Goeie auto, beroerde service

Mijn vrouw en ik hebben hier een maand geleden een mooie auto gekocht. Voor een goede prijs… dachten we. Bovenop de verkoopprijs kwam nog €250 bovenop om de auto rijklaar te maken. Ik weet niet of dit normaal is, maar enfin. Daarnaast had hij ons ook doodleuk een extra €50 laten betalen omdat de verkoper “per ongeluk naar boven had afgerond” Van €2700 naar €2750… juist. Maar goed dat was snel opgelost toen we hem er op wezen. Het enige wat echt wel mankeerde aan de auto waren de achterbanden, die waren al gortdroog en zeer verouderd. Dit hadden we besproken en ze zouden rijklaar gemaakt worden… Blijkt de dag na aankoop dat 1 van die banden lek is. Helemaal plat. Niet alleen dat, het reservewiel is ook helemaal plat. Nooit gecheckt geweest ook (was nog helemaal vies). Ik dus die banden repareren met de auto van m’n buren, naar het bandencentrum (repareren en niet vervangen om kosten te besparen). Gebeld met Mulder Hoekstra en ze zouden m betalen als er een nieuwe onder moest. Volgende dag is de band weer lek, en nu ook die tweede een stuk zachter (auto heeft de oprit nooit verlaten). Ik dus weer naar het bandencentrum. Ja die andere band is wel echt super oud ook, en sorry van de andere band, daar kregen we t geld van terug. Er moesten twee nieuwe banden onder. Maar toen ik blij met Hoekstra Mulder belde om te melden dat de auto nu helemaal prima is en of ze de banden kunnen betalen, wordt ik uitgemaakt voor een leugenaar. Ed van de verkoop begint zelfs tegen mij te schreeuwen. “Alleen essentiële onderdelen om te rijden vallen onder de €250 garantie!” Nou lijkt het mij lastig zonder wielen te rijden, maar daar dacht hij anders over. Het is nu anderhalve maand verder en we hebben nog steeds niks van de directie gehoord. Alleen nog meer lelijke en boze berichten van Ed dat ik hem had zwart gemaakt. All in all, als je ff kan, geef je geld elders uit aan een auto. Deze tent is zeer onprofessioneel. Zwaar teleurgesteld

• Prijs/Kwaliteit

Goedemiddag, een kortre reactie op het onzin verhaal zoals je het hier prachtig verwoord. De Band was idd kapot, maar kan overal gebeuren en hebben we geen zicht op. ik heb direct een toezegging gedaan zonder dat ik de situatie had gezien (echt vertrouwen) de volgende dag melde u de zelfde situatie, maar was waqs in eens de andere kant. u woorden waren nog, ik maak geen geintje!! maar bleek achteraf dat u op eigen gelegenheid twee banden had laten vervangen, en alle kosten op ons wilde verhalen met een onzin verhaal. dus is het verhaal omgedraaid en wilde u ons op het verkeerde spoor zetten ipv andersom.

Professioneel advies, meedenkend, oplossingsgericht en vakkundig

Ik heb een maand geleden voor het eerst kennisgemaakt met deze garage. De contactmomenten heb ik heel prettig ervaren. Er werd met mij meegedacht over mogelijke oorzaken van de problemen van mijn auto, onderbouwd met voorbeelden en in begrijpelijke taal toegelicht. Ik vond een luisterend oor en de omgangsvormen zijn zeer correct. De voorgestelde behandeling was doeltreffend en vergeleken met andere garages vond ik de prijs hartstikke meevallen, zeker gelet op het behaalde resultaat. Twee andere garages hebben mij diverse onderdelen laten vervangen, met de nodige kosten, maar die oplossingen troffen het doel niet. Deze garage is zeker aan te bevelen.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Brian, Wel bedankt voor de mooie woorden over de afgenomen diensten. het was een complex probleem, wat best een uitdaging was om dit op te lossen. Een stuk ervaring en luisteren naar u opmerkingen maakte het ons mogelijk de aanwezige problemen toch op te lossen. We zijn blij dat u eindelijk kunt genieten van die fijne wagen die vanaf dag 1 niet prettig voelde, en door tussenkomst van onze expertise toch allemaal is opgelost. veel fijne Kilometers met u wagen, en hopelijk tot ziens voor u onderhoud. Gr Ed Werkhoven Mulder-Hoekstra Autogroep

Afgelopen december een mooie polo gekocht. Keurig afgeleverd met een onderhoudsbeurt! Goede service, snelle reparaties en vriendelijke werknemers!

