meegemaakt al Joost. Dit is er één die een extra kilometer maakt, een extra stap zet en kortom net iets extra's doet voor zijn cliënten. Ik kan Joost niet genoeg bedanken voor het werk dat hij voor mij heeft gedaan. Ik hoop dat ik nooit meer een advocaat nodig zal hebben... Maar mocht dat wel zo zijn, dan zal dat Joost van Beek zijn. TOP VENT!!

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Feliciano, Veel dank voor deze positieve review. Wat een mooie woorden over onze Joost. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Een moeilijke tijd, die zeer goed ondersteund werd door de advocaten.

De advocaten zijn zeer beroepsmatig geschikt. Ze konden beiden goed met de tegenpartij overweg. Zijn bereikbaar geweest en hebben voldoende uitleg gegeven.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Lesla, Bedankt voor deze positieve review. Goed te horen dat er steun was vanuit onze advocaten. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik voelde me gehoord

Meneer van Beek had oog voor mijn situatie. Daarnaast heeft hij de zaken secuur en op korte termijn afgehandeld.

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Samantha, Veel dank voor deze positieve review en mooie woorden over onze collega Joost. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer goed bijgestaan vanaf start tot einde ondanks wisseling van advocaat

Vanaf moment met heb in zee gaan na ongeval , 1e bezoek persoonlijk, tot de telefonische contacten en mailwisselingen altijd helder overzicht van wat er gedaan is, wordt en de verdere stappen. Altijd bedenktijd en overleg eer we verder gingen met de volgende stap.

• Geholpen door: Linda Brokken

Beste Wim, Bedankt voor deze positieve beoordeling over Linda. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

maatwerk in korte tijd

Het beoordelen van de vaststellingsovereenkomst ging gepaard met goede uitleg en ruimte voor het inzicht van de klant.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Ina, Veel dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Prima geholpen

• Geholpen door: Erik van Loon

Beste John, Bedankt voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Bredaseweg 161

4872 LA Etten-Leur

076 502 2080

Over AK Advocaten

Niet zomaar een advocaat | 40+ jaar ervaring | AK Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore.nl