Inhoudelijk sterk en fijne communicatie!

Wegens een conflict met een werknemer moest ik een advocaat zoeken. Voor mij moet een advocaat niet alleen inhoudelijk sterk zijn, maar ook fijn met mij kunnen communiceren en helder kunnen zijn in de kosten. Toen ik met Danny kennis had gemaakt had ik er gelijk een goed gevoel bij. Hij wees mij gelijk op wat wel en wat niet kon. Ook was het mij duidelijk wat de kosten zouden zijn. Uiteindelijk de procedure met een goed resultaat afgesloten!

Heel kundig

Ik heb mr. Vong leren kennen als een kundige advocaat die het belang van de cliënt voorop stelt. Hij heeft niet alleen veel kennis van zaken maar is ook een integere man en fijn om mee samen te werken. Hij straalt ook een bepaalde rust uit wat heel prettig is. Je hebt als cliënt echt het gevoel dat jouw zaak door de juiste advocaat wordt behandeld.

Hele goeie hulp!

Eerlijk over de kansen en altijd goed bereikbaar. Ik ben heel goed geholpen.

prima, blij mee

Adequaat en deskundige hulp. Snelle reactie op vragen. Vooral de goede(deskundige) en vriendelijke communicatie heb ik als prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Erg prettige samenwerking en verstand van zaken

Als ondernemer heb ik Danny ingeschakeld voor advies in een aantal juridische kwesties. Danny heeft telkens met mij bekeken wat de haken en ogen zijn en wist daarbij concrete praktische juridische adviezen te geven, gericht op mijn bedrijf. Een advocaat met verstand van zaken waarmee je prettig kunt samenwerken.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken en reageert snel

Danny legt in een geschil de juridische positie van je organisatie helder uit. Ook denkt hij mee met de praktische zaken en voorziet hij gevolgen en consequenties waar je niet meteen aan denkt. Een fijne advocaat om mee te werken!

• Betrokkenheid

Een advocaat die snel kan schakelen, je gerust stelt en kennis van zaken heeft

Toen ik voor een vervelend zakelijk conflict een advocaat zocht, werd mij via via bij Vong Advocaat aangeraden. Danny kon mij meteen voorzien van (geruststellend) advies en wist in de procedure bij de rechtbank snel te schakelen. Uiteindelijk is er een heel mooi resultaat uit gekomen. Ik raad iedereen Vong Advocaat aan, niet alleen vanwege zijn kennis en kunde, maar ook vanwege de prettige en snelle communicatie.

Buitengewoon deskundig

Ik was verwikkeld in een ruzie die helaas voor de rechter moest worden beslist. Mr. Vong heeft mij hierin zeer goed bijgestaan, met een fantastisch resultaat!

Over Advocaatscore.nl