• Prijs/Kwaliteit

bedankt Laura dat je de moeite wil nemen om dit te delen met nieuwe klanten, die onze speciale service nog niet kennen. zo is het prettiger en duidelijker dan een dure nietszeggende advertentie. ik wens je heel veel veilige kilometers met je Polo, en mocht er zich nog een kleinigheid voordoen, kom vooral langs en ik los dat gewoon weer netjes op. Gr Ed Werkhoven Sales Manager Mulder-Hoekstra Autogroep

Prima geholpen

Prettige ervaring met de verkoper en eigenaar van dit bedrijf. Zeer tevreden over de inruil en aanschaf nieuwe auto

• Prijs/Kwaliteit

Beste Henk, soms heb je met een klant gelijk een goed gevoel, en komt de overeenkomst bijna vanzelf. De Ford was zeer netjes, net zzoals de Inruil wagen. dus meet een beetje toe waren we er zo uit. Ook hier in Huizen doen we nu leuke zaken, en horen we al een beetje bij de inwoners. wij wensen jullie heel veel veilige kilometers toe. Gr Ed Werkhoven Sales Manager Mulder-Hoekstra Autogroep

Ik kan niet anders zeggen dan, dat ik de aanschaf van onze nieuwe occasion als zeer prettig heb ervaren, vriendelijk geholpen en alles netjes volgens afspraak afgeleverd

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt Ron voor het delen van jou/jullie ervaring. Voor ons is het belangrijk via dit traject andere potentiele klanten te laten weten dat we zeker ons best doen om alles naar tevredenheid te regelen. we hopen dat er veel plezier aan de nieuwe aanwinst wordt beleefd, en wensen jullie veel veilige kilometers toe. Gr Ed Werkhoven Sales Manager Mulder-Hoekstra Autogroep

Snelle en vriendelijke service, denken mee

We waren opzoek naar een tweede auto en vonden online op de site een auto die ons leuk leek. Aangekomen in de garage mochten we direct een proefritje maken. Super fijne auto. We hadden na de proefrit twee aandachtspuntjes en die werden meteen onderhanden genomen. De auto zou nog een nieuwe APK krijgen en we konden hem een paar dagen later al ophalen. Super fijne service! We hebben meteen onze andere auto daar na laten kijken omdat deze al langere tijd wat problemen had waar andere monteurs niet uitkwamen of erg hoge bedragen noemde voor de reparatie. We zijn er hier zo uit gekomen, het probleem is opgelost voor een normale prijs en weer met een snelle service! Super fijn contact gehad! Wij blijven zeker terug komen!

• Prijs/Kwaliteit

beste Rebecca en Jochem, ik denk dat het eerste contact al prettig verliep, en konden we de deal al snel maken. We willen graag het verschil maken ten opzichte van onze concurenten, en daarbij komt dat ik zelf voldoende ervaring heb in de automotive om mee te denken wat het probleem zou kunnen zijn met jullie huidige Opel. Gelukkig is het probleem opgelost en rijdt hij weer als nooit tevoren. blijheid van beide kanten is voor ons de kroon op het werk en service die we leveren. Nogmaals veel plezier met de nieuwe gebruikte wagen, en zie jullie graag terug voor onderhoud/ reparatie of de jaarlijkse keuring. Gr Ed Werkhoven Sales Manager

Dit bedrijf levert prima service en prijs en afspraak is afspraak

Men heeft zich aan de afspreken gehouden, top,

• Prijs/Kwaliteit

Beste Leendert, wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent. zo maar even binnen lopen, en bij ons een afspraak maken voor het jaarlijkse onderhoud van u beide voertuigen. We willen graag laten zien dat we als nieuwkomer in t'gooi ook het verschil kunnen maken ten opzichte van de duurdere concurenten. Dealer onderhoud is natuurlijk altijd perfect maar hangt ook een ander prijskaartje aan. Wij als Autofirst werken op de zelfde wijze maar rekenen een ander tarief. Dus kortom zijn wij blij met u als klant, en bent u blij met ons om de vriendelijke prijzen, en natuurlijk de persoonlijke service. Tot de volgende afspraak!! Gr Ed Werkhoven Sales Manager

Super service, echt een aanrader

Leuke aardige verkoper, mooie occasions staan er. Aflever service is erg goed. In 1 zin keurig en fijn geholpen echt een top garage en zeker een aanrader.

• Prijs/Kwaliteit

leuk Benjamin dat je tevreden bent over de afhendeling van je nieuwe auto. ook na de aflevering zijn we je nog even van dienst geweest om je open luchtfilter te monteren. veel plezierige kilometers met je nieuwe wagen, Gr Ed Werkhoven Sales Managr Mulder-Hoekstra Autogroep

Alles is soepel verlopen bij de inruil en aankoop van een nieuwe leuke auto. De communicatie verliep super en de nieuwe auto is thuis afgeleverd en de oude auto meegenomen. Ed is een fijn persoon om zaken mee te doen.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Maurice en familie, Top om te horen dat jullie tevreden zijn over Mulder-Hoekstra en mij als contact persoon. Het afleveren op locatie was natuurlijk een simpele optie omdat ik er zelf ook vandaan kom. Wij wensen jullie veel mooie en fijne kilometers met de nieuwe aanwinst. Gr Ed Werkhoven Sales Manager Mulder-Hoekstra Autogroep

Wij waren al een tijdje op zoek naar een andere auto! Na het tanken zagen we een autootje buiten staan, waar we direct blij van werden. Ed heeft ons te woord gestaan. De prettige manier van communiceren, het vertrouwen, dat Ed uitstraalt en de prijs van de auto min een bedragje terug voor onze 2 andere auto's maakten het erg makkelijk om te beslissen. Na een aantal weken ontdekten we wat kleine dingetjes aan de auto. Dat was geen enkel probleem. Afspraak met Ed gemaakt, alles in orde gebracht en .... allemaal nog onder de garantie! Wij zijn echt heel tevreden over de service en de auto!!

• Prijs/Kwaliteit

Beste Jan en Anna, wat leuk om te horen dat jullie gevoel bij Mulder-hoekstra Autogroep prettig is. We proberen altijd ons uiterste best te doen om het net iets anders (beter) te doen dan de concurentie. Een aankoop van een andere occasion is altijd weer een grote aanslag op het spaargeld, en zoek je waar voor je geld. Kleine dingen kunnen nou eenmaal opspelen na de aflevering, en is aan het leverende bedrijf om dit soepel op te lossen. ook al hebben jullie gekozen voor aanschaf zonder garantie, is dit bij Mulder-Hoekstra geen probleem. Ook kleine dingen kunnen als vervelend worden beschouwd, en zorgen wij natuurlijk voor de juiste oplossing. Wij wensen jullie heel veel rijplezier, en natuurlijk veilige kilometers. Gr Ed Werkhoven Sales manager Mulder-Hoekstra autogroep

Uitstekende aankoop en afhandeling van onze VW Golf VII (2014)

We kwamen voor twee mooie occassions kijken vanuit Noord Brabant. De verkoper had beide auto's keurig voorbereid voor ons klaargezet. Proefritten zijn uitstekend gegaan en al snel zijn we tot een overeenkomst gekomen. De auto is geïmporteerd vanuit Duitsland, met goede informatie en van volledige onderhoudshistorie voorzien. De verkoper was erg behulpzaam en vriendelijk. We zijn erg blij en tevreden met onze prachtige VW Golf, die er als nieuw uitziet. Aankoop gedaan met 6 maanden BOVAG garantie. Nogmaals dank!

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Theo en suzanne, leuk om te horen dat we ook in het zuiden van het land klanten tevreden kunnen stellen met hun aankoop via Mulder-Hoekstra Autogroep. Zoals u heeft ervaren proberen we door extra aandacht en mooie ocassions het verschil te maken ten opzichte van onze concurenten. We hopen dan ook dat u heel veel veiligen en fijne kilometers gaat maken met deze mooie Golf VII. en als ik langs Esch rij zal ik even zwaaien. Vriendelijk groet, Ed Werkhoven Mulder-Hoekstra Autogroep

Hellemaal top! Mijn eerste auto hier gekocht. Een erg vriendelijke man en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Chantal, top om te lezen dat je blij bent met je eerste zelf gekochte auto. We doen altijd ons best om een veilige betrouwbare occasion op de weg te zetten, en in Huizen reklame te maken. En natuurlijk als er iets is lossen we dat samen op. Veel veilige kilometers gewenst!! Gr Ed Werkhoven Sales manager Mulder-Hoekstra Autogroep

Wauw, wat een top service!

Ed, dankjewel voor de snelle aflevering van m’n pareltje! Top service!

• Prijs/Kwaliteit

Te gekke auto voor een mooie prijs

Dit jaar ben ik gestart als zelfstandig ondernemer en was op zoek naar een auto waar ik makkelijk en veilig lange afstanden mee kan rijden. Ik had al een paar garages bezocht en vond alleen auto's rond de 10.000 euro. Toen kwam ik bij Mulder-Hoekstra terecht en werd gelijk blij van wat ik op de website zag: meerdere mooie, betaalbare auto's met relatief weinig kilometer. Ik ben super fijn geholpen door Ed. Servicegericht, met humor en geduld. Blij met mijn Mini Cooper (met Bovag garantie). Heel erg bedankt!

Geweldig Goed Geholpen!

Omdat onze auto kapot was gegaan kwamen we na zoeken op internet uit bij een mooie occasion bij Mulder- Hoekstra in Huizen. Na alle specificaties van de auto op de site uitgeplozen te hebben, was het tijd om een afspraak te maken voor een proefrit. Zodoende kwam ik contact met Ed Werkhoven. De auto was nog beschikbaar en we waren van harte welkom om een proefrit te komen maken. Maar hoe kom je in Huizen als je daar ruim 70km van vandaan woont en geen auto meer tot je beschikking hebt? Gelukkig had Ed de oplossing! Hij is met de auto naar ons toegekomen, zodat wij een uitgebreide proefrit konden. Wat een service! Na de proefrit was het snel beklonken, niet alleen de service was goed, maar ook de auto voldeed aan onze verwachting. De auto zou nog even in de garage een servicebeurt krijgen en opgepoetst worden en dan was die klaar om opgehaald te worden binnen een week. Alleen hoe? Hier bood Ed weer de oplossing aan. Daar hij in dezelfde plaats woont als waar ik werk, heeft hij aangeboden om de auto naar mijn werk te brengen, zodat ik vanuit daar met onze nieuwe aanwinst naar huis kon rijden. Super toch! Een paar dagen later wilde helaas de auto niet starten... ANWB erbij, accu probleem. Gelukkig kreeg ANWB de accu weer aan de praat. Ik nam contact op met Ed over wat te doen en hij gaf aan naar mijn werk te rijden, dan kwam hij daarheen om de accu te checken. Eind van het verhaal, Ed heeft dezelfde middag nog een nieuwe accu ingezet en alles was opgelost! Hartelijk bedankt Ed voor de goede service en meedenken!

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Vera, We zijn blij om te horen dat alles meer dan naar wens is verlopen, en daar staan we ook voor. De verschillen zitten in het kleine beetje extra dat wij de klant willen bieden, en was de proefrit op mijn vrije dag op lokatie geen enkel probleem. We hopen dat je nog veel plezier van je nieuwe gebruikte wagen gaat ondervinden, en mocht er zich onverhoopt nog iets voordoen, bel Ed En die zorgt dat het goed komt! Verkoper, en monteur op lokatie. Groet Ed Werkoven Sales Manager Mulder-Hoekstra Autogroep

top service

Mijn auto had een APK nodig. Dit heb ik laten uitvoeren bij Mulder-Hoekstra in Huizen. Ik kon er snel terecht. De ontvangst was zeer vriendelijk. Ik werd goed op de hoogte gebracht van de noodzakelijke reparaties en de hier bijhorende kosten. De auto was ruim op tijd klaar. De kosten waren schappelijk en mijn auto rijdt weer als een zonnetje! ps. als extra service werden ook mijn velgen helemaal schoongemaakt (wat best wel nodig was....)

Snelle service

Een paar weken geleden wezen kijken voor een leuke occasion, stond binnen 1 uur klaar voor een testrit, heel fijn! Uiteindelijk konden we ook gelijk in een andere occasion rijden en na even nagedacht te hebben daarvoor gekozen. Binnen 1 week konden we de auto ophalen. Kortom: zijn dus zeer tevreden met de snelle service en ook het persoonlijke contact met Ed Werkhoven was zeer plezierig. Voor ons ook prettig om te weten dat de auto in onderhoud kan in de vestiging in Almere.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Pim & Ingrid, Erg leuk om te horen dat we als Mulder-Hoekstra Autogroep het verschil kunnen maken. De klant is koning en blijft dat ook na de verkoop. Onze man in Almere is net zo zuinig op zijn klanten als ik in Huizen. we hopen dat u teveden bent met de aankoop, en wensen jullie veel veilige kilometers. Gr Ed Werkhoven (Huizen) en Richard de Koe (Almere)

Ze zeggen wel eens , de klant is koning. Nou dat waren we zeker. Een kleine vriendelijke verkoper, met grote daden. Niets was de veel. Dus we waren er zo uit. Blij met onze nieuwe auto. Zeker een aanrader voor mensen die een ander auto willen kopen.

• Prijs/Kwaliteit

Beste fam. Kramer, We zijn verheugd te horen dat er tevredeheid is over ontvangst, het maken van een zakelijk voorstel, en uiteidelijk de verkoopovereenkomst. Vaak is er een vervolg gesprek nodig na het maken van een voorstel, maar in jullie gevall werden we het snel eens. Een combinatie van een fijne occasion, en het maken van een interessant inruil voorstel maakten gelijk de deal. We hopen dan ook dat jullie veel plezier mogen beleven aan de nieuwe gebruikte wagen. Gr Ed Werkhoven (de kleine vriendelijke verkoper)

Hier de auto gevonden waar we naar op zoek waren. Toen er een kleinigheid bleek werd dit snel verholpen. Tussentijds op de hoogte gehouden en toen het gerepareerd was nog nagebeld met de vraag of alles in orde was! Goede service dus en op een fijne manier geholpen! Dank ed werkhoven.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemiddag Corine, prettig om te lezen dat je tevreden bent. Wij bij Mulder-Hoekstra Autogroep proberen het veschil te maken door wel waar te maken wat we beloven. we merken vaak dat bij de sale alles kan, maar bij de aftersale het vaak toch niet is wat het zou moeten zijn. Dus ook als het tijd en geld kost moet diet niets uitmaken. Wij hopen dat je nog jaren probleemloos kan genieten van de bij ons aangekochte occasion, en ziej je graag terig voor de apk en het jaarlijkse onderhoud. Gr Ed Werkhoven

Super!!

Ik ben persoonlijk erg goed geholpen door Ed Werkhoven, fijne communicatie en denkt met je mee… Ook daarna nog even de aandacht of ik tevreden ben met mijn aankoop… Kortom een goede service, ga zo door.

• Prijs/Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie woorden. Wij bij Mulder-Hoekstra proberen het verschil te maken door deze extra gratis service. het prettige contact met de klant is de basis voor een vertrouwde relatie. Dus was het meedenken geen enkel probleem, en natuurlijk gratis. Veel plezier met de nieuwe aangekochte occasion. Gr Ed Werkhoven

klasse zaak komen al hun afspraken ook echt na

voor het eerst een auto gekocht daar vanaf de eerste dag keurig netjes geholpen ook na 1 klein dingetje binnen een korte tijd keurig opgelost hartelijk dank

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen Bert, In de korte tijd dat we kennis met elkaar hebben gemaakt, heeft u al een indruk gekregen van het prettige contact, en onze duidelijke prijzen en service. Ik hoop u weer terug te zien voor reparatie en onderhoud. Ed Werkhoven

Uitstekend geholpen

Bij deze garage voel ik mij echt als klant, mijn vragen worden goed beantwoord en alle afspraken op tijd en goed nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen kees, prerrig om te horen dat er tevredeheid is over het contact, service, en de bijbehorende duidelijke prijzen voor reparatie en onderhoud. Ook wij vinden het prettige contact met onze klanten erg belangrijk. hoop dat we snel weer iets voor je kunnen betekenen. Ed Werkhoven

Alles perfect geregeld en volgens afspraak!

Alles volgens plan en afspraak geregeld. Verkoper Ed was ook monteur Ed bij een kleinigheidje! Simpel opgelost en geen monteur verder nodig. Top,

• Prijs/Kwaliteit

Goedemorgen HK, Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over het contact en de bijbehorende service. Natuurlijk is het bij Mulder-Hoekstra Autogroep vanzelf sprekend dat ook voor een kleinigheid de snelle service 1 van onze sterke punten moet zijn. We hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn voor reparatie en onderhoud. Ed Werkhoven

Hier wordt ik blij van!!

Verkoop met gevoel voor de klant! Alles klopt. Heel bijzonder is de nazorg. De volgende dag “bent u tevreden? Hebt u nog vragen?” We zijn buitengewoon tevreden en erg blij met de auto en met de manier waarop het ging

Goede service en communicatie

Auto gekocht in Huizen, pech in Almere. Ben doorverwezen naar de garage in Almere, waar ik door Richard en de rest van het personeel keurig geholpen ben. Probleem verholpen, viel onder de garantie, en werd continu op de hoogte gehouden.

• Prijs/Kwaliteit

Beste Jan-Harm, leuk om te horen dat je tevreden bent oven je aankoop en het aftersales traject nij Mulder-hoekstra Autogroep. we kunnen niet altijd alles zien, en zorgen er dan ook voor dat als er een probleem ontstaat na de verkoop, dat we dit snel en kosteloos oplossen. Hopen u snel weer te ontmoeten voor de volgende apk of onderhouds beurt. Ed Werkhoven en Richard De Koe